معرفی سریال آمانزا

آمانزا یه سریال ساخته ی کره ی جنوبی با بازی جیسو، لی سول، اوه هیون کیونگ، یو سونگ موک و لی جونگ وون هست. این سریال توی اول سپتامبر تا 3 نوامبر 2020 پخش شد.

اسم: آمانزا ، Amanza

ژانر: درام ، فانتزی

کارگردانان: کیم دونگ ها ، کواک جه مین

قسمت ها: 10 

زمان هر قسمت: 15تا19 دقیقه

این سریال داستان پسر 27 ساله ای به اسم پارک دونگ میونگ رو روایت میکنه که اون دچار سرطان میشه. پارک دونگ میونگ ماجراهایی رو تجربه و پشت سر میذاره و با واقعیت کنار میاد و می پذیره که سرطان داره. اون با گرفتن این بیماری معنای واقعی زندگی رو میفهمه. 

جیسو در نقش پارک دونگ میونگ/آمانزا

لی سول در نقش مین جونگ

اوه هیون کیونگ در نقش مامان

یو سونگ موک در نقش پدر دونگ میونگ

لی جونگ وون در نقش پارک دونگ یون

کانگ آن در نقش کیم کانگ آن

شین جو هوان در نقش ته هوان 

چوی بیونگ یون در نقش یونگ مین

پارک هیونگ سو در نقش هیونگ جو 

پارک سه جون در نقش چول گیو 

کیم یه ایون در نقش جی سان

اولین بار خوندن فیلمنامه توی تابستان سال 2020 انجام شد. 

معرفی بعدی، سریال آمانزا

زندگی در تاریخ...ایران...کره

من یه سوال دارم

چرا کره ای ها همیشه سریالهای عاشقانه میسازن ولی هیچوقت وقایع زندگی رو نشون نمیدن؟ مثلا طلاق، دقدقه های ازدواج، مسائل اقتصادی و ...

از نظر من اگه اونا بیان یه همچین سریالهایی رو بسازن خیلی بیشتر مخاطب پیدا میکنن تا این سریالهای عاشقانه. به خصوص که امروزه دیگه عشق واقعی نمونده.

آقا، یکی این نظر منو به گوش کارگردانان و نویسندگان کره ای برسونه

:)

سارا جان فکر کنم انقد سریال عاشقانه دیدی که زده شدی ...

تو کشور کره آمار طلاق زیاده بخاطر همین این سریال های عاشقانه رو میسازن ، همین طور اینکه آمار ازدواج بره بالا...

بر خلاف سریال هاشون ، مردم کره زیاد احساسی نیستند و به فکر ازدواج نیستن

فقط به فکر کارشون هستند...

مسأله اقتصادی هم که تو همه سریال هاشون هست

تو بیشتر سریال ها یه دختر فقیر و رنج کشیده هست مثل جی ایون تاک گابلین

ولی منم فکر میکنم بازم سریالهایی میسازن که داستانش توی زندگی امروزیمون هم هست.
مثل متن ازدواج و موسیقی طلاق که البته خودم ندیدم اما از داستانش پیداست که بحثش درمورد طلاق و خیانته.

منظورم از مشکلات اقتصادی این نیست که دختره فقیر باشه و پسره پولدار. بعدش هم این دوتا بهم برسن. 

مثلا رنج و دردهای مردم فقیر و بیچاره ای رو نشون بدن که توی هزار بدبختی و سختی دارن تلاش میکنن زنده بمونن. 

درکل من سریالی رو میخوام ببینم که مشکلات بروز اجتماع رو نشون داده باشن و در کنار اینا یه عاشقانه معمولی و مثل همیشه هم وجود داشته باشه. فقط همین

البته میدونم نباید همچین انتظاری ر‌و از سریالهای کره ای داشته باشم چون انگشت شمارن سریالهایی که داستانشون چیزی باشه که من میخوام.

شیما جون یا بقیه دوستان، آیا سریالی رو با میشناسین که با سلیقه من جور باشه؟

میدونم چی میگی سارا جون. ولی اینجور سریالا خیلی کم هستن.
من که یه همچین سریالی رو سراغ ندارم. فقط همون متن ازدواج و موسیقی طلاق هست. البته فکر کنم خواهران انقلابی هم خوب باشه. 
ولی بازم میگم خودم این سریالا رو ندیدم

میدونی سریال آجوشی من هم یه همچین چیزی رو داره

دختر داستان فقیره و برای زنده موندن هر کاری می‌کنه ، میدونم مخالف این سریال هستی سارا ، اگه یادت باشه چقدر هم سرش بحث کردیم 😂

دختره نزول گرفته، حالا اون نزول خورا اذیتش میکنن...

سریال فضای سرد و دارکی داره ، باید این سریال با یه سریال طنز قاطی کنی، مثل سریال خنده در وایکیی

اما آجوشی من کلیشه های کره ای رو نداره و عاشقانه اش هم خیلی کمه...

شاید تو قسمت های اول زیاد خوب نباشه اما رفته رفته بهتر میشه

به نظرم یه فرصت بهش بده💖

دوشنبه ۱۳ دی ۰۰ , ۱۲:۲۳ دخی کیپاپر و کیدرامر

سارا جان سریالهای پنت هاوس؛قلعه آسمان؛خانواده جدید؛متن ازدواج و موسیقی طلاق و خواهران انقلابی و آجوشی من فکر کنم با سلیقه شما جور باشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan