تصاویر سریال بوسام: سرنوشت را بدزد

 

من فقط قسمت اول این سریال رو دیدم اونم نصفه. تنها دلیلی که خواستم این سریال رو شروع کنم، بازی جونگ ایل وو و داستان متفاوتش بود چون که توی هیچ سریالی ندیدم که ماجراش مربوط به بوسام باشه.

اما توی همون قسمت اول دراپ کردم چون اصلا جذاب نبود و خیلی هم کلیشه ای بود. نمی دونم شاید انتظار من دیگه خیلی زیادی شده و هر سریالی بهم نمی چسپه. به هر حال من که اصلا این سریال رو دوست نداشتم. 

دیگه سلیقه ای که از این سریال خوشتون بیاد یا نه.

عکس های بعدی، سری ششم عکس های سریال ملکه سوندوک

زندگی در تاریخ...ایران...کره

این سریالو ندیدم اما قسمت دیدن داشتم. ولی اونجوری که تو گفتی به نظر میرسه جالب نباشه.

میخوام یه سریال عالی ببینم. آیا سریالی مثل نسل خورشید، تاریخ آرتدال، هیلر و کتاب خانوادگی گو سراغ داری؟

:)
تازگی مستر سان شاین رو تموم کردم. عالی بود و حتما بهت پیشنهاد میکنم

سارا جون اگه خواستی سریال سقوطی بر روی تو رو ببین ، مشابه نسل خورشید هست

بعد خیلی هم پر طرفدار بوده و منتقدان هم ازش تعریف کردن ، زوجش هم خیلی خوب و محبوب بودن ، در حال حاضر هم با هم قرار میزارن

پس سقوط بر روی توهم به لیستم اضافه شد.

فعلا لیست سریالام خیلی زیاد شده. ببینم وقت میکنم همشونو ببینم یا نه.

پس سقوط بر روی توهم به لیستم اضافه شد.

فعلا لیست سریالام خیلی زیاد شده. ببینم وقت میکنم همشونو ببینم یا نه.

:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan