زندگی خصوصی او 3

عکس های بعدی از ایم یونا (سری دوم)

زندگی در تاریخ...ایران...کره

تصاویرت عالی هستن

هرچند که این سریالو ندیدم اما خیلی دوست دارم ببینمش. تعریفشو زیاد شنیدم. 

شیما جون تو این سریالو دیدی؟

ممنون
نه، متاسفانه

سلام شیما جون و سارا خانم

من این سریال تا قسمت 7 دیدم یعنی دوست داشتم بقیش هم ببینم ولی نتم تموم شد😅

برای تفریح بهترینه 😍👌 مخصوصا اینکه میتونی باهاش همدان پنداری کنی ، چون به موضوع طرفدار ها و فن گرل های سلبریتی ها و خواننده ها پرداخته

من به شخصه خیلی می‌تونستم باهاش همدان پنداری کنم ، یه سریال شاد و رنگی رنگی بود😊

ایده اش خیلی جالبه 💖

هر چند که فکر کنم از یه جایی به بعد خیلی عاشقانه و کلیشه ای بشه و افت بکنه🙄

کره ای ها در 90 درصد مواقع سریال هاشون افت می‌کنه😅😂

 

سلام عزیز
به نظر منم موضوعش جالبه اما فعلا فک نکنم بخوام نگاش کنم. میخوام دور سریالای عاشقانه رو خط بزنم و برم سراغ سریالای معمایی و اکشن.

کار خوبی می‌کنی 👌

حالا چیزی انتخاب کردی؟

راستی یادم رفت بگم عکس هات عالی و بی نظیره 😍🥰💖💕

قصد دیدن بی خانمان رو دارم.
مرسی از توجهت

منم شنیدم که خیلی عاشقانه س. اما دیگه دلم برای سریالای مین یانگ و عاشقانه هاش تنگ شده. 

همینطور احساس کردم موضوعش دقیقا همون چیزیه که میخوام.

خیلی دلم میخواد سریال با این موضوع ببینم. 

شیما جون اگه سریالی با همین ژانر و داستان سراغ داری ممنون میشم بهم معرفی کنی

:)
والا متاسفانه سریالی با همچین ژانری نمی شناسم.
دوستان اگه میدونن راهنمایی کنن

اگه دلت برای مین یانگ تنگ شده پس حتما ببینش ، منم این سریال موقعی که دیدم دلم برای مین یانگ تنگ شده بود ، کلی ذوق کردم 😍

مین یانگ هم تو این سریال خیلی خوب بازی کرد ، و اون احساسی که شخصیت های داستان به خواننده مورد علاقه شون داشتن ، منم به بازیگرای مورد علاقه ام داشتم 🥰

یادمه یکیشون می‌گفت موقع فن گرلی کردن متوجه گذر زمان نمیشه ، منم وقتی سریال مورد علاقه مو یا بازیگرای مورد علاقه مو میبینم ، اصلا متوجه گذر زمان نمیشم ، حتی متوجه نمیشم کی اومد و کی رفت 😂

و اونقدر این فن گرلی کردن دوست دارم که مهم نیست چند سالم بشه ، حتی اگه 50 یا 60 سال هم داشته باشم ، دلم میخواد کیوت باشم و فن گرلی کنم برام هم مهم نیست دیگران چی فکر میکنن ، اصلا بذار فکر کنن بچه ام ، اما نمیدونن که من عاشق بازیگر مورد علاقم هستم😍👌

ولی فکر نمیکنم با این موضوع و ژانر سریالی باشه ، بخاطر همین سریال شو نگه داشتم که بعداً هم بازم ببینم ، به نظرم ارزش دو بار دیدن هم داره ، پس فعلا همین سریال رو ببینید سارا خانم

شیما جون بی خانمان هم سریال خوبیه ولی اگه دوست داشتی دو هفته رو ببین ، دو هفته هم خوبه

میدونی بی خانمان گاهی اوقات خیلی سیاسی میشه پایانش هم باز و سد اندینگ ، یعنی راضیت نمیکنه ، بازم خودت میدونی 

اما به نظرم دو هفته رو ببین ، پایانش هم راضی کننده ست

فعلا دلم رو بی خانمانه. شاید بعداز دیدن بی خانمان، دو هفته رو هم دیدم
اما بیشتر به خاطر بازیگرانش، بی خانمان رو می بینم

باشه عزیزم 

بی خانمان ببین ، از پرطرفدارترین سریال های سال 2019 بوده ، خیلی هم براش پول خرج کردن ، امیدوارم خوشتون بیاد

من که هنوز ندیدم ، ولی اگه یه وقتی هوس هیجان و اکشن کردم می بینم

 

:)

مرسی

هر چقدر هم این سریال عاشقانه و کلیشه ای باشه بازم می بینمش. چون فک کنم خیلی به این نوع سریال ها نیاز دارم بعداز دیدن چندین سریال غمگین.

به پیشنهاد زاهرا خانم می بینم. امیدوارم که ازش خوشم بیاد

اگه سریال شاد و خنده دار میخوای سریال دو بونگ سون زن قوی هم سریال قشنگیه سارا جون

با سریال من ربات نیستم اینم برای عوض شدن حال و هوا خیلی خوبه

سریال زندگی خصوصی او هم از یه جایی به بعد خیلی بد میشه ها یعنی دوست داری دراپ کنی ، یعنی میخوام بگم تا آخر خوب نمی‌مونه

اگه دوست داشتی به اون دو تا سریالی که گفتم یه سری بزن ببین خوشت میاد یا نه

بازم مرسی از پیشنهادت زهرا جون

خواهش میکنم عزیزم 😍

امیدوارم خوشت بیاد و لذت ببری💖

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan