دلقک تاجدار 4

 

الان حدودا قسمت ده این سریال هستم. خیلی وقت بود تاریخی ندیده بودم و خواستم یه تاریخی عالی ببینم. خب چی بهتر از تاریخی های شبکه tvN.

قسمت اول سریال که خیلی عالی و هیجانی شروع شد. بعدش هم که توی هیچ جای سریال ریتم افت نکرد. حداقل تا اینجا که دیدم خیلی زیبا بوده. همه چیزش قابل قبوله. بازی بازیگران. داستان و شخصیت پردازی.

اما امیدوارم پایان جوری نباشه که منو از سریال نا امید کنه. معمولا پایان های tvN شاد هستن منم دوست دارم این سریال پایان شادی داشته باشه اما دیگه خیلی لوس و بیمزه نباشه.

خلاصه اینکه خیلی به این سریال امیدوارم.

تصاویر بعدی، سری هفتم تصاویر سریال اوک نیو....به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

شما سریال رو نقد و معرفی کردین؟

برای معرفی اینجا کلیک کنید. 
فعلا دارم سریال رو نگاه میکنم. حتما به زودی نقدش رو هم میزارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan