چه سریالی؟

خب دوستان گفتم یه نظر خواهی ازتون بکنم. 

به نظر شما بین سریال هایی که الان دارن پخش میشن، کدوماشون بهترینن؟

 

لطفا نظر بدین

زندگی در تاریخ...ایران...کره

بنظر من سریال تولد آبی ، شمن بزرگ 

مرسی که نظر دادی. تولد آبی هم توی لیست سریال هام هست

شیما جون به نظرم پنت هاوس رو ببین. من فصل اولش رو دیدم. عالیه و ارزش دیدن هم دارن

مرسی. خودمم قصد دارم پنت هاوس رو ببینم

با وجود اینکه میدانم، پنت هاوس: جنگ در زندگی، خواهران انقلابی و پادشاهی: آشین شمالی

با وجود اینکه میدانم رو دارم نگاه میکنم. اما زیاد جالب نیست برام

امشب قسمت اول یه سریال تاریخی جدید به اسم عاشقان آسمان سرخ پخش شد. موضوغ جالبی داره و فکر کنم قشنگ باشه. اگه خواستین، ببینیدش

بله، منم قسمت اولش رو دیدم. از نظر منم جالبه

عاشقان آسمان سرخ، پنت هاوس: جنگ در زندگی و تولد آبی

عاشقان آسمان سرخ عالیه

عاشقان آسمان سرخ ( فانتزی جذاب و عاشقانه خوب)

سلول های یومی (کیم جی ایون توش بهترینه)

تیم دی پی (اکشن و هیجان انگیزی های عالی)

اگه به سریال های تاریخی علاقه دارین حتما عاشقان آسمان سرخ رو تماشا کنین. یه سریال جدید دیگه هم هست که قراره توی 19 مهر پخش بشه، اسمش علاقه پادشاه هست با بازی رو وون. 

به نظر خود که علاقه پادشاه باید جذاب باشه، شدیدا که منتظرشم

مرسی از پیشنهادت.... :)

شدیدا دلم تنگ شده واسه یه سریال تاریخی خارج از دوره چوسان

سلام

من که خودم زیاد سریال های جدید دنبال نمیکنم و بیشتر تاریخی های قدیمی رو که ساخته چندین سال پیش هستن نگاه میکنم. مثل سرزمین آهن، پرنسس جامیونگ گو و ...

ولی اخیرا یکی از دوستانم سریالی بهم پیشنهاد داد. اسمش گمشده هست. جدا سریال زیبایه و بازیگرانش هم خیلی خوب هستن. یعنی این سریال اونقدر عالی هست که منی که به هیچ وجه از سریال های تاریخی دست نمیکندم رو به خودش جذب کرد. 

کلا سریال محشریه و به همه توصیه میکنم که ببیننش.

سلام

از در حال پخش ها فقط دهکده یا زادگاه ساحلی چاچا رو دنبال میکنم که خیلی سریال قشنگیه 😍

با هر قسمت کلی ذوق می‌کنم و حالم خوب میشه و انرژی می‌گیرم 💚💛

این قرص مسکن میمونه برام💞

من عاشق فضای ساده و روستایی سریال هستم و بازی و قیافه و استایل همه بازیگرا عالیه 😍

شین مین آه ، کیم سون هو و... همشون عالی ، آهنگ هاش ، طبیعت زیباش همه چی عالی 😍

شاید داستان عجیب غریبی نداشته باشه اما از نظر من خیلی قشنگه 🥰

خلاصه اینکه به طرفداران ژانر کمدی عاشقانه کره ای توصیه اش میکنم💖

سه شنبه ۹ آذر ۰۰ , ۱۱:۴۲ دخی کیپاپر و کیدرامر(دخی میراپرمرم)(دیگه میراکولر نیستم)

مدرسه 2021

مرسی از نظرت
چهارشنبه ۲۴ آذر ۰۰ , ۲۰:۴۶ دخی کیدرامر و کیپاپر(دخی میراپرمرم)

مدرسه 2021؛قشر مرفه؛شادی.

 

دوشنبه ۲۹ آذر ۰۰ , ۱۷:۳۰ دخی کیپاپر و کیدرامر

و راستی اسنو دراپ هم عالیه

منم خیلی دلم میخواد ببینمش اما کو وقت؟!

اسنودراپ عالیه ویه چیزی فوق العاده تر از خوب  دکتر روح هم قشنگه علاقه پادشاه و سراستین قرمزم دوست داشتم

اوهوم. اسنودراپ عالیه، حرف نداره. هرچی ازش بگم کم گفتم
علاقه پادشاه و سر آستین قرمز هم چنگی به دل زدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan