معرفی کامل سریال آجوشی من

سریال آجوشی من محصول سال 2018 با بازی لی سونگ کیون و آی یو است. این سریال توسط کیم وون سوک کارگردانی شده و نویسندگی آن را پارک هه یونگ بر عهده داشته. این سریال از 21 مارس تا 17 مه 2018 چهارشنبه ها و پنجشنبه ها ساعت 21:30 در tvN پخش شد. 

یک مرد (لی سونگ کیون) 40 سالگی خود را میگذراند و فشار زندگی خود را تحمل میکند. یک زن (آی یو) 20 ساله از تجربیات برخوردار است، اما همچنان در مقابل فشارهای زندگی مقاومت میکند. این زن و مرد به یکدیگر کمک میکنند تا زخم هایشان التیام یابند. 

بازیگران اصلی

*لی سون کیون در نقش پارک دونگ هون 

   دومین برادر خانواده است. او به عنوان مهندس سازه کار میکند و همیشه اولین رویکرد ایمنی را در زندگی دارد. او آرام و صادق است، و در عین حال برای افرادی که دوستش دارند فداکاری میکند. 

*آی یو در نقش لی جی آن

  کیم گیو ری در نقش بچگی جی آن

   زنی که سختی های زیادی را در زندگی متحمل شده. او توسط رئیس شرکتی که در آن کار میکند مامور میشود تا نقاط ضعف پارک دونگ هون را پیدا کند. کم کم جی آن به دونگ هون دل می بندد و در میابد که اولین بار به کسی اعتماد کند. 

خانوادن دونگ هون

*گو دو شیم در نقش بیون یو سون

   مادری مهربان با سه پسر که نگران زندگی پسر بزرگترش و پسر کوچکترش که 40 سال دارد و هنوز ازدواج نکرده، است.

*پارک هو سان در نقش پارک سانگ هون

   برادر بزرگتر دونگ هون. یک مرد میانسال است که از شغل خود اخراج شده و دو کسب و کار ناموفق داشته. به همین دلیل او از خانه اش بیرون انداخته شده و با مادرش زندگی میکند. اما این شکست ها او را نا امید نکرده اند و او به خوشبختی فکر میکند.

*سونگ سه بیوک در نقش پارک کی هون 

   برادر کوچکتر دونگ هون. او یکبار به عنوان یک کارگردان نابغه شناخته شد زیرا یک فیلم که در بیست سالگی فیلمبرداری کرد به جشنواره کَن راه یافت. اما بیست سال از روزهای خوش او میگذرد و هنوز نتوانسته کارش را به عنوا کارگردان سینما آغاز کند. 

*لی جی آه در نقش کانگ یون هی 

   همسر پارک دونگ هون که دو جون یونگ، رئیس شوهرش که از او کوچکتر است رابطه دارد. 

*جونگ یونگ جو در نقش جو آئه ریون

خانواده جی آن

*سون سوک در نقش لی بونگ آئه

   مادربزرگ ناشنوای لی جی آن.

اطرافیان جی آن

*جانگ کی یونگ در نقش لی کوانگ ایل

   یک کوسه قرض الحسنه که در جوانی از جی آن خوشش می آمد.

*آن سونگ گیون در نقش سونگ کی بوم 

   بهترین دوست جی آن. 

*لی یونگ سوک در نقش چون ده

   شریک کوانگ ایل

تولید

اولین فیلمنامه خوانی در 18 دسامبر 2017 برگزار شد. 

در 19 فوریه 2018 اعلام شد که تایید شد که نا مون هی به دلیل درگیری های برنامه ای از سریال اخراج شد و گو دو شیم جایگزین او شد. 

در 28 فوریه 2018 تایید شد که اوه دال سو به دلیل اتهامات سو استفاده جنسی از سریال اخراج و پارک هو سان جایگزین او شد. 

این سریال به دلیل فیلمنامه و کارگردانی مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. بازیگران نیز به دلیل بازی های فوق العاده خودشان مورد تمجید قرار گرفتند.

بینندگان

این سریال از شبکه tvN پخش شد که معمولا tvN نسبت به شبکه های دیگه مثل MBC ، KBS ، SBS و EBS بینندگان نسبتا کمتری دارد. این سریال یک موفقیت انتقادی و تجاری بود و در پخش هر قسمت رتبه بندی خوبی داشت. ریتینگ قسمت آخر 7.352 درصد بود که این قسمت یکی از بالاترین رتبه بندی در تاریخ تلویزیون کره بود. 

ریتینگ

بیشترین ریتینگ در کره: 7.352 درصد

کمترین ریتینگ در کره: 3.373 درصد

بیشترین ریتینگ در سئول: 8.170 درصد

کمترین ریتینگ در سئول: 3.851 درصد

منتظر نظرات شما هستم....

معرفی بعدی، سریال تو بهار من هستی.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سریال خیلی عالی بود. اما در تعجبم چرا هیچ جایزه ای نگرفته؟

و میشه نظر خودتون رو راجب این سریال بدونم؟

:)
من فقط قسمت اولش رو دیدم که خیلی جذبم نکرد. چون فضای دارکی داره و من زیاد از اینجور سریال ها خوشم نمیاد.

خب حقیقتش بخوام بگم منم از این سریال خوشم نیومد شیما جون...

خیلی فضای دارک و سردی داشت و بیشتر در مورد شرکت و سیاست و اینجور چیزها بود و زوجش خیلی با هم اختلاف سنی دارن اصلا عاشقانه اش به نظرم خیلی بده و خیانت و اینجور چیزا داره..😐

وی همانی است که فکر می کرد این سریال خوب است و نسبت به آن گارد داشت..😂😐

من به قسمت 4 که رسیدم فهمیدم حوصله این سریال ندارم و تا قسمت 7 دانلود کرده بودم که حذف کردم حتی قسمت 4 هم نتونستم کامل ببینم 😂

خلاصه که به سلیقه ام نخورد با وجود تعریف هاش..

سریال های کره ای واقعا سلیقه ای هستند.‌.

سلیقه منم که به لطف اون عاشقان ماه کوفتی و لعنتی روند نزولی پیدا کرد جوری که عاشق سریال های کمدی عاشقانه کیوت گوگولی شدم😂 

و فکر می‌کنم آیو تو همه سریال هاش رو مخه 😐 تو اینجا قراره عاشق مردی بشه که از خودش خیلی بزرگتره😐 

آیو بازیگر و خواننده خوبیه و شخصیت مهربونی هم داره ولی نقش هاش جالب نیستند 😁 ولی قیافه و ظاهرش به نظرم خوبه 💚

من از همون اول که خلاصه رو خوندم از سریال زده شدم. قسمت اولش هم به زور دیدم. کلا من از این مدل سریال ها اصلا خوشم نمیاد. دوست ندارم اختلاف سنی زوج سریال خیلی زیاد باشه و فضاش هم دارک باشه

همه سریال های دارک بد نیستند.. مثلاً مشکلی نیست خوب نباشی هم دارک بود ولی عاشقانه خیلی قشنگ و منطقی داشت و زوجش خیلی بهم میومدن 😍 انصافا سو یه جی و کیم سو هیون خیلی بهم میومدن و از انتخاب این زوج به شدت راضی بودم 🤗 نظر شما در مورد این زوج چیه؟.   فضای مشکلی نیست اصلا اذیت کننده نبود اما فضای آجوشی من چرا...

یا سریال دو هفته هم دارک بود اما اصلا اذیت کننده نبود برام.. بلکه هم پر کشش بود هم دیالوگ های قشنگ داشت..

خلاصه اینکه این سریال‌ به کسی پیشنهاد نمیدم 😂

ولی خب از اونجایی که کامل ندیدمش در جایگاه این نیستم که بگم سریال خوبیه یا بدیه به هر حال سلیقه ایه دیگه..🙏

مشکلی نیست خوب نباشی خیلی خوب بود. به خصوص زوجش که همه جوره بهم میومدن. چه از نظر رفتار، اخلاق و سبک زندگی. ولی بازهم فکر میکنم این سریال هم سلیقه ایه چون خیلی ها هستن که از این سریال راضی نبودن.

البته الان دیگه از افسردگی عاشقان ماه در اومدم ها😁😂 ولی خیلی تاثیر بدی روم گذاشت دیگه و تا چند وقت حالم بد بود..

کلا به این نتیجه رسیدم که سریال های کره ای این غذای روحه و آدم نباید به روحش غذای بد بده..😁 باید سریالی رو ببینم که بهم حس خوب بده و روحیه بده...  خب دیگه هیچ وقت در مورد عاشقان ماه حرف نمیزنم قول میدم 😁

نقد سریال وینچنزو رو که نوشته بودی خوندم.. مرسی که گفتی برای هر رده سنی مناسب نیست..💚چون فهمیدم مناسب من نیست 😁 البته به نظرم به سن ربطی نداره بیشتر به روحیه آدم مونده دیگه و خب یکی کشش داره برای دیدن سریال های غمگین ولی یکی کشش نداره مثل من...

فکر کنم سونگ جونگ کی نقشش منفیه اونجا نه؟. چه بازیگر خوبیه نقش های متفاوت بر میداره..😍😂

نقش سونگ جونگ کی تو تاریخ آرتدال چجوریه؟ مثبته یا منفی یا خاکستری؟😁 این سریال گذاشتم بعدا ببینم 😅 مگه میشه من سریال شو نبینم وقتی کیم جی وون و جونگ کی توشن..😅 حتی اگه دارک هم باشه می بینم 😂

راستی به آقای ملکه چه نمره ای میدی؟😅

 

....

نقش سونگ جونگ کی خاکستریه. نمیتونم بگم منفیه چون کارهایی که انجام میداد همشون درست بودن فقط شیوه ی کارهاش کمی ترسناک بود
توی تاریخ آرتدال نقش دوتا برادر دوقلو رو بازی میکنه که یکشون منفیه و یکیشونم مثبت. حتما ببین چون پشیمون نمیشی
9.6

آره زوج آجوشی من 18 سال اختلاف سنی دارن اصلا بهم نمیان 😬 برای منم زوج سریال ها مهمه.. چون عاشقانه چاشنی بیشتر سریال هاست...

در مورد مشکلی نیست خوب نباشی باید بگم خیلی پرطرفدار بود و از شبکه نتفلیکس پخش میشد..😍

واقعا سریال خوبی بود و به نظرم ارزش دوبار دیدن هم داره..💛 حالا اینکه یه عده راضی نبودند برمیگرده به سلیقه خودشون..  که البته نظر هر فردی ارزشمنده..💚

سونگ جونگ کی تو فیلم سینمایی پسر گرگ نما خیلی مظلومه 😭😭😭. اصلاً این بازیگر تو نقش منفی نمیتونم تصور کنم😂 واقعا تو وینچنزو منفیه؟🤔😂🤦

قبلاً گفتم فیلم های سینمایی کره ای به شدت مورد دارن و صحنه های بد دارن...، ولی فیلم پسر گرگ نما که سونگ جونگ کی بازی کرده صحنه بد نداره🥰 تازه عاشقانه هم هست ولی خیلی غم انگیزه 😭😭😭

چشم حتماً می بینم 🙏💚

معلومه خیلی آقای ملکه رو دوست داری ها😅💖 منم با همون قسمت اول فهمیدم خیلی دوستش دارم 😍

 

دقیقا
.... :)
منم شنیدم پسر گرگ نما خیلی خوبه. دلم میخواد ببینمش اما حیف وقت ندارم
چشمت بی بلا
آقای ملکه یه اثر عالی توی کیدراماست

آره منم شنیدم فیلم خوبیه ولی ندیدم 😅 نمیخوام ببینم روحیه ام بد میشه 😂😭

آره آقای ملکه خیلی خوبه 😊💞 این روزها خبر سریال بازی مرکب برام تو گوگل میاد و میگن تو نتفلیکس پرطرفداره...  شما می‌بینید؟

عاشقان آسمان سرخ رو میبینید؟ چطوره؟ یکی از دوستام می‌گفت چرته نبین...  البته قصد دیدن شو ندارم همین طوری می پرسم 😅😂

 


نه دنبال نمیکنم
بله، یه چیزی تو مایه های چرته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan