دیالوگ ماندگار سریال ملکه هفت روزه 2

اینم یه دیالوگ دیگه از سریال ملکه هفت روزه. این دیالوگ رو یکی از دوستان پیشنهاد دادن و همونطور که قول داده بودم، دیالوگ هایی که شما میگین رو توی وبلاگ میذارم

برای خوندن دیالوگ به ادامه مطلب برید

فک میکنم این دیالوگ رو میونگ هه میگفت.

عشق واقعی یعنی اینکه به خواسته های معشوقه ات احترام بذاری حتی اگه مجبور بشی توی این راه با مرگ روبه رو بشی.

برای همین چه کیونگی که خیلی برات عزیزه رو نجات میدم.

نظر فراموش نشه. اگه شما هم دیالوگی ماندگار از هر سریالی سراغ دارین، بگین تا به وبلاگ اضافه کنم.

سکانس ماندگار بعدی، از سریال مستر سان شاین

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی ممنون که گذاشتید 😍

خیلی وقت بود از این پست ها نداشتید منم یه دیالوگ ماندگار پیدا کردم که بذارید 😅

بله این دیالوگ میونگ هه تو قسمت آخر گفت کلا بیشتر دیالوگ های ماندگارش برای قسمت آخره

باز هم اگه دوست دارید میتونم از این سریال دیالوگ ماندگار بگم

خواهش میکنم مرسی از شما که این دیالوگ رو پیشنهاد دادی
خوشحال میشم اگه بازم دیالوگی در نظر داری، بگی

خواهش میکنم عزیزم 💕💓💖

یه دیالوگ خیلی طولانی از سریال نسل خورشید پیدا کردم ، مربوط میشه به قسمت 6 که کانگ مو یون وقتی داشت بیمار ها رو معالجه میکرد گفت

 

حالا دیگه اجازه دارم یه دکتر واقعی باشم ، زندگیمو برای نجات جون بشر صرف کنم ، زندگی و سلامتی بیمارا در اولویته...

صادقانه و از صمیم قلب به وظایفم نسبت به بیمارانم عمل میکنم بدون توجه به ملیت ، نژاد و دینشون...

از علمم در جهت کارهایی که به ضرر بشر باشه استفاده نمیکنم ، حتی اگر زیر شکنجه باشم...

به عزت و شرافتم قسم میخورم...

 

همشون کلا یه دیالوگ بود 😅 اما من فاصله دادم و نقطه چین گذاشتم که قشنگ تر بشه 😅😂

بازم مرسی.....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan