لی یو وون

به زودی بیوگرافی این بازیگر رو میذارم

نظر فراموش نشه!

تصاویر بعدی، از سریال سامبونگ

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس هاتون مثل همیشه عالی 😍

اما من این بازیگر نمی‌شناسم کجا بازی کرده؟

ممنونم
توی ملکه سوندوک و پزشک اسب بازی کرده

آهان مرسی

یه سرچ کردم مثل اینکه 41 سالشه بهش نمیاد 

تو ملکه سوندوک نقش اصلی بوده

موندم این پاشنه بلند ها رو تو عکس آخر چه جوری پوشیده 😂

من که میترسم از اینا بپوشم😂 چون قطعا چپ میکنم 😅

باید بازیگر خیلی خوبی باشه حتما بیوگرافی شو بذارید

خواهش میکنم
بله، نقش ملکه سئوندوک رو داشت
:) واقعا 😁😁
:) حتما میذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan