زندگی برای عشق..سری نهم عکس ها

عکس های بعدی، از کیم دامی.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عالی مثل همیشه

ممنونم از تعریفت

شیما جون شما کیم ته هی رو میشناسید؟ 

بازیگر همین عکس هاست و جزو زیباترین و معروف ترین بازیگر های کره ست. به نظر من بازیگر خوبیه 😉 دستمزدش هم بالاست..

این سریال با وجود تمام نقاط ضعفش باز هم زیباست و ارزش یکبار دیدن داره. من قبلاً از این سریال خوشم نمی اومد اما الان خوشم میاد و باید خیلی خوشحال باشم که اولین سریالی که دیدم این سریال بود 😂❤️ 

دلم میخواد در آینده برای خودم از این سریال میکس درست کنم 😂❤️ 

میشناسمش ولی ازش سریالی ندیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan