جومونگ 5

نظر بدین....

تصاویر بعدی از سریال چینی بهترین ها در ذهن من

زندگی در تاریخ...ایران...کره

آخه ی جومونگ !! 😍

یادش بخیر. از نظر من هیچی جومونگ نمیشه. خیلی دوسش دارم و باهاش خاطرات زیادی دارم. 

شاید داستان پردازیش خیلی قوی نباشه و کلیشه زیاد داشته باشه، اما انصافا نسبت به بعضی از سریال های امروزی خیلی عالی تره. 

موافقم

تصاویر عالی هستن. با دیدن این عکس ها خاطراتم مرور شد. یادم افتاد چقدر از سولان متنفر بودم. 

شیما جون یه سوال درباره رتبه بندی بانوان دارم. اگه پادشاه دوتا بچه داشته باشه؛ یه دختر و یه پسر. دختره بزرگتر باشه. و اگه پسره ازدواج کرده باشه؛ مقام همسر پسره بالاتره یا مقام دختره که میشه شاهزاده خانم؟

قربانت
والا من زیاد در این باره اطلاعات ندارم اما چون مقام دختره از پسره بالاتره، پس قطعا مقام دختره از همسر پسره بالاتر هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan