یک گومیهو هم اتاقی منه 7

عکس های بعدی، از سریال در دور دست بهار سبز است

زندگی در تاریخ...ایران...کره

تازگی این سریالو شروع کردم. یکم طنزش زیاده. اما چون خیلی وقته سریال طنز ندیدم ازش خوشم میاد.

شیما جون این سریالو چی، دیدی؟ به نظرت خوبه ادامه بدم یا دراپش کنم؟

آره، دارم میبینم
من که اصلا از طنزاش خوشم نمیاد اما داستانش جالبه. به نظرم اگه میتونی طنزاشو تحمل کنی تا آخر ادامه بده. چون همینطور که جلو میره بهتر میشه

زوج عالی ای هستن.

موافق نیستم

میشه بپرسم دلیل مخالف بودنتون چیه؟ آیا از بازی بازیگران خوشتون نمیاد یا چی؟

اوا اینکه از بازی لی دام که اصلا خوشم نمیاد. دوم بیشتر بازی گه سون وو رو دوست داشتم و بیشتر با اون میتونستم رابطه برقرار کنم تا شین وو یو.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan