تصاویر سریال من ربات نیستم

عکس های بعدی از سریال پنیر در تله

زندگی در تاریخ...ایران...کره

من این سریال خیلی دوست دارم 😍

البته میدونم زیاد قوی نیست ولی زوجش خیلی کیوتن، بازیگراش عالین ، داستان فانتزی جالبی هم داره ⁦❤️⁩

یو سونگ هو هم قبل این سریال ، بیشتر سریال هاش غم انگیز و سد اندینگ بودن مثل ریمبر و بک دونگ سو جنگ جوی دلاور و ... و خلاصه کار خوبی کرد یه سریال کمدی عاشقانه بازی کرد..⁦☺️⁩

در کل یه سریال حال خوب کنه...

از این دختره چا سو بین هم خیلی خوشم میاد 🥰

خیلی ممنونم از این سریال عکس گذاشتید 💖

عکس هاتون فوق العاده ست..👌

 

منم بازی یو سونگ هو رو خیلی دوست دارم. وقت کنم چندتا سریال دیگه ازش می بینم. 
ولی از نقش اصلی زن این سریال خوشم نمیاد. کاملا شبیه عروسک میمونه
قربانت

خب اینکه شبیه عروسکه خوبه دیگه 😂 

عروسک ها خوشگلن 😅

یعنی بده؟

نمیگم خوشگل نیست فقط یکم غیر طبیعیه از نظرم. وگرنه کاملا خوشگله

سلام. یک سوال از نویسنده وبلاگ دارم. 

من مدت زیادیه که قصد دارم وبلاگ بسازم اما نمیتونم. میشه راهنمایی کنید که چگونه یک وبلاگ در بیان بسازم؟

سلام
باید برید توی فرم ثبت نام شرکت بیان. فرم روپر کنید و بعدش وبلاگتون رو به کمک چندتا از سایت ها توی موتور های جستجو ثبت کنید. حدودا بعد یه ماه وبلاگ توی گوگل ثبت میشه و میتونین توی وبلاگتون فعالیت داشته باشین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan