ملکه سوندوک 4

 

خوب اینم تصاویری از هوارانگ های سریال ملکه سوندوک. به نظر من که بهترین و جالب ترین نقطه قوت سریال ملکه سوندوک وجود همین هوارانگ ها توی این سریال بود.

همینطور مبارزه های جذاب و دیدنی هوارانگ ها و لباس های رنگارنگ اونها.

تصاویر بعدی از سریال یک گومیهو هم اتاقی منه (سری چهارم)...به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

این سریال ریتینگ بالایی تو کره داشته و احتمالا کلی جایزه هم گرفته!..

تو پروموویز هم خیلی ازش تعریف میکنن!...

من که قصد دیدنش ندارم ولی جدیدا یه چند تا فیلم سینمایی از کیم نام گیل دان کردم. تو این سریال هم بازی کرده

نظر شما در مورد کیم نام گیل چیه؟


تو این سریال زیاد ازش خوشم نیومد اما انگار طرفداران زیادی تو ایران داره. همین سریال جدیدش از میان تاریکی هم تو کره هم تو ایران خیلی ازش استقبال شده و فک کنم توی این سریال جدیدش بهتره

منم نمی‌شناسمش چون ازش چیزی ندیدم 😂 فقط اسمی میشناسمش 😅

ولی آره طرفدار زیاد داره!🙂😃

سریال جدیدش ندیدم ولی جدیدا خب تصمیم گرفتم فیلم های سینمایی بذارم تو اولویت چون وقت کمتری هم از آدم میگیرن.😅 بخاطر همین چند تا فیلم سینمایی ازش دان کردم ببینم بازیش چطوره!..

آها باشه، کار خوبی میکنی

البته من میدونم که ریتینگ هیچ وقت ملاک برتری یک سریال نیست! چون بحث ریتینگ هم برمیگرده به سلیقه. و کلا هر سریال پرطرفداری هم که عالی نیست!.. ولی به نظرم ریتینگ بالا میتونه یه امتیاز برای سریال محسوب شه!.. چون سریالی که خود کره ای ها حاضر نشن ببینن ماهایی که طرفدار های خارجی هستیم هم طبیعتاً نباید میلی داشته باشیم به دیدن اون سریال!

این سریال میخواستم بذارم تو لیستم ولی بیخیال شدم!😅 البته تو فکرش بودم پرشی ببینم و مثلاً 20 قسمتش بکنم برای خودم ولی با این سریال های زیادی که دارم و کار های زیادی که برای انجام دادن دارم نبینم بهتره 😂😂

اما همیشه هم اینطوری نیست. مثلا همین سریال اسنودراپ توی کره خیلی ریتینگ کمی داشت اما تو سراسر جهان پر طرفدار بود و واقعا هم ارزش داشت که دیده بشه. ولی مردم کره در حقش بی انصافی کردن
اما مثلا سریال زیبایی حقیقی اینقدر حقش نبود که توی جهان دیده بشه. کره ای ها خوب کردن که زیاد زیبایی حقیقی رو نپسندیدن
منم کلی لیست سریال نوشتم گذاشتم برای تابستون

آره! منم گفتم ملاک برتری نیست ولی شاید یه امتیاز محسوب بشه! چون من ریتینگ بیشتر سریال های کره رو میبینم می بینم که پایینه! ولی این سریال ملکه سوندوک خیلی ریتینگ بالا بود!

خب بگذریم!😅

منم میخوام لیست سریال هام بنویسم براتون! این لیست در حالیه که خیلی از سریال های لیستم حذف کردم! چون من زیاد سریال های کره رو دوست ندارم و اولویت من اول با کتابه! بعدشم فیلم سینمایی ، انیمه های ژاپنی و در آخر سریال 😂 حالا سریال ها ، ملکه برفی، باغ مخفی، پلی لیست بیمارستان 1 و 2 که عالیه سریالش عاشقشم!، وقتی تو خواب بودی، تاریخ آرتدال، مدرسه 2013، مستر سان شاین، برگرد آجوشی، یادآور، مینی سریال ضربه عالی، قطار، فردا با تو، در سرزمین ستارگان، جنگل، بخشی از ذهن تو، صداتو می‌شنوم، شاهزاده زیر شیروانی و از برامنس خوشت میاد؟

البته این سریال ها رو فکر نکنم کامل ببینم پرشی می‌بینم فقط قسمت اول شون دان کردم! و اصلا نمیدونم کی میخوام ببینم! چون الان تو دوره مهم زندگیم هستم و وقتم خیلی برام مهمه! الان من باید درس بخونم تا سرنوشت خوبی داشته باشم! سریال هم هرچی باشه به هر حال جزو سرگرمیه دیگه!  الان نمی‌خوام وقت بذارم! من مثلاً الان فقط شاید جمعه ها وقت داشته باشم واسه سریال دیدن! البته جدیدا چشام خشک شده نباید زیاد به گوشی و لپ تاپ نگاه کنم!xd حالا شاید امسال کنکور قبول نشم چون واقعاً هم چیزی نخوندم😅 مریض شدم حوصله نداشتم! ولی خب امسال باز تلاشم میکنم!..

 

 

 

 

 

 

 


اوهوم. الان خیلی دوره ی مهمیه زندگیت. به نظر من اصلا وقتی که کنکور داری سریال نبین.
این حرفا چیه که میزنی دختر؟! به خودت روحیه بده و بگو حتما قبول میشی
امیدوام رتبه خوبی بیاری تو کنکور
فایتینگ !!

میتونم بپرسم شما رشته تون چی بود؟

من شنیدم دوران دانشجویی عالمی داره برای خودش و خیلی خوبه 😎😊

ممنون عزیزم مرسی بابت حرفات!..😍💛❤️🥰😘🤩

حالا لیست من چطور بود؟😂 زیاده نه؟ لیست نیست که ماشاالله!😐😂 حالا تو این لیست یادم رفت سریال نوازش قلبت و اسنودراپ هم بنویسم!xd🤪

شما هم اگه دوست داری چند تا از سریال های لیستت بگو!

خب درسم که باید بخونم ولی در کنار درس به استراحت هم نیاز دارم دیگه نه؟ من برنامه درسی دارم و مثلا روزی 7 ساعت درس میخونم و جمعه روز استراحتمه که هر کاری دوست داشتم انجام بدم حالا اون جمعه مثلاً یه قسمت سریال می‌بینم! اونم فقط یه قسمت چون من واقعا خیلی بی حوصله ام! XD😂

من معلم زبان مون می‌گفت سال اولی که کنکور داد قبول نشد ولی باز هم همون سال که کنکور داد خیلی خوب شد چون کلی تجربه به دست آورد.. من معلم زبان مون خیلی دوست دارم! خیلی خوبه و زیاد هم باهاش اختلاف سنی نداریم و سال اولی هستش که تدریس می‌کنه!😅🙂

ادبیات
خعلی
قربونت :)
به نظرم متوسطه لیستت 😂
دو بونگ سون زن قوی، یک روز معمولی، ما همه مرده ایم، شادی، یخ فانتزی، عشق مخفی، آخرین ماموریت فرشته عشق و سقوط بر روی تو
این کل لیستمه که نمیدونم چقدر وقت میبره همشو نگاه کنم
اوهوم برنامه ریزی خیلی خوبه
معلمای من هم خیلی روحیه میدادن و بیشترشون خیلی خوب بودن

پس شما هم رشته تون انسانی بود دیگه درسته؟

راستی سریال کره ای مرد خوب یادم رفت بنویسم 😂🤦 ولی خدایی این دیگه آخریش بود و من دیگه سریال کره ای تو لیستم نیست!

ولی سریال ایرانی شهرزاد هم تو لیسته!😂😂

خب به نظر من شما لیست تون خیلی کمه خدا رو شکر! 😂😅 

راستی نقد سریال گل شیطان مینویسید؟

معلم های ما هم خیلی خوبن ولی آره دیگه منم تمرکزم باید بیشتر روی درس هام باشه تا امسال به امید خدا نتیجه خوبی بگیرم و قبول شم و برم تو عالم دنیای دانشجویی 😉 

درسته
فک کنم آهنگ مرگ هم یادت رفت 😁
بله مینویسم

جانگ هه این هم خیلی بازیگر خوبیه مگه نه؟

خیییلییییی بازیگر عالیه. واقعا بیننده رو جذب خودش میکنه

ببخشید میشه یه نقد از سریال بیا و بغلم کن بنویسید؟

ببخشید این سریالو ندیدم

نه آهنگ مرگ که دیدم!😅😃 خیلی هم سریال قشنگی بود!..

تازه سریال سقوط بر روی تو هم به لیست اضافه میشه در آینده 😂😂😂

من از جانگ هه این چیز زیادی ندیدم فقط چند قسمت اول سریال هنگامی که تو خواب بودی رو ازش دیدم که واقعاً کیوت و محشر و خوشتیپ بود و خیلی خوب بازی میکرد.. البته وسطای سریال گابلین هم بود! نقش یون ته اوپا رو بازی میکرد که جی اون تاک روش کراش داشت 😅

اههه، جدا؟ خبر نداشتم
یس یس
همش فک میکردم خدایا هه این کجای گابلین بوده اصلا یادم نمی اومد. الان که گفتی یادم اومد. مرسی

من پیشنهاد میکنم سریال هنگامی که تو خواب بودی هم بذاری تو لیستت 😂🧡

البته اگه طاقت داری جانگ هه این نقش دوم باشه 😂🤭🙄😞😭 ولی سریالش خوبه در کل تخیلیه زوجش و بازیگر هاش هم خوبن سوزی رو هم خیلی دوست داشتم اینجا یعنی کلا تو کتاب خانوادگی گو و هنگامی که تو خواب بودی دوستش داشتم!🥰

فک نکنم خوشم بیاد. همونطور که خودت گفتی طاقت ندارم جونگ هه این نقش دوم باشه :)

آره منم دوست ندارم جونگ هه این نقش دوم باشه با وجود اینکه لی جونگ سوک جزو بازیگر های مورد علاقه ام ولی تجربه من ثابت کرده همیشه نقش دوم مرد به مراتب خیلی جذاب تره و بیشتر به دل میشینه چه از نظر ظاهری و چه از نظر شخصیتی!...😭

من یه نقد از سریال هنگامی که تو بودی خوندم و تو همون نقد هم به این نقش دوم مردش اشاره کرده بود نقادش و گفته بود هیچ وقت نویسنده رو بخاطر ظلمی که در حق نقش دوم مرد کرد نمیبیخشم!... پس فکر کنم منم اگه یه روز ادامه شو دیدم همون پرشی می‌بینم چون هم به خاطر نقش دوم مرد هم بخاطر اینکه یه سری ضعف و کلیشه داره ولی من یه چندتا میکس و کلیپ ازش دیدم خیلی دوستش داشتم!

نه تنها نقش دوم وقتی که تو خواب بودی بلکه همه کارگردانای کره ای در حق همه ی نقش های دوم مرد ظلم میکنن 😡

تو دختری؟

 

تو دختری؟

 

بله !!

این نقش دوم ها و مثلث های عشقی ضغف و کلیشه های سریال های کره ست!😐😑

این سریال مرد خوب واقعا خوبه؟ آخه من خلاصه شو خوندم زیاد خوشم نیومد چون من سریال های تخیلی فانتزی خیلی دوست دارم به نظرم ایده های جدید دارن و میتونن از کلیشه فاصله بگیرن چون موضوعات جدید دارن ولی این مرد خوب من خلاصه شو خوندم احساس کردم همون کلیشه ست! ولی خیلی طرفدار داره!... حالا شما هم زیاد خوشتون نیومد فکر نکنم منم خوشم بیاد نمیدونم واقعا!

پس مینی سریال آهنگ مرگ به لیستت اضافه کن!😅 واقعا قشنگ بود و ارزش دیدن داشت. سه قسمت بیشتر نبود و شین هه سان هم عالی بود توش 😍😍😍😭

آره دقیقا
حقیقتش من زیاد ازش خوشم نیومد. یعنی نمیتونستم داستانشو درک کنم
باشه حتما اضافه میکنم :)

من آخرش نفهمیدم اسم این سریال جدید آقای لی بیونگ هان و مین آه و وو بین و جی مین بلوز ما یا غم ما؟😂😅 آخه یه جا غم ما نوشته بود بعد تو ویکی پدیا همون بلوز ما زده!!😂 حالا ولش کن دیشب سرچ کردم اولش دیدم از نتفلیکس پخش نمیشه خیلی ناراحت شدم ولی بعد فهمیدم از نتفلیکس هم پخش میشه خوشحال شدم 😆 به امید اینکه سریال خوبی باشه و بدرخشه👌

کیم وو بین بعد 5 سال قراره برگرده تلویزیون جیغغ 😎😂🤭 سریال آخرش که عشق بی پروا بود من یه چند تا میکس دیدم خلاصه شو خوندم خوشم نیومد ولی با دیدن همون میکس ها سوزی و وو بین دوست داشتم ها 😅 ولی خب به نظرم سریالش ارزش دیدن و دان کردن نداره!!! با وجود این همه سریال که تو لیسته ولی اگه سریال بلوز ما بیاد بی قید و شرط دانلود میکنم!😂😎❤️💚💛🧡

منم همینطور. اولش میگفتم بلوزهای ما؛ بعد که تو گفتی غم ما منم تغییرش دادم گفتم غم ما :)
این سریال قراره بعد از سریال 25 و 21 ساله پخش بشه و روزهای پخشش هم شنبه و یکشنبه هست.
منم به شدت منتظرشم

چه جالب 😂😅

من نمیدونستم!😐

مرسی که گفتی 🤩😍🥰💖

راستی عاشقانه های کیدراما یه جورایی داره بد میشه!😆 همین سریال جدید مین یانگ تو قسمت دو سکانس کیس داشت، سریال 39 هم می‌گفتند تو قسمت اول داشته 😂😂😂 یه عده هم مخالف بودن یه عده موافق 😂 حالا من نظری ندارم ولی بده به نظرم!🙁

❤😘
اره خیلی، من یه دفعه ای دلم خواست برم قسمت اول و دوم همین سریال مین یانگ رو دان کنم و پرشی هم دیدمش. یعنی وقتی اون صحنه قسمت دو رو دیدم دهنم سرویس شد و همونجا درجا سریالو حذف کردم :(((
من الان دارم سریال ۲۵ و ۲۱ ساله رو میبینم. جوانانه‌س و خیلی حال خوبی داره

سریال دلباخته در شهر از این سریال مین یانگ هم بدتر بود به خدا!☹️ تو قسمت دوم ، چندتا سکانس کیس داشت خیلی حس بدی به سریالش داشتم!.. بعد تو همون نظرات پروموویز همون بوسه رو توجیه کنن می‌گفتن خیلی خوبه که کیدراما داره از اون عشق های بچه گانه فاصله می‌گیره!!!

والا من خودم همون عشق های بچگانه و بامزه رو به این مدل ترجیح میدم!😂😐

میبینی 21 و 25؟ من از پوسترش هم خوشم نیومد 😂

اون سریال جدید گونگ یو هم پخش شده من نمیدونستم!😂 کلا 8 قسمته.

جدا؟!
والا منم همینطور
اره، من خیلی دوسش دارم. حس خوبی از کیم ته ری و نام جو هیوک میگیرم
اره، فک کنم از نتفلیکس پخش شده و همه قسمت هاشو باهم دادن بیرون

دلباخته در شهر نظرات مثبت زیادی داشت و می‌گفتن بعد 5 قسمت خیلی بهتر میشه و خیلی حال خوب کنه عاشقانه اش هم خیلی خوبه... ولی برای من همون قسمت دوم انقد بد بود که واقعاً نتونستم تا قسمت 5 طاقت بیارم 😂 پس در کل نمیتونم راجبش نظر بدم ولی می‌گفتن سکانس های کیس طولانی هم داره پس فکر نکنم تو سبک من باشه!!!

من احساس می‌کنم کیم ته ری و نام جو هیوک زوج خوبی نمیشن! البته از رو پوستر قضاوت کردم پس یه نظر کلی و احتمالا درست نباشه!.. ولی احساس کردم نقش کیم ته ری هم ممکنه جالب نباشه!! ؟

اون سریال گونگ یو که نمیدونم اصلا اسمش چیه😆 ، آره از همون نتفلیکس پخش شده و از هیچ کدوم از شبکه های کره پخش نشده تازه عاشق هم نداره 😂🧡 البته خدارو شکر که عاشقانه نداشته!،😂 چون من اصلا از پارتنر گونگ یو اونجا خوشم نمی اومد و فکر میکردم عاشقانه داره که نداشت 😅😂


به نظرم از رو پوسترش قضاوت نکن. خیلی زوج خوبی هستن
اسمش دریای خاموشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan