معرفی سریال منشی کیم چشه

سریال منشی کیم درباره عاشقانه ای بین نائب رئیس شرکت یومیونگ که یه مرد مغرور خود شیفته اس و منشی اون، کیم می سو هست. 

در ادامه مطلب با خلاصه ی داستان و معرفی بازیگران سریال همراه باشین.

داستان

همونطور که گفتم این سریال حول محور خودشیفتگی های لی یونگ جون، معاون رئیس شرکتی هست که توسط خانواده اش اداره میشه. اون یه مرد کاملا خودشیفته س که جز خودش کس دیگه ای رو نمی بینه. لی یونگ جون یه منشی توانا و صبور به اسم کیم می سو داره که 9 سال برای اون کار کرده. با این حال می سو الان میخواد خود واقعیش رو پیدا کنه، بنابراین تصمیم به استعفا از کارش میگیره. اما در طی این 9 سالی که می سو برای یونگ جون کار کرده، رابطه ای عاشقانه هم بین این دو نفر به وجود اومده که خودشون ازش بی خبرن.

موسیقی متن

اسم: این تو هستی

متن ترانه: Good Choice, Yoda

موسیقی: کیم سه جین

اجرا شده: سه وون جونگ

بازیگران

پارک مین یانگ در نقش کیم می سو

پارک سوجون در نقش لی جونگ یون/لی سونگ هیون

لی تائه هوان در نقش لی سونگ یون

کیم بیونگ اوک در نقش رئیس لی

کیم هی اوک در نقش خانم چویی

کانگ کی یونگ در نقش پارک یو شیک

هوانگ چان سونگ در نقش گو گوی نام

پیو یه جین در نقش کیم جیا

لی یو جون در نقش جونگ چی این

هوانگ بو را در نقش بونگ سه را

کیم یه وون در نقش سول ما ایون

رابطه شخصیت های سریال با هم

نظرات بقیه درمورد این سریال

*این سریال یکی از بهترین کمدی های عاشقانه س که من از تماشای اون خیلی لذت بردم. این سریال کاملا عاشقانه و خنده داره که این خودش خیلی عالیه. بازیگران نقش اول مرد و زن فوق العاده بودن همین طور بازیگران پشتیبان هم خیلی جذاب بودن.

*در کل منشی کیم 9 ساله که به عنوان منشی معاون رئیس کار کرده و حالا م خواد استعفا بده. اون بدهی های خواهرانش و پدرش رو پرداخت کرده و حالا می خواد زندگی خودش رو بسازه. اون توی این 9 سال کاملا برای کارش تلاش کرده حتی روزهای تعطیل هم همینطور. علاوه بر این رئیسش خیلی خود شیفته س و همین باعث زجر منشی کیم توی این 9 سال شده.

*وقتی که منشی کیم تصمیم به ترک کارش گرفت معاون رئیس شوکه شد چون که اون فکر میکنه بهترین رئیس و عالی ترین پسر توی این دنیاست. و بلافاصله شروع به کشیدن نقشه هایی میکنه تا نذاره می سو بره. 

*این رو جدی میگم، فقط و فقط این سریال رو ببینین. خیلی خوب و راضی کننده س. با این سریال می خندید، گریه می کنید و آه می کشید (البته بیشتر می خندید چون که زوج سریال خیلی عالی هستن). نقش اول مرد جذاب و خنده داره و همینطور داستان شخصیت های پشتیبان هم عالی بود. من قصد دارم دوباره سریال رو نگاه کنم چون که نگاه کردن هر سریال دیگه ای بعداز این سریال فقط موجب نا امیدی میشه.

*و اما نظر خودم. همونطور که توی نقدم گفتم این سریال اونقدر هم عالی نبود که این کاربران انقدر ازش تعریف کردن.دو سوم ماجرا های سریال عاشقانه بودن و این دیگه خودش خیلی کلیشه ای بود. اما از حق نگذریم که بازی همه ی بازیگرا عالی بود و من خیلی دوسش داشتم. در کل این سریال، سریال خیلی خوبی نبودو به نظرم متوسط روبه پایین بود.

معرفی بعدی، سریال درختی با ریشه های عمیق

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan