معرفی سریال وینچنزو

داستان

پارک جو هیونگ (سونگ جونگ کی) در سن هشت سالگی توسط یک خانواده ی ایتالیایی به فرزندی پذیرفته شد و برای زندگی به ایتالیا رفت. او بعدا به مافیا می پیوندد و توسط دان فابیو، سرپرست خانوادگی کاسانو به فرزندی پذیرفته میشود. جو هیونگ نامش به وینچنزو کاسانو تغییر میکند و وکیل ایتالیایی و دست راست دان فابیو میشود. پس از مرگ فابیو، پائولو رهبر جدید خانواده کاسانو میشود و تلاش میکند وینچنزو را بکشد. 

​​​​​​وینچنزو به سئول فرار میکند و قصد دارد 1.5 تن طلا را بیابد که به یک سرمایه دارد چینی کمک کرده. این طلا به طور مخفیانه در زیرزمین Geumga Plaza مخفی شده. اما یک شرکت املاک و مستغلات تحت گروه بابل به طور غیرقانونی مالکیت ساختمان را به دست گرفته است و وینچنزو باید از مهارت های خود برای پس گرفتن ساختمان و ثروتش استفاده کند. 

یکی از مستجران عجیب و غریب در Geumga Plaza از اعضای موسسه حقوقی Jiporagi است. این موسسه توسط هونگ یو چان (یو جه میونگ) اداره میشود. ابتدا وینچنزو با دختر هونگ یو چان، هونگ چا یونگ (جون یو بین) به عنوان یک رقیب درگیر میشود. اما پس از مرک پدر چا یونگ، او و ویچنزو متحد میشوند تا علیه گروه بابل عمل کنند. 

بازیگران

سونگ جونگ کی در نقش وینچنزو کاسانو/پارک جو هیونگ

   یک وکیل ایتالیایی و نماینده مافیا با اصالت کره ای. او پسر خوانده رئیس فقید کاسانو است. او مالک واقعی Geumga Plaza است و معمولا کت و شلوار دلپذیر فانتزی می پوشد. او مشاور حقوقی شرکت Jiporagi میشود و با هونگ چا یونگ کار میکند تا گروه بابل را نابود کرده و طلای پنهان شده در Geumga Plaza را پیدا کند.

جون یو بین در نقش هونگ چا یونگ

   وکیل مدافع موسسه حقوقی ووسانگ و دختر هونگ یو چان. او یه دختر پر انرژی است که به هر چیزی واکنش بیش از حد نشان میدهد. او بعدا جانشین پدرش به عنوان مدیر عامل شرکت Jiporagi شد. چا یونگ با وینچنزو همراه میشود تا از گروه بابل انتقام گیرد.

اوک تک یون در نقش جونگ جون وو/جانگ هان سوک

   یک کارآموز در موسسه حقوقی ووسانگ که تحت نظر وکیل هونگ چا یونگ کار میکند. در ظاهر او یک مرد خوش شانس در عین حال ساده و گنگ است. اما در واقع او قدرت اصلی پشت گروه بابل است. این مرد اصلی ترین آنتاگونیست این سریال است. 

کیم یو جین در نقش چوی میونگ هی 

   یک دادستان سابق که از دفتر دادستانس خارج میشود و به شرکت حقوقی ووسانگ به عنوان شریک جدید ملحق میشود. او خوش اخلاق به نظر میرسد و از رقص زومبا لذت میبرد اما در حقیقت بسیار فاسد است و در نقشه هایش همدست جونگ جو وون بوده است.

کواک دونگ یون در نقش جانگ هان سو

   برادر ناتنی جونگ جون وو و پسر نامشروع رئیس قبلی که به طور علنی به عنوان رئیس کروه بابل به جای برادرش فعالیت میکند. او خودخواه، بی ادب و متظاهر به نظر است.

ریتینگ

بیشترین ریتینگ در کره 14.636 درصد و کمترین 7.659 درصد است.

بیشترین ریتینگ در سئول 16.564 درصد و در کمترین 8.728 درصد است.

جوایز و نامزدها 

مراسم اهدای جوایز سال دسته بندی کار نامزد شده نتیجه
جوایز هنری باکسانگ 2021 بهترین کارگردانی کیم هی وون نامزد شد
جوایز هنری باکسانگ 2021 بهترین بازیگر مرد سونگ جونگ کی نامزد شد
جوایز برند سال 2021 درام سال وینچنزو برنده شد

معرفی بعدی، سریال تولد آبی....به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

میشه سریالی مثل وینچنزو بهم معرفی کنید

سریال هایی با این ژانر پنت هاوس: جنگ در زندگی، شهروندان همسایه من، همسر خطرناک من، بیدار و کشیش بی اعصاب هستن

با سلام و خسته نباشید به ادمین عزیز

سپاسگذارم از پست شما. من این سریال را درحال پخش میدیدم و در سه قسمت اول جذبش نشدم. اما بعداز مرگ وکیل هونگ یو چان سریال سر و شکل گرفت و جای افتاد. از نظر من وینچنزو یکی از بهترین سریال هر در ژانر جنایی و اکشن است که همراه با طنزهای تلخ ماجرا را بسیار عالی جلو برده.

از شما میخواهم اگر پست های دیگری از این سریال قرار داده اید، به من اطلاع دهید

سلام. خوش اومدین
ممنونم بابت نگاه شما
در قسمت سرچ کلمه ی وینچنزو رو تایپ کنین
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan