بیوگرافی یئو جین گو

یئو جین گو بازیگر جوان و پر انرژی کره جنوبی است. یئو جین گو از سال 2005 وارد صنعت هنر شد. برخی از پروژه های عالی او عبارتند از هتل دل لونا، ماه در آغوش خورشید، تازا، هُوایی: پسر یک هیولا و ایلجیما. 

یئو جین گو در 13 آگوست 1997 متولد شد و درحال حاضر 23 ساله است. جین گو از سئول کره جنوبی است و علامت زودیاک او لئو است.

یئو جین یک خواهر و برادر دارد که او از آنها بزرگتر است. جین گو در کودکی میخواست در تلویزیون ظاهر شود. از این رو جین گوی جوان از والدینش خواست تا بازیگری را امتحان کند. جین گو با حمایت والدینش دروس بازیگری را فرا گرفت. سرانجام او اولین بازی خود را در فیلم غمگین 2005 انجام داد. 

یئو جین گو از دبیرستان نامگانگ فارغ التحصیل شد. این یک دبیرستان پسرانه است و سال 2016 از آنجا فارغ التحصیل شد. درحال حاضر یئو جین گو در دانشگاه چونگ آنگ در رشته دپارتمان تئاتر درحال تحصیل است. 

یئو جین گو به همراه کیم یو جونگ در سریال ایلجیما

شغل 

یئو جین گو فعالیت خود را از دوران کودکی آغاز کرد. درحال حاضر این بازیگر جوان از سال 2005 تاکنون 18 جایزه معتبر دریافت کرده است. او در کارنامه ی خود 15 فیلم 25 سریال تلویزیونی دارد.

این بازیگر جوان اولین کار خود را با فیلم غمگین 2005 انجام داد. در آن زمان این بازیگر تنها هشت سال داشت. جین گو برای بازی نقش پارک هوی چان تست داد و از بین 150 نامزد انتخاب شد. انها او را با توجه به نداشتن تجربه بازیگری انتخاب کردند. 

سپس در سال 2006 یئو جین گو در اولین سریال خود به نام I want to love ظاهر شد. جین گو نقش کودک بیمار یک مادر مجرد را بازی میکرد. به دنبال آن جین گو در سریال غم انگیز Yeon Gaesomun بازی کرد که نقش جوانی کیم هیوم سون را بر عهده داشت.

علاوه بر این در سال 2008 جین گو نقش جوانی شخصیت اصلی سریال های ایلجیما و تازا را ایفا کرد. جین گو برای هردوی این سریال ها اولین جوایز خود را برای بهتری بازیگر کودک در جوایز SBS دراما کسب کرد.

یئو جین گو در پوستر سریال هتل دل لونا در کنار خواننده و بازیگر آی یو.

2010_2012

در سال 2010 یئو جین گو در درام غول بازی کرد. برای این پروژه جین گو نقش همتای جوانتر لی بیوم سو را بازی کرد. این اولین بار بود که جین گو یک نقش را عالی بازی کرد و بازیگری را جدی گرفت.

به همین ترتیب در سال 2011 یئو جین گو نقش جوانی شخصیت اصلی مرد در درام بک دونگ سو مبارز را بازی کرد. این بازیگر همچنین در نقش نوجوانی ددول بوک در سریال درختی با ریشه های عمیق بازی کرد. در واقع جانگ هیوک بازیگر ددول هیوک درخواست کرد تا جین گو نقش نوجوانی نقشش را ایفا کند.

علاوه بر این در سال 2012 با بازی در سریال تاریخی فانتزی ماه در آغوش خورشید شهرت پیدا کرد. جین گو نقش جوانی ولیعهد را برعهده داشت. سپس او در سریال دلم برات تنگ شده به ایفای نقش پرداخت. برای هردوی این درام ها یئو جین گو برنده جایزه بهترین بازیگر جوان مرد در جوایز MBC دراما 2012 شد. 

2013_2015 

سپس در سال 2013 یئو جین گو در شخصیت مهیج تریر اکشن هُوایی: پسر یک هیولا ظاهر شد. برای این نقش جین گو در جشنواره های فیلم اژدهای آبی و جوایز فیلم منتقدان کره به مدت چندین سال مورد ستایش قرار گرفت و چندین جایزه بهترین بازیگر مرد جدید را دریافت کرد. 

علاوه بر این جین گو جوانترین مردی است که در تاریخ جوایز فیلم اژدهای آبی جایزه بهتین بازیر مرد جدید را کسب کرده. وی در سن شانزده سالگی این جایزه را دریافت کرد. در همان سال یعنی 2013 جین گو در Potato Star 2013QR3 ظاهر شد. او نقش یک برنامه نویس مشتاق تلفن همراه را ایفا کرد.

یئو جین گو و آی یو در صحنه فیلمیرداری سریال هتل دل لونا به همراه بازیگر کیم سوهیون ک آنها را غافلگیر کرد. 

در ادامه جین گو در فیلم 2014 آقای کامل بازی کرد. برای این پروژه جین گو در کار بازیگر یون سی یون بود. نقش بازیگر در این فیلم شخصیت لی بیونگ جو بود. لی یک دانش آموز جان ساکن جزیره ای است که آقای بک، معلم موقت او با بازی یون سی یون نیز در آنجا است.

سپس در سال 2015 جین گو در فیلم به قلبم شلیک کن ظاهر شد. این فیلم بر اساس رمانی پر فروش به همین نام نوشته جونگ یو جونگ ساخته شده. 

در همان سال جین گو در فیلم راه طولانی به خانه بازی کرد. بازیگر با سابقه سول کیونگ گو به شدت جین گو را برای بازی نقش یونگ گوانگ پیشنهاد کرد. در واقع این بازیگر پیشکسوت قرارداد نهایی را پس از پذیرفته شدن یئو جین گو امضا کرد.

2016_تاکنون

سپس در سال 2016 یئو جین گو نقش پادشاه یئونگجو را در سریال قمارباز سلطنتی بازی کرد. برای این درام جین گو برنده جایزه اکسلنس در آخر سال برای جوایز SBS دراما شد. یک سال بعد این بازیگر در درام علمی تخیلی چرخه ظاهر شد. 

همچنین در سال 2017 جین گو در فیلم تاریخی جنگجویان سپیده دم به نقش آفرینی پرداخت. هم فیلم و هم درام این داستان در ماه مه 2017 به نمایش در آمدند. همچنین جین گو با یک ظاهر ویژه در فیلم پر ستاره وقتی که آن روز فرا برسد ظاهر شد. این فیلم بر اساس قیام دموکراتیک ماه ژوئن ساخته شده. یئو جین برای فیلم هُوایی: پسر یک هیولا مجدد با کارگردان جانگ جون هوان و بازیگر کیم یون سوک همکاری کرد. 

سپس در جولای همان سال این بازیگر در درام عاشقانه دنیاهای موازی بازی کرد. به همین ترتیب جین گو در سال 2018 در سریال کمدی رمانتیک دوست ایده آل ظاهر شد. 

سپس در سال 2019 یئو جین در سریال دلقک تاجدار بازی کرد. یئو جین گو برای بازی در نقش دوگانه اش نظرات مثبتی را دریافت کرد. در همان سال جین گو در درام فانتزی هتل دل لونا ظاهر شد. برای این پروژه جین گو در کنار خواننده و بازیگر آی یو کار کرد. 

یئو جین گو درحال عکس گرفتن با همبازی خود لی سه یونگ در سریال دلقک تاجدار.

رابطه

هیچ اطلاعات تایید شده ای درمورد روابط عاشقانه یئو جین گو وجود ندارد. این بازیگر جوان ممکن است مجرد باشد و تمرکز بیشتری بر حرفه بازیگری خود داشته باشد. یا جین گو ممکن است در رابطه باشد و دوست داشته باشد زندگی شخصی خود را از عموم دور نگه دارد. 

قد تقریبی یئو جین گو 1.77 متر و وزن او حدود 66 کیلوگرم است. یئو جین گو دارای چشم های قهوه ای تیره و موهای ابریشمی است. 

بیوگرافی طولانی بود و خیلی براش وقت صرف کردم. امیدوارم شماهم وقتی بذارید و نظرات خودتون رو راجع به این پست با من به اشتراک بگذارید.

بیوگرافی بعدی، بیوگرافی لی یو وون....به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan