تصاویر سریال پلی لیست بیمارستان

تصاویر بعدی، از سریال چینی عشق مرموز....به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

شیما جون بی نهایت ممنونم که از این سریال پست گذاشتی⁦❣️⁩⁦❤️⁩

البته سریال شو ندیدم اما خیلی تعریف شو شنیدم 💛

فصل اول این سریال تو سال 2020 بسیار پر طرفدار بود و فصل دومش هم تازه داره پخش میشه

ژانرش هم پزشکی و ملودرام ، من اخیرا عاشق ژانر ملودرام شدم چون آرامش خاصی داره🤗

ممنون که اینقدر به روز هستی و از سریال های جدید پست میذاری💕

لطفاً اگه خبری از ساخت فصل دوم سرگذشت آسدال پیدا کردی بذار ، مطمئنم طرفدار ها خیلی خوشحال میشن 😍 خیلی ها منتظر فصل دوم هستند 

منم منتظرم فصل دوم ساخته بشه بعداً نگاه کنم😂

راستی اگه بتونی معرفی سریال سرگذشت آسدال رو بذاری خیلی خوب میشه 💚

بنده بسیار کنجکاو هستم بدونم این سریال در کره و خارج از کره چه ریتینگی رو کسب کرده

مرسی عزیزم 😊

خواهش میکنم عزیزم 😍
منم تعریفشو خیلی شنیدم. 
مرسی از توجهت :)
راستش تاریخ آرتدال سه فصله و هر فصلش شش قسمت. الان منتظرم تا فصل چهارمش رو بسازن.
معرفی تاریخ آرتدال رو گذاشتم اینجا کلیک کن

ببخشید ،  منظورم همون فصل چهارمش بود که هنوز نساختن و پایان باز داشته مثل اینکه و طرفدارا منتظر فصل بعدی هستن 

اگه خبرش اومد که دارن میسازن حتما بذار

اشکالی نداره 😊
باشه، هر خبری شد میگم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan