هتل دل لونا 2

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال بی خانمان...به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ممنونم بابت این پست خوبت. من این سریال رو حدود یه ماه پیش تموم کردم. خیلی دوسش داشتم. اینجا نقش آی یو متفاوت بود و عالی هم بازی کرد. فقط از بازی یئو جین گو راضی نبودم. اما بازم دلم میخواد سریال دیگه ای ازش ببینم. سریال دیگه ای از یئو جین گو سراغ داری؟

راستی شیما جون نظرت درباره هتل دل لونا چیه؟

خواهش میکنم
خورشید و ماه و دلقک تاجدار رو ازش دیدم. توی خورشید و ماه که بازیش مصنوعی بود ولی توی دلقک تاجدار بازیش خیلی به دلم نشست. پیشنهاد میکنم حتما دلقک تاجدار رو ببین.
فقط دو قسمت هتل دل لونا رو دیدم. زیاد خوشم نیومد و دراپ کردم. چند قسمت اولش کلیشه خیلی داشت.

و یه چیز دیگه میتونی بگی توی ژانر کمدی چه سریالایی دیدی؟

منشی کیم چشه
یک گومیهو هم اتاقی منه

تصاویر زیبایی بود. خسته نباشید

ممنونم گلم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan