سری دهم تصاویر سریال دونگ یی

منتظر نظرات شما هستم.....

عکس های بعدی، از سریال مستر سان شاین

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس هاتون با کیفیت و عالی 😍

این سریال هم عشق دوران بچگیم بود و فکر کنم 7  8 باری دیدمش 😅

انقد دیدمش که ازش بدم اومد 😐😂

با این سریال بزرگ شدم و چقدر سرش با مامان، بابام بحث کردم ، گاهی اوقات دعوا میشد 😂

خدا رو شکر امسال که از شبکه امید پخش شد ، کیدرامر بودم و ندیدم ، اگه کیدرامر نبودم احتمالا دوباره می شستم نگاه میکردم 😐

ولی در کل دلم میخواد یه روزی به زبون اصلی و بدون هیچ سانسوری ببینمش 😄

دیدن سریال ها به زبان اصلی یه کیف دیگه ای داره😍

و همین طور اینکه تلویزیون خیلی بد جور سانسور می‌کنه😂 یعنی یه جوری که داستان عوض می‌کنه

مثل سریال افسانه خورشید و ماه که تو زبون اصلی مثلاً میخواستن شخصیت ها رو بکشن به وسیله طلسم و جادوی سیاه بود اما تلویزیون این ها رو سانسور کرد و یه جوری نشون دادن انگار شخصیت ها مسموم شدن😂

به نظر من که این جور چیزها نیازی به سانسور نداره

 

مرسی از عکس های خوبتون 🌹⁦♥️⁩

 

ممنونم
منم تقریبا 5 باری دیدمش. این سریال اولین سریال کیدرامری من بود.
من دونگ یی و خورشید و ماه رو با دوبله فارسی و بدون هیچ سانسوری تو اینترنت دیدم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan