پنت هاوس: جنگ در زندگی 3

منتظر نظراتتونم.....

تصاویر بعدی، از سریال پلی لیست بیمارستان.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

شیما جون میشه بگی این عکس ها رو از کجا آوردی؟

خیلی عالین

بیشتر از pinterest گیرشون میارم ولی دیگه به سایت های داخلی و خارجی هم توی گوگل سر میزنم

تازگی این سریال رو شروع کردم. اولش یکم شک داشتم ببینمشش چون که قسمت هاش زیاده فکر میکردم نصف سریال از دیدنش خسته شم. اما تا حالا که تا قسمت هشت دیدم و خیلی راضی بودم.

داستان پردازی های عالی. ماجراهای زیبا و قوی.

بازی بازیگران هم که خیلی عالیه. هرکدومشون کاملا وارد نقششون میشن و میتونن یه حس خیلی خوب رو به بینندت وارد کنن. 

من که این سریال رو به همه پیشنهاد میکنم و اگه نگاهش نکنین مطمئن باشین پشیمون میشین.

یه سوالی ذهنمو مشغول کرده

پنت هاوس یعنی چی؟

به اتاق بالای پشت بام ساختمان های بلند و مرتفع که شکل و ساختارش با بقیه ساختمون فرق داره، پنت هاوس میگن. توی پنت هاوس ها از وسایل های لوکس برای تزئین استفاده میکنن.

آها، مرسی.

این سوال ذهنم رو مشغول کرده بود. اگه معنیش رو نمی فهمیدم. دیوونه میشدم

خواهش میکنم
دور از جونت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan