معرفی کامل سریال دو هفته

سریال دو هفته ساخته ی سال 2013 هست که لی جونگی، کیم سو یون، ریو سو یونگ، پارک ها سان، کیم هه اوک، جو مین کی و لی چائه می در اون بازی کردن. این سریال از 7 آگوست تا 26 سپتامبر 2013 در چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:55 برای 16 قسمت از MBC پخش شد. 

خلاصه داستان

جانگ ته سان یه گانگستر زمان کوتاه هست که یادگرفته با مشتش و هوشش زنده بمونه. اون یه دانشجوی دانشگاه به اسم سئو این هه رو ملاقات میکنه و عاشقش میشه. وقتی که این هه حامله میشه ته سان قصد ترک کردن سازمان گانگستر رو داره تا زندگی با این هه رو شروع کنه. اما اون درگیر یه باند خطرناک میشه و به زندان می افته. ایل سوک، ته سان رو تهدید میکنه اگه باهاشون همکاری نکنه، این هه رو میکشن. پس ته سان به این هه میگه بچه رو سقط کنه و خودش هم بیرحمانه از این هه جدا میشه. و بعدش ته سان برای چندین سال به زندان می افته. 

هشت سال بعد، وقتی که ته سان از زندان آزاد میشه شروع به راه انداختن یه فروشگاه کوچیک میکنه. یه روز این هه میره دیدن ته سان و بهش میگه که بچشونو سقط نکرده و اونو به دنیا آورده. اما دخترشون سو جین به سرطان خون مبتلا شده و نیاز به پیوند مغز و استخوان داره. ته سان که میفهمه پدره و میخواد توی زندگیش یه کار مفید انجام بده، جراحی رو که قراره در طی دو هفته صورت بگیره، انجام میده. اما وقتی که ایل سوک با یه سیاستمدار فاسد به اسم جو سو هی توطئه کردن تا ته سان رو به جرم یه قتل یه مامور مخفی، که به دستور دادستان پارک جه کیونگ به باند نفوذ کرده بود، درگیر دسیسه های سیاسی شد. ته سان توسط کارآگاه ایم سئونگ وو که اتفاقا نامزد فعلی این هه هم هست، دستگیر میشه. هنگام انتقال ته سان، ماشین پلیسی که ته سان توی اون هست تصادف میکنه و ته سان هم فرار میکنه. حالا هم پلیس دنبال اونه و هم اون باید در دو هفته مبارزه کنه که هم بی گناهی خودش رو ثابت کنه و هم دخترش رو نجات بده. 

بازیگران

لی جونگی در نقش جانگ ته سان

   اون در نوجوانی پدرش مُرد و مادرش هم خودکشی کرد، پس یتیم شد. ته سان به یه گانگستر کوچک تبدیل شد. بعداز اینکه ته سان به قتل متهم شد و فهمید که یه دختر مریض داره، دو هفته رو برای نجات دخترش و مبرا کردن خودش از قتل فرصت داره. 

کیم سو یون در نقش پارک جه کیونگ

   دادستان باهوش و خونسردی که حقیقت رو درمورد پروند قتلی که جانگ ته سان هم توی اون دخیل هست پیدا کنه. بعدا اون به بی گناهی ته سان پی می بره و سعی میکنه کمکش کنه. 

ریو سو یونگ در نقش ایم سئونگ وو

   یه کارآگاه با استعداد که خانواده اش هم پلیس بودن. اون منجر به تعقیب پلیس برای جانگ ته سان فراری میشه و دوست پسر فعلی این هه هم هست. 

پارک ها سان در نقش سئو این هه

   اون اولین عشق ته سانه که ته سان هیچوقت اون رو فراموش نکرد. این هه بی خبر از ته سان دخترشون سو جین رو به دنیا آورد و هشت سال تمام تنهایی سو جین رو بزرگ کرد. این هه و ته سان برای نجات جون دخترشون درگیر ماجراهایی میشن. 

کیم هه اوک در نقش جو سو هی

   یه سیاستمدار فاسده که از طریق شرکت های تحت مدیریت مون ایل سوک درآمد خودش رو کسب میکنه. 

جو مین کی در نقش مون این سوک

   یه تاجر به ظاهر قابل اعتماد اما در واقع یه مرد بی حم و بی عاطفه س که که هرکاری برای ساکت کردن ته سان میکنه. چون که ته سان راز این سوک رو میدونه. 

لی چائه می در نقش سئو سو جین

   دختر هشت ساله این هه و ته سان که سرطان خون داره. همینطور اون امیدواره که یه روزی پدرش رو ببینه.

ریتینگ

ریتینگ در سئول در کشور
کمترین 8.7 درصد 7.8 درصد
بیشترین 12.8 درصد 10.4 درصد

جوایز و نامزدها

سال جایزه دسته بندی گیرنده نتیجه
2013 دومین جوایز APAN Star جایزه تعالی برتر، بازیگر لی جونگی برنده شد
2013 دومین جوایز APAN Star جایزه تعالی، بازیگر زن کیم سو یون برنده شد
2013 دومین جوایز APAN Star جایزه بازیگری، بازیگر چون هو جین نامزد شد
2013 دومین جوایز APAN Star بهترین نویسنده سو هیون کیونگ برنده شد
2013 جوایز MBC دراما

جایزه تعالی، بازیگر یک

مینی سریال

لی جونگی نامزد شد
2013 جوایز MBC دراما

جایزه تعالی، بازیگر زن

در مینی سریال

کیم سو یون نامزد شد
2013 جوایز MBC دراما

جایزه تعالی، بازیگر زن

در مینی سریال

پارک ها سان نامزد شد
2013 جوایز MBC دراما

جایزه بازیگری طلایی،

بازیگر

جو مین کی نامزد شد
2014 پنجاهمین دوره جوایز هنری باکسانگ محبوب ترین بازیگر لی جونگی نامزد شد
2014 پنجاهمین دوره جوایز هنری باکسانگ محبوب ترین بازیگر زن پارک ها سان نامزد شد

منتظر نظرات شما هستم

معرفی بعدی، معرفی سریال قاضی شیطان...به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ولی شیما جون نمیدونی چقدر خوشحال شدم این پست دیدم  مرسی💞

اتفاقاً من کنجکاو بودم بدونم این سریال ریتینگش چجوری بوده

ولی انگار ریتینگ کم بوده تو کره ، نه؟

ولی باز خوبه کلی جایزه برده

شاید الان اونقدر هم سریال تاپی نباشه ولی تو زمان خودش خیلی خوب بود⁦❣️⁩

میدونی من این سریال چجوری پیدا کردم؟

همیشه از بچگی هام که دونگی می‌دیدم دلم میخواست یه روزی از پارک ها سان یه سریال ببینم 😂  که بزرگ شدم و این ازش دیدم

یه سریال هم جدیداً بازی کرده به اسم مرکز مراقبت پس از تولد که از شبکه tvn پخش شده و این سریال هم نظر مثبت زیاد داشت و 8 قسمته و مال سال 2020

این هم می‌خوام دانلود کنم😅😂

من تو دانلود کردن خیلی استعداد دارم اما تو نگاه کردن معمولاً یه سریال دو ماه کش میدم😂

 

ممنونم از نگاهت 😘
آره، ریتینگش نسبت به سریالای دیگه کم بوده.
منم وقتی دونگ یی رو میدیدم عاشق پارک ها سان بودم. قیافش، بازیش، شخصیتش کلا همه چیزش خیلی خوبه. فکر میکنم بازیش توی هر نقشی خیلی عالیه. اگه منم وقت کردم چندتا سریال ازش می بینم.
😁 :)

تو نظر قبلی میخواستم بنویسم وای ، نوشتم ولی 😅😂 ببخشید ، تقصیر گوشی بود😁

نمی‌دونم چرا مردم کره از ژانر اکشن خوششون نمیاد، فکر کنم مخالف خشونت هستند 😆

آره منم پارک ها سان اونجا دوست داشتم ، اما به نظرم هانبوک هایی که می‌پوشید بهش نمیومد

اما کلا من ملکه این هیون دوست دارم ، چه تو تاریخ چه تو دونگی ، حتی تو زندگی برای عشق هم دوستش داشتم 😂 با وجود اینکه تو این سریال یه جورایی بدجنس بود و بازیگر بدی رو براش انتخاب کرده بودن😅😂

ولی در کل اگه یه روزی بخوام یه نقش تاریخی بازی کنم نقش ملکه این هیون بازی می‌کنم 😂

می‌دونستی پارک ها سان سر سریال دو هفته ازدواج کرد با ریو سو یونگ ، الان هم یه دختر داره😍

تو این سریال جدیدش که گفتم مال سال 2020 نقش یه مادر بازی می‌کنه ، مطمئنم که خیلی خوب بازی کرده 🤗 

اگه خواستی ازش سریال ببینی این سریال جدیدشو که گفتم ببین 🥰

تو دو هفته هم خیلی خوب بازی کرد 😍

اشکالی نداره، اشتباه تایپی بوده. متوجه شدم منظورت وای بوده.
کلا هانبوک های دونگ یی و ملکه این هیون نسبت به بانو جانگ خیلی ساده تر بودن و تنوعشون کم بود.
نه، نمیدونستم:)
قطعا بازی پارک ها سان توی هر سریالی عالیه

میدونم از تبادل نظر مون تو اینجا چند روزی گذشته ولی دوست داشتم در مورد هانبوک های سریال دونگی نظر بدم

راستش من هانبوک ها و سنجاق سر های دوره چوسان خیلی دوست دارم 😍 

هانبوک های نقش دونگی طرح هاش شبیه هم بود و فقط رنگ هاش فرق میکرد 😂

هانبوک های ملکه این هیون هم رنگ هاش خیلی روشن بود و طرح هاش دیده نمیشدن ، البته هر کدوم از اون ها رو که پارک ها سان می‌پوشید خوشگل میشد😍

مدیونید اگه فکر کنید بخاطر علاقه ام به پارک ها سان این حرف میزنم😅😂  تو همه اون ها خوشگل بود فقط اگه هانبوک های بهتری بهش میدادن که دیگه عالی بود 😍

ولی اون هانبوک زرد با دامن زرشکی که قسمت های آخر پوشیده بود یه چیز دیگه بودن😅⁦❤️⁩

با اینکه گفتی هانبوک های بانو جانگ بهتر بودن موافقم ⁦❣️⁩

اما از لی سو یان زیاد خوشم نمیاد ، نظر شما راجبش چیه؟

میشه به‌طور کوتاه و مختصر نظرت رو راجب جومونگ و یانگوم بگی؟ یعنی به نظرت این سریال ها از سریال های جدید بهتر و پر کشش ترن؟

من سریال های جدید بیشتر دوست دارم 😍

این سریال ها تو دوره خودشون خیلی جذاب بودن ، مثلاً من یانگوم پارسال دیدم به نظرم فقط برای یه بار دیدن خوب بود

سریال های دونگ یی و ایسان بهترین هانبوک ها و سنجاق سرها رو از نظر من داشتن. 
و اینم بگم که هانبوک های ملکه اینهیون وقتی که دوباره به قصر برگشت خیلی بهتر از قبل اخراج کردنش از قصر بودن.
نه، اصلا از لی سویان خوشم نمیاد. هیچوقت نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم.
راستش جومونگ اولین سریالی بود که میدیدم قهرمانش یه پسره 😁 و خیلی هم خوشم اومد. البته از لباس ها و طراحی صحنه ها یکمی بدم اومد ولی بازی بازیگران حرف نداشت. به خصوص سونگ ایل گوک.
یانگوم رو که به زور دیدم فقط به خاطر اینکه تعریفشو شنیده بودم اما حقیقتش اصلا ازش خوشم نیومد. بازی نصف بازیگران خوب بود و نصف بعدی بد. و خیلی کلیشه ای بود و همیشه هم یانگوم پیروز میدان بود.😊
حقیقتش یانگوم رو به یه کیدرامری پیشنهاد نمیکنم
سریال های قدیمی و جدید بد و خوب دارن. مثلا جومونگ و ملکه سوندوک توی قدیمیا عالین ولی مثلا یانگوم و سرنوشت یک مبارز خیلی خوب نیستن.
و توی جدیدا هم منشی کیم چشه و مهتاب نقاشی شده با ابر بدن.

آخی چه نظرت شبیه نظر منه⁦❤️⁩

البته در مورد سریال ایسان باهات موافق نیستم 😅

با این نظرت منو مشتاق کردی اگه یه روزی جومونگ پخش شد ببینم 🤗

یعنی سریال منشی کیم چشه دیدنش حتی هفته ای دو قسمت برای عوض شدن حال و هوا هم خوب نیست؟

البته منم از منشی کیم چشه و مهتاب نقاشی شده با ابر خوشم نمیاد 😁

حالا میشه بگی از هان جی مین چه سریال هایی دیدی؟

من فکر کنم عاشق این دختر شدم 😂 سه تا سریالی که اخیرا بازی کرده رو دوست دارم ببینم ⁦❤️⁩ خیلی تعریف اون سریال ها رو شنیدم و چند قسمتی دانلود کردم

:)
شاید اگه منشی کیم رو هفته ای دو یا یه قسمت ببینی خوب باشه اما چون من پشت سرهم دیدم خیلی جذبش نشدم.
فقط ایسان، جواهری در قصر و شاهزاده ی زیر شیروانی رو ازش دیدم.
سریال های مدرنش رو ندیدم اما منم تعریفشون رو شنیدم. به نظر خوب باشن.

این مدل سریال های کمدی عاشقانه رو نباید پشت سر هم ببینی وگرنه اعصابت خرد میشه...

منم تجربه شو داشتم سر زیبای حقیقی 5 قسمت اول رو پشت سر هم دیدم اعصابم خرد شد همش میخواستم بزنم جلو برام حوصله سر بر بود ولی وقتی هفته ای دو قسمت دیدم واقعا حال داد و خندیدم😅

اخیراً سه تا سریال مدرن بازی کرده که خیلی خوبن مثل سریال همسر آشنا و سریال نور چشمانت

حالا هرچی بود، دیدمش. 😁
:)
يكشنبه ۲۸ آذر ۰۰ , ۱۱:۵۰ دخی کیپاپر و کیدرامر

اسم و فامیل دخترشون که هردوش یکی شد با سوجین جی آیدل

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan