معرفی سریال پسران برتر از گل

این سریال روایتگر گروه شینهوا یکی از بزرگترین مجامع کره جنوبی است که ریاست آن را کانگ هی سو بر عهده دارد. پسرش کو جون پیو (لی مین هو) رهبر F4، محبوب ترین و قدرتمندترین گروه پسران دبیرستان معتبر شینهوا است. یون جی هو (کیم هیون جونگ)، سو یی جونگ (کیم بوم) و سونگ وو بین همگی پولدار و ثروتمند، دوستان صمیمی جون پیو و عضو گروه F4 هستند. این گروه پسری را مورد آزار و اذیت قرار می دهند به طوری که این پسر قصد خودکشی می کند. اما در همین هنگام گوم جان دی (کو هیه سان) فقیر و سرزنده زندگی آن پسر را نجات می دهد و او با این کارش می تواند بورسیه شنا را برای حضور در دبیرستان دریافت کند. خانواده گوم جان دی یک خشکشویی دارند. او در خانه ی کوچکی با پدر و مادرش، گوم ایل بونگ، نا گونگ جو و برادر کوچکترش گوم کانگ سان زندگی می کند. 

پس از اینکه جان دی وارد دبیرستان می شود با اعمال گروه F4 مشکل پیدا می کند پس سعی می کند با آنها مقابله کند. گو جون پیو نیز از کارهای جان دی بیزار است و میخواهد مانعش شود اما او ناخواسته عاشق جان دی می شود. در همین حال گوم جان دی نسبت به یون جی هو احساساتی پیدا می کند. جان دی به زودی متوجه می شود که جی هو عشق یک طرفه ای به  مین سو هیون، یک مدل موفق و دوست دوران کودکی اش دارد. 

بعداز اینکه یون جی هو از کشور خارج شد تا با مین سو هیون رابطه برقرار کند، جان دی سعی می کند با نفرت بیشتری وقتش را با جون پیو بگذراند. جون پیو به دبیرستان اعلام می کند که جان دی دوست دختر اوست. اندکی پس از آن دوست گوم جان، اوه مین جی او را در یک مهمانی می بیند. جان دی در آن مهمانی بیهوش شده و در تخت خواب با یک پسر می خوابد و اوه مین جی از این صحنه عکس میگیرد. این عکس در دبیرستان پخش می شود و هنگامی که جون پیو این عکس را می بیند، بسیار خشمگین شده و معتقد است که جان دی به او خیانت کرده. در نتیجه همکلاسی و یاران او شروع به آزار و اذیت جان دی می کنند. اوه مین جی مخفیانه درباره این عکس با جون پیو ارتباط دارد. جون پیو متوجه می شود که از بچگی به جان دی علاقه داشت و او قصد دارد با انجام عمل زیبایی پلاستیک نظر جان دی را به خود جلب کند. جون پیو که متوجه می شود جان دی بی گناه است برای برداشتن این تهمت به کمک جان دی می شتابد. جون پیو به خاطر شک و تردیدهایش از جان دی عذر خواهی می کند و علاقه ی آنها شدیدتر می شود.....

رابطه شخصیت های سریال با یکدیگر

بازیگران

کو هیه سان در نقش گوم جان دی

   دختری که در خشکشویی خانواده اش کار می کند و موفق می شود تا برای تحصیل در دبیرستان شینهوا بورسیه بگیرد. نام او به معنی چمن است. جان دی مهربان، خوش بین و سرسخت است و او در مقابل دوستانش که او را مورد آزار و اذیت قرار می دهند، ایتسادگی می کند. زود جون پیو احساساتش را به جان دی ابراز کرد. به نظر میرسد جان در در ابتدا عاشق جی هو است اما او از صمیم قلب گو جون پیو را دوست دارد. 

لی مین هو در نقش گو جون پیو

   رهبر F4 و وارث گروه شینهوا، یکی از بزرگترین شرکت ها در کره جنوبی است. مادر وی یک زن ظالم است که معتقد است او فقط باید روابط سودمند برقرار کند. جون پیو گرم مزاج است و اعتقاد دارد هیچ چیزی وجود ندارد که پول نتواند آن را بخرد. اگرچه او قادر به ابراز احساساتش نیست اما او قلبی پر از طلا دارد. همیشه سعی می کند از جان دی محافظت کند حتی اگر این به معنای آسیب رساندن به احساساتش باشد. او ابتدا از ایستادگی جان دی مقابل گروهش عصبانی است اما در نهایت عاشق جان دی می شود. 

کیم هیون جونگ در نقش یون جی هو

   عضو F4 و نوه ی رئیس جمهور سابق کره است. وی پس از یک سانحه ی رانندگی که والدینش در آن کشته شدند و او تنها بازمانده بود، از رانندگی هراس دارد. او در ابتدا عاشق دوست دوران کودکی اش، سو هیون است که به او کمک کرد تا بر اضطرابش غلبه کند. استعداد موسیقی او توجه جان دی را جلب می کند و آرام آرام احساساتی نسبت به جان دی پیدا می کند. جی هو چندین بار احساساتش را به جان دی ابراز کرد اما جان دی نپذیرفت. با این وجود او تا آخر جان دی را دوست داشت. 

کیم بوم در نقش سو یی جونگ

   یکی از اعضای F4 و یک سفالگر ماهر است. خانواده ی وی صاحب بزرگترین موزه ی هنری کشور هستند. عشق اول او اکنون زن برادرش است. سرانجام او می فهمد که از گا ایول، دوست جان دی خوشش آمده پس بد رفتاری های خودش را با جان دی تمام می کند. 

کیم جون در نقش سونگ وو بین

   یکی از اعضای F4 که خانواده ی وی بزرگترین شرکت ساختمانی کشور را اداره می کنند. بعدا وو بین اعتراف می کند ارتباط زیادی با جرایم سازمان یافته دارد. او توسط یک زن در زندگی قبلی اش آسیب دیده پس دوست دارد مدام با دختران باشد. 

کیم سو ایون در نقش چا گا ایول

   او بهترین دوست جان دی است که بعدا احساساتی نسبت به سو یی جونگ پیدا می کند. 

ریتینگ

بیشترین ریتینگ سریال در کره 32.9 درصد و کمترین 13.7 درصد است.

بیشترین ریتینگ سریال در سئول 33.5 درصد و کمترین 13.8 درصد است.

جوایز

از جمله جوایزی که این سریال توانست کسب کند جایزه بهترین بازیگر جدید، جایزه محبوبیت، درام محبوب، ترانه ماه (فوریه)، بهترین OST، بهترین آهنگ سریال تلویزیونی سال، بهترین بازیگر جدید سریال تلویزیونی، جایزه برتری بازیگر زن در سریال بلند، بهترین بازیگر زن جدید، جایزه Netizen بازیگر زن و جایزه بهترین زوج هستند. 

اگر در خصوص این سریال نظری دارین، بگین.

معرفی بعدی، سریال تو فوق العاده ای

زندگی در تاریخ...ایران...کره

با دیدن این سریال عاشق سریال های کره ای شدم

حتما ببینید پیشنهاد میشه

به نظر من داخل فصل جدید بعد عروسی باید ی مسافرت f4برن بعد جاندی و گایول دوتا دوست دیگه هم داشته باشن ی پولدار و ی متوسط که از ی کشور دیگه آمده باشن تا هضم این موضوع برای دو ارشد دیگه سخت نباشه بعد تعریف کنن بگن ما مثلا دبستان با هم بودیم وf4آشتی دادن بچه ها بودیم ولی اگر اشک یکی مون درمی آمد کار کسی که اینکارو کرده تموم بود مثلا فلانی چون پولدار تر بود سر دسته مون بود یکی مون صحنه سازی می کرد تا مدرکی علیه ما نداشته باشن تا نریم کمیته انضباطی یکی مون ورزشکار گروه بود تا کسی نتونه مارو اذیت کنه جاندی سریع و خشن گروه راستی گایول نبین آرام نشسته حتما براش ی کاری کردین وگرنه اون خیلی شیطونه حالاf4شده f8بعد از جا خوردن همه مثلا شب حال گایول بد بشه همش جاندی باشه مسخره میشه بعد گایول داخل بگه حالا می فهمم چرا داخل کلاس مارو f4صدا میزدن بعد جون پیو بگه حالا علت بالا و پایین شدن سهام شرکت معلوم شد اینجوری بره جلو به نظرم جذاب میشه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan