پادشاه عاشق (سری دوم عکس ها)

نظر فراموش نشه

عکس های بعدی، از سریال چینی نخست وزیر زن

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس هاتون عالی بود 👍

پس دیدن این سریال شروع کردید. نظرتون راجبش چیه؟

در مورد اون سریال های مدرنی که بهتون معرفی کردم به چه نتیجه ای رسیدید؟ سراغ شون رفتید؟

خیلی ممنونم از عکس های زیبا تون🥰

ممنونم
سریال قشنگیه. داستانش و روندش با بقیه سریالایی که دیدم کاملا متفاوته اما خیلی غمگینه و سوزناکه. نمیتونم بهتون توصیه ش کنم، با وجود اینکه باطن داستانش عالیه اما ظاهرش کاملا غمگینه، پس اصلا نبینین مگر اینکه کاملا خودتون رو برای یه غم بزرگ آماده کنین
درمورد آجوشی من تحقیق کردم. از بازیگراش و داستانش خوشم اومد. اما فعلا مطمئن نیستم که میخوام ببینمش. باید بیشتر تحقیق کنم
خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan