دیالوگ زیبای سریال نسل خورشید

یه دیالوگ دیگه هست که پیشنهاد یکی از دوستان بود.

این دیالوگ رو کانگ مویون توی سریال نسل خورشید گفته:

حالا دیگه اجازه دارم یه دکتر واقعی باشم،

زندگیمو برای نجات جون بشر صرف می کنم،

زندگی و سلامتی بیمارا در اولویته....

صادقانه و از صمیم قلب به وظایفم نسبت به بیمارانم عمل می کنم بدون توجه به ملیت، نژاد و دینشون.....

از علمم در جهت کارهایی که به ضرر بشر باشه استفاده نمی کنم، حتی اگر زیر شکنجه باشم.....

به عزت و شرافتم قسم می خورم....

مرسی از زهرا جان بابت پیشنهاد این دیالوگ

نظر یادتون نره

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خواهش میکنم عزیزم 💖💕 

کاری نکردم

مرسی از شما که این دیالوگ رو گذاشتید🌹

یه دیالوگ دیگه از سریال ملکه هفت روزه دارم ، این دیالوگ شاهزاده گفت

لازم نیست همیشه کنار هم باشیم ، همین که زنده بمونیم دلیلی بر دوست داشتنمونه

یه دیالوگ دیگه هم از ملکه مادر

بعضی رابطه ها با جدایی پا بر جا میمونه ، میتونی از دور نگاش کنی

اگه دوست داشتید این دیالوگ ها رو هم بذارید

😍 :)
آره، منم این دیالوگا یادمه بخصوص دیالوگ ملکه مادر. سر فرصت به وبلاگ اضافه میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan