تاریخ آرتدال 5

منتظر نظر هستم

عکس های بعدی، سری ششم عکس های سریال کتاب خانوادگی گو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس هاتون عالی و زیبا بود🥰

من خانم کیم جی وون خیلی دوستش دارم😍

هم خوشگله هم بازیش خوبه هم سریال هاش🥰

اینجا لباس هاش هم خیلی خوشگله و بهش میاد😍

 

ممنون
منم باهاتون موافقم

بازی کیم جی وون محشره. قیافه ش هم خیلی خوبه و به دلم میشینه. بعداز مین یانگ، کیم جی وون بازیگر مورد علاقمه.

شیما جون از نظرت بهترین سریالهای کیم جی وون کدوما هستن؟

👌
نسل خورشید، وارثان، مستر سان شاین

سریال دلباخته ای در شهر هم سریال خوبیه 💛 

کیم جی وون و جی چانگ ووک زوج سریالش هستند و به نظرم خیلی بهم میان 😍  ولی خب عاشقانه اش برای منی که نوجونم قابل درک نبود...

و تو یه سایتی بعضی ها می‌گفتند بالای 22 سال ها بهتر میتونن درک کنند...  سریالش از شبکه نتفلیکس پخش شد و جزو برترین سریال های نتفلیکس...

سریال مبارزه برای هدفم سریال خوبیه 💚

پارک سو جون و کیم جی وون زوجش هستن که خیلی هم بهم میان 🥰

اینم من فقط قسمت اول شو دیدم و نمیتونم قضاوت کنم ولی تو قسمت اول زیاد جالب نبود ولی تعریف شو شنیدم⁦❤️⁩😎

من خیلی نا امید شدم که کیم جی وون و سونگ جونگ کی در فصل دوم سریال سر گذشت آسدال بازی نمی کنن

بله منم اولش شدم ولی بازیگرای جایگزین هم بازیگران عالی ای هستند

من واقعأ طرفدار هردو شونم اونا بازیگرای مورد علاقه ام استن

من واقعأ طرفدار هردو شونم اونا بازیگرای مورد علاقه ام استن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan