بیوگرافی پارک مین یانگ

پارک مین یانگ بازیگر و مدل قابل توجه کره جنوبی است. پارک مین یانگ با بازی در چندین درام محبوب از جمله امروز هوا خوب است، منشی کیم چشه، هیلر، شکارچی شهر و رسوایی سونگ کیون کوان به شهرت زیادی دست یافت. 

اوایل زندگی

پارک مین یانگ در 4 مارس 1986 متولد شد و درحال حاضر 35 ساله است. مین یانگ اهل سئول کره جنوبی است و علامت زودیاک وی ماهی است. 

درمورد والدین، خواهران، برادران و سایر خانواده پارک مین یانگ اطلاعاتی در دست نیست. مین یانگ که درمورد سفر آموزشی خود صحبت میکرد، میگفت که از دانشگاه Dongguk فارغ التحصیل شده. فارغ التحصیلی وی در فوریه 2013 بود و از این دانشگاه در سئول مدرک تئاتر و فیلم را گرفت. 

عکس پارک مین درحالی که جایزه ستایش ریاست جمهوری را در سال 2021 گرفت.

شغل

پارک مین یانگ از طریق بازی در سریال رسوایی سونگ کیون کوان به شهرت چشمگیری دست یافت. رسوایی سونگ کیون کوان یک درام تاریخی است که پارک یو چون، یو آه این و سونگ جونگ کی نیز در آن به ایفای نقش پرداخته اند. 

علاوه بر این ها پارک مین یانگ به دلیل بازی در سریال های وقتی هوا خوبه، شکارچی شهر، جین باشکوه، دکتر جین، یک زندگی جدید، هیلر، به یاد بیاور، ملکه هفت روزه، منشی کیم چشه و زندگی خصوصی او معروف شد. 

مین یانگ اولین حضور خود را در صنعت سرگرمی در تبلیغ SK Telecom انجام داد. این عمل به سال 2005 بر می گردد. بعدا در سال 2006 او اولین بازی خود را در سریال ضربه عالی انجام داد. 

به دنبال این پارک مین یانگ نقش یک دختر گانگستر بدنام را در سریال من سم هستم، ایفا کرد. سپس یک گومیهو در سریال زادگاه افسانه ها، یک شاهزاده خانم شرور در سریال پرنسس جامیونگ گو و یک دختر گرفتار در سریال رانینگ من. 

فیلم گربه اولین فیلم سینمایی وی بود. این فیلم یک فیلم ترسناک در سال 2011 بود که در آن مین یانگ نقش سو یئون، یک آرایشگر را در یک فروشگاه حیوانات خانگی به نام Kitty N Puppy ایفا کرد. 

پارک مین یانگ درحال عکس گرفتن با همبازیان سریال رسوایی سونگ کیون کوان

2014 به بعدبعد

در سال 2014 پارک مین یانگ در دو پروژه نمایشی کار کرد. که یکی از آنها نقش چه یونگ شین/اوه جی آن در سریال هیلر بود. 

به همین ترتیب وی نقش ملکه دانکیونگ را در کنار بازیگرانی چون لی دونگ گان و یئون وو جین در سریال ملکه هفت روزه بازی کرد. در سال 2018 وی نقش کیم می سو را در سریال منشی کیم چشه برعهده گرفت. 

یک سال بعد وی نقش سونگ دوک می را در سریال زندگی خصوصی او ایفا کرد. او در این سریال با کیم جائه ووک آه بو هیون هم بازی بود. 

در سال 2019 پارک مین یانگ در کنار لی سونک گی در سریال جنایتکار تویی بازی کرد. از بازیگران این سریال یو جائه سوک، آه جائه ووک، لی کوانگ سو، کیم جونگ مین، اوه سه هون و کیم سه جونگ بودند. 

پارک مین یانگ در پوستر سریال جنایتکار تویی

وضعیت رابطه

پارک مین یانگ به احتمال زیاد درحال حاضر مجرد است. هیچ خبر تایید شده ای درمورد قرارهای او منشر نشده. با این حال در گذشته مین یانگ با لی مین هو بر سر قرار می رفت. این دو در شکارچی شهر یک زوج بودند.

کمپانی های پارک مین یانگ و لی مین هو تایید کردند که این دو در 22 آگوست 2011 قرار می گذارند. بعدها شایعه شد که پارک مین یانگ درگیر یک رابطه عاشقانه با پارک سوجون شده که آنها در سریال منشی کیم چشه یک زوج بودند. اما مین یانگ و سوجون این رابطه را به شدت انکار کردند. 

عروسی پارک مین یانگ و پارک سوجون در سریال منشی کیم چشه؟

قد تقریبی پارک مین یانگ 164 سانتی متر و وزنش حدودا 47 کیلوگرم است. گروه خونی میان یانگ O است. مین یانگ موهای قهوه ای تیره و چشمانی به همان رنگ دارد. 

بیوگرافی بعدی، بیوگرافی هان جی مین

زندگی در تاریخ...ایران...کره

یه زمانی این بازیگر دوست داشتم الان فقط دلم میخواد برم بهش بگم تو دیگه فیلم و سریال برندار بازی نکن..😂 اون از سریال پیش بینی عشق و آب و هواش حالا هم دوباره سریال کلیشه ای برداشته شبیه منشی کیمه 😒 اسمش هم عشق قراردادی🤨

خلاصه داستان پوستر همش مزخرف 😑

شاید باور نکنی ولی منم همینطور. یه زمانی طرفدار دو آتیشه اش بودم ولی دیگه واقعا سریال هاش تکراری شدن و اصلا ژانر متفاوت بر نمیداره. دیگه واقعا بر نمیتابم چرا انقدر دوست داذه عاشقانه بازی کنه😐
منم این سریال جدیدشو دیدم. از همین الان می تونم حدس بزنم چجوریه چی میشه و ....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan