اولین عشق من 2

منتظر نظرات شما هستم....

عکس های بعدی، از سریال هتل دل لونا....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سریال خیلی بدی بود. فقط یه عاشقانه ی مزخرف داشت. هیچ نکته ی مثبت دیگه ای توش نبود. 

از بس که سریال عاشقانه دیدم دیگه خسته شدم. میخوام یه سریال متفاوت نگاه کنم. شما سریالی رو میشناسین که نکات مفیدی توش باشه و یه چیز زیبا رو نشون بده.

البته عاشقانه ی کمی هم توش باشه خیلی خوبه. 

:)
نمیدونم چه ژآنری دوست دارین اما این سریال ها از نظر خودم عالی بودن.
مستر سانن شاین، بی خانمان، کتاب خانوادگی گو، گابلین، پرنسس جامیونگ گو، نسل خورشید، تاریخ آرتدال
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan