تصاویر سریال چینی بهترین ها در ذهن من

عکس های بعدی، از سریال اولین عشق من

زندگی در تاریخ...ایران...کره

مرسی که بازم از سریال های چینی گذاشتید. واقعیتش من طرفدار پروپاقرص سریال های چینی ام. بیشترشون رو دیدم. از نظر من سریال های چینی خیلی فوی تر از از سریال های کره ای هستن. 

من بیشتر به خاطر داستان های سریال هاشون، رفتم سراغ سریال های چینی. البته به خاطر بازیگرانشون هم رفتم. چون اسم چینی ها نسبت به کره ای ها آسون تره پس بهتر میتونم اسم بازیگرانشون رو حفظ کنم😁

دقیقا برعکس من..من هیچ سریال چینی رو ندیدم

منم خیلی شنیدم که سریال های چینی بهتر از کره ای شدن...

منم طرفدار کره ام ولی هر از گاهی خیلی خوبه برای تنوع هم که شده سریال های کشور های دیگه رو امتحان کنی...

البته هیچ سریال چینی ندیدم و نمیتونم قضاوت کنم ولی احساس می کنم کره ای ها خوشگل ترن😍😂

از قیافه بازیگر های کشور های دیگه خوشم نمیاد از جمله بازیگرای آمریکایی و ...

دیگه از قیافه بازیگر های ایرانی هم خوشم نمیاد 😂

 

البته من بخاطر قیافه هاشون فیلم نمی‌بینم ولی دوست دارم سریالی که میبینم قیافه بازیگر ها به دلم بشینه و کیوت باشه...

 

عکس هات عالیه عزیزم 😍

والا من که از سریال های خارجی (مثل آمریکایی، انگلیسی، بریتانیایی و ...) به خصوص آمریکایی متنفرم.
ولی از سریال های ایرانی خوشم میاد. شاید همشون خوب نباشن، اما انصافا بعضی هاشون عالیه.

ممنونم

والا من به جز کره از هیچ کشور دیگه ای فیلم ندیدم

اما از سریال های ایرانی خوشم نمیاد احساس می‌کنم دارم وقتم تلف می‌کنم ، ایده های سریال های ایرانی جذابیتی برام نداره...

فقط دوست دارم سریال ایرانی شهرزاد ببینم ، بازیگراشو دوست دارم 😍

سریال ایرانی مانکن دیدی؟ بعد دیدن این سریال فهمیدم سریال های کره ای یه چیز دیگه آن...😂

کلا کم سریال ایرانی ندیدم خیلی هم زیاد دیدم پس میتونم قضاوت کنم ، کره ای ها برای همه مدل ژانری سریال دارن ، عشق هایی که به تصویر می‌کشند واقعیه ...   کلا همه مدل عشقی رو عالی به تصویر می‌کشن سر صحنه های احساسی اینجوری نیست که خندم بگیره بلکه گریه هم میکنم...  اما سر  صحنه های احساسی سریال های ایرانی خندم میگیره 😂😐

 

از نظر من یکی از بهترین سریالهای ایرانی همین شهرزاده. 
مانکن رو ندیدم و اصلا هم دلم نمیخواد ببینمش. چون میدونم خیلی مزخرفه. 
منم نمیگم صحنه های عاشقانه سریالهای ایرانی خوبه. اما دیگه افتضاح هم نیست. 

آره تعریف شهرزاد خیلی شنیدم ولی فقط می‌خوام فصل اول شو ببینم ، شنیدم فصل دوم و سومش زیاد خوب نیست

مانکن اونقدر هم بد نبود ولی خب به نظرم خیلی مصنوعی بود برای من زیاد جذاب نبود...  یه جاهایی مربع عشقی درست کرده بودن😂 پایانش هم که مثلا غمگین بود اما من هیچ حسی نگرفتم...😅😐

حالا اگه سریال کره ای بود دیوونه ام میکرد...😅

بعد نظر ها رو میخوندم خیلی ها به خاطر پایانش شاکی بودن و می‌گفتند فصل دوم بسازید و زوج سریال به هم برسونید...  یکی نوشته بود من به خاطر پایانش سه روزه سردرد گرفتم...

بعضی ها جنبه فیلم دیدن ندارن😂 تو فیلم باید جنبه پایان غمگین هم داشته باشی...  چه بسا که یک پایان غمگین خیلی می‌تونه تاثیر گذار باشه و فیلم نامه رو منطقی کنه...

 

ببین یکی از دلایلی که سریال های ایرانی موفق نیست اینکه زن و مرد نمیتونن همدیگه رو بغل کنن

مثلاً یه پدر و دختر یا یه مادر و پسر و...

من دوست دارم یا اصلا عاشقانه و احساسات نباشه تو فیلم یا اگه هست واقعی باشه ، قند تو دل آدم آب کنه...😍

تو سریال های ایرانی مرد می‌تونه زن کتک بزنه اما نمیتونه بغلش کنه...

تو سریال ایرانی کیمیا اگه یادت باشه آرش و کیمیا دعواشون شد و آرش برای اینکه ساکتش کنه بهش سیلی زد ، خب اگه سریال کره ای بود بغلش میکرد یا بوسش میکرد تا ساکتش کنه...

یادمه اون موقع که کیمیا رو میداد من دوازده سالم بود و همون سکانس تاثیر بدی تو روحیه ام گذاشته بود...

خلاصه که از سریال های ایرانی متنفرم اما به سلیقه کسایی که دوست دارند احترام میذارم

 

از خارجی ها هم بیشتر ترجیح میدم فیلم سینمایی ببینم ، اما از چینی ها دوست دارم سریال ببینم💓

ببخشید اینقدر حرف زدم 🙏

کلا نویسنده و کارگردان شهرزاد بیشتر روی فصل اولش مانور داده بودن. فصل دوم و سومش یکم کلیشه داشت اونم به خاطر این بود که داستانشون کم بود. 
منم نظرات مانکن رو خوندم. یکی گفته بود: یه نویسنده آمریکایی میگه سریالی که نقش اصلیش بمیره نشانه ضعف نویسنده هست. کلا مانکن نظر منفی زیاد داشت. 

منم کاملا موافقم. مشکل اصلی سریال های ایرانی همین بوسه و بغله. مثلا توی سریال هم گناه دختره بعداز سالها پدرش رو دید. ولی پدره به جای اینکه بره دخترش رو بغل کنه به عقب رفت. خوب همین کا را صحنه های عاشقانه رو مسخره میکنن. 
:)
هیچ اشکالی نداره گلم.

ولی بعضی از سریال های طنز ایرانی جالبن 

مثلاً الان سریال طنز دودکش 2 پخش میشه که می‌تونه آدمو بخندونه و فضای خانوادگیش هم سرگرم کننده ست

فقط میتونم بگم از بین سریال های ایرانی فقط ژانر طنز دوست دارم ، البته اونم نه هر سریال طنزی ، سخت پسندم😅 مثلا لیسانسه ها رو دوست نداشتم

دودکش دو هم خوبه و من بیشتر دودکش یک رو دوست داشتم.
لیسانسه ها که دیگه خیلی بد بود.

با این نظر که اگه شخصیت اصلی داستان بمیره نشونه ضعف نویسنده ست مخالفم

مثلاً تو عاشقان ماه هه سو تو قصر که شکنجه شده بود و ضعیف شده بود، حامله هم که شده بود و زایمان کرده بود ، دیگه باید میمرد دیگه ... مرگش منطقی بود

گاهی اوقات مرگ شخصیت اصلی فیلم نامه رو منطقی تر می‌کنه...

تو مانکن هم شخصیت اصلی دشمن زیاد داشت چون با آدم های خفنی در افتاده بود ، باید یه بلایی سرش میومد به هر حال...😁

چیزی که باعث شد من مانکن دوست نداشته باشم این بود که خیلی مصنوعی بود و نمیتونستم اتفاقات رو باور کنم...  مرگ شخصیت اصلی رو هم باید یه جور دیگه مینوشتن...

والا من که اوایل با این نظر موافق بودم و هر سریالی که توش نقش اصلی میمرد رو دوست نداشتم. اما بعدا که سریال های قوی رو دیدم وتوشون شخصیت اصلی میمرد، فهمیدم این نظر هم همیشه درست نیست. 
به قول شما گاهی اوقات باید شخصیت اصلی بمیره تا سریال همونجوری ریتینگش رو حفظ کنه و افت نکنه
Ꮃhat's up, after readіng this remarkable article
i am aⅼso happy to share my know-how here with friends.
Hello !
شنبه ۳۰ بهمن ۰۰ , ۱۰:۴۰ دخی کیپاپر و کیدرامر

منم اصلا از سریالهای ایرانی خوشم نمیاد

حالا یه معدودی ممکنه خوشم بیاد مثل کلاه پهلوی

از کشورهای دیگه غیر کره هم گاهی میبینم

الان سریال ژاپنی یک لیتر اشک گذاشتم تو لیستم کی ببینم خدا میدونه

یس یس، منم نظر تو رو دارم
پنجشنبه ۱۲ اسفند ۰۰ , ۲۰:۱۱ دخی کیپاپر و کیدرامر

هییی منم نمیدونم چرا تو سریالای ایرانی مرد نمیتونه زنو بغل کنه ولی کتکش میتونه بزنه😐

تو کلاه پهلوی که دیگه ..😐

حالا برو اینو به اون مجتهدای زبون نفهم حالی کن 😑

حالا تو سریال های کره عوضش برعکسه 😂❤️ 

پسرهای سریال های کره ای از گل نازک تر به دختر مورد علاقه شون نمیگن!😂 خیلی باهاشون کیوت و مهربون و گرمن و جنتلمن هستن و هواشو دارن 😂🧡 که البته شاید اغراق آمیز و فانتزی و تخیلی باشه ولی حس خوب و کیوت به آدم میده 😂😎😍 من اینجور وقتا خیلی میخندم و لبخند میزنم 😂 به من که حس خوب میده 😂 اصلا من تو سریال های کره ای صحنه سیلی خیلی محکم و خشونت وحشتناک ندیدم تا حالا 😂💕 نمیدونم هنوزم اینجوریم وقتی خشونت وحشتناک و سیلی محکم می‌بینم تاثیر بدی تو روحیه ام میذاره 😂😂 فکر کنم زیادی احساساتی هستم 😂😂

اونوقت میگن چرا طرفدار سریال های کره بیشتر از سریال های ایرانی هستن؟😂😂😂

آخ گفتی
جمعه ۱۳ اسفند ۰۰ , ۲۱:۰۹ دخی کیپاپر و کیدرامر

مثلا سریال کلاه پهلوی پر از خشونت خانگی بود...

 

👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan