آقازاده 3

خب دوستان چند نفرتون ازم خواسته بودین که نظرم رو درمورد این سریال بگم.

تنها چیزی که باعث شد من این سریالو تا آخر ببینم سیاست هاش بودن. من تا حالا از هیچ سریال سیاسی خوشم نیومده ولی این سریال خیلی خیلی منو با سیاست هاش جذب کرد. و من واسه پایان متفاوتی که انتظار داشتم شاهدش باشم، این سریال رو لحظه به لحظه دنبال کردم.

و اما چیزی که توی این سریال خیلی تو ذوقم میزد عاشقانه هاش و هویت واقعی نیما بود. اصلا عاشقانه هاش جذاب نبود. و وقتی هم که من فهمیدم نیما واقعا کیه به نظرم سریال یه افتی کرد. نه از نظر ریتینگ بلکه از نظر محتوا و داستان.

اوایل سریال قصد داشت نیما رو شخصیت منفی نشون بده ولی همینطور که جلو رفت حاج حسن تبدیل شد به مافیای اصلی. این یه چیز جالب و تازه بود که نویسنده به کار برده بود.

در آخر باید بگم که این سریال اونقدر زیبا نیست که وقتتون رو براش بزارین. اگه میخواین یه سریال ایرانی عالی ببینین، گزینه های بهتری هم هستن.

این سریال فقط برای اوقات فراغت خوبه نه چیز دیگه. همین!

نظر هم فراموش نشه.

عکس های بعدی، سری پنجم عکس های سریال گابلین

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan