تصاویر سریال آمانزا

منتظر نظراتتون راجع به این سریال هستم....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

تصاویر عالی و قشنگ هستن

جی سو توی این سریال چقدر معصومه. البته خودم این سریال رو ندیدم فقط از ذوی عکش دومی میگم 😁

راستی شیما جون جدیدا دلم خواسته سریال های 2021 رو ببینم. میشه بگی خودت چه سریالی ساخته ی 2021 دیدی؟ و یکمی هم درموردشون توضیح بده. ممنونت میشم.

مرسی عزیزم :)
*طلوع ماه در رودخانه که داستان جالبی داشت. بازی کیم سوهیون هم عالی بود. اینو حتما ببین
*یک گومیهو هم اتاقی منه که داستانی شبیه گابلین داشت ولی از بازیگرانش خوشم نیومد و طنزش هم زیادی مسخره بود.
*با وجود اینکه میدانم بدترین سریال عمرم بود و هیچ معنی درست و حسابی نداشت.
*قاضی شیطان که قسمت سومش هستم و تا اینجا هم داستان خوب بوده و هم شخصیت پردازی و بازیگرانش هم که عالی هستن.
بوسام: سرنوشت را بدزد اصلا جذبم نکرد و همون قسمت اول دراپ کردم

ممنونم از راهنماییت 😘

و یه چیز دیگه. لطفا چندتا سریال تاریخی خارج از دوره چوسان معرفی کن.

 

ببخشید که اینقدر درخواست دادم

قربانت 
ملکه سوندوک ، ایمان به سرنوشت، سرزمین آهن، ملکه کی، گل و شمشیر ، عاشقان ماه، درخشش یا جنون، پرنسس جامیونگ گو و پادشاه عاشق

خواهش میکنم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan