معرفی سریال ایلجیما

این سریال توسط لی یونگ سوک کارگردانی شد و تهیه کنندگی آن را Chorokbaem Media بر عهده داشت. این سریال از 21 مه تا 24 جولای 2018 در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 21:55 برای 20 قسمت از شبکه SBS پخش شد. 

خلاصه داستان

حدود سال 1633 در زمان چوسان، لی گیوم (لی جونگی) پسر نجیب زاده لی وون هو است که حامی و برادر قابل اعتماد پادشاه است. او یکی از اعضای اصلی سازمان مخفی cheonwoohoe، متشکل از پنج نجیب زاده دیگر است. اما به دستور پادشاه سه فاتل متمور میشوند تا لی وون هی را به قتل برسانند. لی گیوم مخفی شده و موفق میشود از دست جنایتکاران جان سالم به در ببرد. لی گیوم توسط یک دزد (سئودول) به فرزند خواندگی پذیرفته میشود. آن مرد نام لی گیوم را به یونگ آی تغییر میدهد. سیزده سال بعد یونگ آی شروع به پیدا کردن خواهر بزرگترش، یونگ می میکند. اما میبیند که او محکوم و اعدام میشود.

یونگ آی به دلیل مرگ خواهرش میخواهد انتقام بگیرد. اون نشان روی شمشبر قاتل را دارد و قسم میخورد که انتقام خانواده اش را بگیرد. برای یافتن شمشیر و صاحب آن، او خود را دزد اسرارآمیز و قاتل سیاه پوش، ایلجیما میداند که به املاک اعضای سازمان مخفی cheonwoohoe نفوذ میکند. همچنین او با دزدی از اشراف به مردم کمک میکند و یک قهرمان میشود. او پس از هر دزدی یک دستمال که بر روی آن شکوفه ی آلو است، به جا میگذارد. پادشاه و اشراف سعی میکنند ایلجیما را دستگیر و هویت او را بیابند. به ویژه نگهبان بیون سی هو که این فرصت را نیک میدارد تا از بدبختی رهایی یابد و به اشراف زاده تبدیل شود. در این میان یونگ آی عاشق ایون چه، دختر نجیب زاده بیون شیک و خواهر ناتنی سی هو میشود.

بازیگران اصلی

*لی جونگی در نقش لی گیوم/یونگ آی/ایلجیما 

   یئو جین گو در نقش بچگی لی گیوم 

در روز یک گانگستر خوب و تنبل که از مردم عادی در تاریکی محافظت میکند.

*هان هیو جو در نقش بیون ایون چه 

   کیم یو جونگ در نقش بچگی بیون ایون چه

​​​​​​دختری دوست داشتنی و مهربان از نژاد اصیل که به نظر میرسد هم موافق و هم مخالف لی گیوم است.

*لی یونگ آه در نقش بونگ سون 

   جونگ دا بین در نقش بچگی بونگ سون

یک کلاهبردار بامزه و احمق که در دوران کودکی یتیم شد و با گذشته لی گیوم در ارتباط است. 

*پارک سی هو در نقش چا دول/بیون سی هو 

   لی داوید در نقش بچگی چا دول

هنگامی که نه سال داشت، به او گفته شد که پدر واقعی اش قاضی بیون شیک است و با او زندگی کرد و تبدیل به نگهبان سلطنتی شد. رویای او این است که بتواند ایلجیما را بگیرد تا تبدیل به اشراف زاده شود.

تولید 

چندین نسخه از این داستان وجود دارد که اولین بار در دو رمان سلسه مینگ بودند. از جمله فیلم 1994 هنگ کنگ، مجموعه TVB 2005 و مجموعه چینی 2011 با نام شورشگران ماسک دار.

درکره اولین بار لی جونگی نقش ایلجیما را برای SBS بازی کرد. و بعدا جونگ ایل وو برای MBC در سال 2009 این نقش را ایفا کرد.

ریتینگ

ریتینگ در کره در سئول
بیشترین 31.0 درصد 31.4 درصد
کمترین 14.8 درصد 15.4 درصد

جوایز

جوایز این سریال عبارتند از تاپ اکسلنس بازیکر مرد، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در درام ویژه، جایزه ستاره جدید، بهترین بازیگر مرد جوان، 10 ستاره برتر، جایزه محبوبیت Netizen و جایزه دوستی.

پخش بین المللی 

این سریال در 24 نوامبر 2008 در ژاپن پخش شد. 

از 4 دسامبر 2009 تا 19 فوریه 2010 در تایلند از شبکه 3 پخش شد.

همچنین در سال 2016 در سریلانکا از طریق شبکه ITN متعلق به دولت، پخش شد.

معرفی بعدی، سریال عاشقان آسمان سرخ

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan