کیم سوهیون

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال ایرانی ساخت ایران

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی ممنونم که از کیم سوهیون گذاشتید. خیلی دوسش دارم. بازیگر مورد علاقه منه. دلم میخواد همه ی سریالاشو ببینم.

میشه بهترین سریال هاش رو بهم معرفی کنید

خواهش میکنم. از نظر منم کیم سوهیون خیلی نازه.
من ازش این سریالارو دیدم و تقریبا از همشون خوشم اومده.
شاهزاده زیر شیروانی
خورشید و ماه
پادشاه صاحب ماسک
گابلین
طلوع ماه در رودخانه

افسانه نوکدو، هی روح بیا بجنگیم، تو کیستی: مدرسه 2015 هم بقیه سریال هاش هستن که من ندیدمشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan