تصاویر سریال وینچنزو

عکس های بعدی از سریال دلقک تاجدار (سری چهارم)

یزندگی در تاریخ...ایران...کره

این سریال عالیه به خصوص سونگ جونگ کی. من عاشق این بازیگرم. میخوام همه ی سریالهاش رو ببینم. میشه اسم سریال و فیلم هاش رو بگین

فیلم و سریال زیاد داره که معروف ترین هاش اینان:
فیلم: یک گل یخ زده، پرونده قتل ایته وان، انبردست پنی، پسر گرگ نما، رفتگرهای فضایی
سریال: سه گانه، بانوی زیبای من، رسوایی سونگ کیون کوان، درختی با ریشه های عمیق، صدای قلب تو، تن به تن، مرد بی گناه، نسل خورشید، تاریخ آرتدال
برای اطلاعات بیشتر به ویکی پدیای فارسی مراجعه کن

ممنونم

نظر خودتون راجع به سریال هایی که از سونگ جونگ کی دیدین چیه؟

خواهش میکنم
من فقط سریال نسل خورشید و تاریخ آرتدال رو ازش دیدم. از نظر من که سونگ جونگ کی جزو بهترین های کره‌س و میتونه توی هر نقشی متفاوت ظاهر بشه. در کل بازیش عالیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan