من ربات نیستم 2

تصاویر بعدی، از سریال در یک روز زیبا پیدایت میکنم

زندگی در تاریخ...ایران...کره

الهی قربون اوپا یو سونگ هو بشم که تو این سریال اینقدر کیوت و خوشتیپ و خوشگل بود 😍😂😅💜 و همین طور اونی چا سو بین که نمیدونم چرا ولی خیلی دوستش دارم و به نظرم کیوت و نازه بازیش هم خوبه ولی نمیدونم چرا ایراد می‌گیرن از بازیش! دوتا از سریال هاش هم تو لیستمه یکی سریال بخشی از ذهن تو که پارتنر جانگ هه این، یکی هم سریال در سرزمین ستارگان که پارتنر لی جه هون بوده. در کل دختر خوبیه.

این سریال زیاد معروف نشد ولی سریال قشنگی بود و از دیدنش لذت بردم و خیلی دوستش دارم..😎🤩😍😅

البته بار اول که دیدم احساس کردم کلیشه و دراپ کردم شاید هم حوصله سریال دیدن نداشتم! ولی بار دوم که دیدم خوشم اومد و به نظرم ایده جدیدی داشت در مورد ربات انسان نما و آدمی که به انسان ها آلرژی داره و کارآفرین ها و.. در کل تو ژانر خودش خوب بود..

..... :))))

البته خب نظر ها متفاوته. من نظر یکی رو میخوندم که می‌گفت یو سونگ هو اینجا خیلی لوس بود و اصلا خوب نبود!..

ولی به نظر من اصلا لوس نبود خیلی هم کیوت و بامزه و دوست داشتنی بود!.. من جرعت نکردم سمت بقیه سریال هاش برم مثل سریال ریمبر که با مین یانگ بوده! چون شنیدم خیلی سریال تلخ و غمگین! ولی این سریال ، سریال مموریست و همین طور آرانگ و دادرس به نظرم میتونه جزو بهترین کار هاش باشه! البته بازهم نظر ها فرق می‌کنه چون همون آرانگ و دادرس هم کلی نظر منفی داشت و می‌گفتن آبکی ولی به نظر من خوب بود 😂😅😂🤭🤪😜😝 اگه قرار بر آبکی بودن باشه که 90 درصد سریال های کره آبکین 😂😂

بله بله

البته خب اینکه یه سریال آبکی باشه یا نه هم به نظرم از نظر آدم ها متفاوته! چون آدم ها مثل هم فکر نمیکنن! مثل همین تفاوت سلیقه تو انتخاب فیلم و سریال که متفاوته و مثلا یکی ایرانی دوست داره یکی کره ای یکی آمریکایی و...

به نظر من سریالی آبکیه که عاشقانه اش کلیشه ای و بچه گانه باشه یا یه عشق شاهزاده سوار بر اسب سفید باشه که بیاد دختر داستان از بدبختی نجات بده!.. من به یه سریال که پایان هپی اندینگ داره نمیگم آبکی! اگه اون پایان هپی منطقی باشه..

مثلاً یه سریال با پایان سد اندینگ ممکنه برای من آبکی باشه! مثل عاشقان ماه که چند ضلعی عشقی داشت و به نظرم آبکی بود!...

اوهوم
بعضی ها هستن اصلا نمیدونن سریال آبکی یعنی چی! وقتی پایان سریال هپی اندینگه میگن آبکیه و وقتی هم سد اندینگ میگن اعصاب خورد کن بوده و وقتشون رو پا هدر دادن

اینجور آدما که تکلیف شون با خودشون هم مشخص نیست!😂 سد اند باشه یه جور ایراد می‌گیرن هپی باشه یه جور دیگه!😐 من واقعا نمیدونم به اینجور آدما چی باید بگم 😐

آره دیگه حرف منم این بود که مثلاً یه سریال با پایان خوش تموم میشه به این معنا نیست که آبکیه وقت تلف کنی و اینا اونوقت یه سریال که سد اند میشه یه سریال عالی!!

مثلا در مورد آرانگ و دادرس و من ربات نیستم آره این دوتا آبکین! ولی مثلا سریال مموریست هم یه پایان خوش داره ولی آبکی نیست! پایان مموریست برام اسپویل شد 😂

بله دقیقا

ای بابا! کجا کامنت خوندی که برات اسپویل شد؟

به نظر من اگه شخصیت ها در طول سریال سختی های زیادی کشیده باشن به نظر من پایان خوش حقشونه!... از این سریال ها هم که نویسنده هر چی بدبختی هست می‌ریزه رو نقش اصلی واقعا بدم میاد!😐... مثلاً تو همون ریممبر یو سونگ هو شخصیت اصلی و هرچی بدبختی هست داره! یا تو سریال دلم برات تنگ شده هم نقش دوم بود بدبخت بود 😂😐 بخاطر همین از بین سریال هاش من همون من ربات نیستم انتخاب کردم!.. حالا نمیدونم تو سریال ملکه سوندوک و پادشاه صاحب ماسک بدبخت بوده یا نه؟😂 بوده؟

همین من ربات نیستم تو کره زیاد طرفدار نداشت اما تو ایران بیشتری ها پسندیدن.. در مورد آبکی بودنش هم خب به نظرم ژانرش همینه و من به موضوع ربات انسان نما علاقه ندارم زیاد و زیاد هم ازش سر در نمیارم😂 ولی با این حال این سریال دوست داشتم و ارزش یکبار دیدن داشت برام. سریال قشنگی بود.

 

والا یه شب خوابم نمی‌برد گوشی برداشتم رفتم نقد کره بعد نقد مموریست زدم فقط میخواستم آخرش بخونم ببینم چه نمره ای داده و پیشنهادش می‌کنه یا نه! که دیدم آخرش نوشته پایان خوب و خوش داشت!😂 و پایان اسپویل کرده بود!😂 البته من با اسپویل مشکل ندارم در کل!😂😂


سختی داشته ولی اونقدر هم بدبخت نبوده
توی کره که اصلا طرفدار نداشت این سریال
آها....

آهان مرسی از جواب ♥️

این سریال ریممبر که با پارک مین یانگ بود من ریتینگش تو کره دیدم به نظرم ریتینگش خوب بود ولی چه فایده!!! یک سریال بسیار تلخ با چاشنی سیاست و اینا و عاشقانه خیلی کم! حالا طرفدار که داره ولی من مطمئنم اگه میدیدم خوشم نمی اومد!....😁

من ربات نیستم سریال خوبی بود سریالی بود که باهاش ذوق میکردی می‌خندیدی گریه میکردی واقعا خوب بود و تو ایران بیشتر کسایی که دیده دوست داشتن اونوقت تو کره یک شکست تجاری شد!😐😂

کلا سلیقه ایرانی ها و کره ای ها متفاوته! نمیخوام از خودمون تعریف کنم ولی احساس می‌کنم سلیقه ما ایرانی ها بهتره!😅 حتی فرهنگ دوست داشتن سلبریتی ها و دخالت نکردن تو زندگی خصوصی شون از این نظر هم ما از کره ای ها بهتریم!.. تو کره سلبریتی نفس هم می‌کشه بهش هیت میدن!😐 مثلاً سر قضیه  کیم سون هو انقد تو کره گنده اش کرده بودن که نگو! بعد اصلا کره ای ها یه جوری با اون سلبریتی هاشون برخورد میکنن که انگار اونا حق زندگی و ازدواج کردن ندارن!😐😂

البته در مورد سلیقه سریال حالا نمیگم بهشون بد سلیقه و با سلیقه شون کاری ندارم.. ولی خیلی وقتها در حق بعضی از سریال هاشون بی انصافی میکنن!.. 

من معمولا هیچ سریالی تو هاردم و پوشه ام نگه نمی‌دارم اینم نگه نداشتم ولی برای من یکی که سریال قشنگی بود! یو سونگ هو که از بچگی بازیگر بوده و جزو بهترین های کره ست!

وقتی یه بازیگر دوست داشته باشی خودآگاه یا ناخودآگاه بازیش هم به دلت میشینه! من چا سو بین خیلی دوست دارم پس بازیش هر جوری هم باشه به دلم میشینه... با وجود اینکه سریال و فیلم زیادی ازش ندیدم اما عجیب به دلم میشینه و دوستش دارم!

یه دیالوگی از این سریال به نظرم قشنگ اومد که بعداً براتون اینجا مینویسم شاید شما هم خوشتون اومد؟؟😅🧡

به نظرت سریال گل شیطان خوب بود؟ تو کره که به نظرم ریتینگ خوب بود و افت ریتینگ نداشت جایزه هم دریافت کرد تو ایران هم ازش استقبال کردن...

دلیل اینکه من دوست ندارم زیاد وارد بخش نظرات بشم و نظر بذارم؟ فکر کنم صد بار گفتم ولی بازم میگم خب تو نظرها اختلاف سلیقه وجود داره و گاهی اوقات این اختلاف سلیقه ممکنه باعث بشه افراد به همدیگه توهین کنن!!! من دیشب تو گوگل سرچ کردم سریال ایرانی نیسان آبی میخواستم ببینم چه روزی قسمت جدیدش میاد که برم تو فلش بریزم. البته خودم که نگاه نمیکنم زیاد ولی خانواده دوست دارن. فهمیدم هر هفته چهارشنبه میاد پایین رفتم نظر ها رو بخونم یه نفر نوشته بود خاک تو سرتون که این سریال دوست دارید! این سریال توهین به فرهنگه!😐😐😐 یکی نیست بهش بگه دوست نداری نگاه نکن! من دورا دور این سریال ایرانی رو دیدم و به نظرم تو ژانر طنز و خنده دار خوب بود تازه پرطرفدار هم هست! چی بگم! من هیچی نگم بهتره ولی همیشه در کل بخش نظرات سریال ها و فیلم ها بخاطر اختلاف سلیقه خودش میتونه تبدیل به میدون جنگ بشه! چون پسندیدن بازی بازیگر ها و محتوای سریال اینها همش برمیگرده به سلیقه بخاطر همین من معمولا از رو کامنت ها در مورد فیلم و سریال قضاوت نمیکنم... توی بخش نظرات گل شیطان هم یه نفر سریال شو نپسندیده بود بهش گفتن هیتر!😐 اینم خیلی چیز بدیه که تا یکی میاد نظر منفی خودش بگه بهش لقب هیتر میدن! دیگه باید با این فرهنگ سلیقه آشنا بشیم... آدما با سلایق مختلف خلق شدن... آدم باید جنبه خوندن نظرات داشته باشه!... تو سال 2019 محبوب ترین سریال ها تو این سال تو سایت پروموویز سریال تاریخ آرتدال اول شد سریال بی خانمان دوم سریال تو فوق العاده ای هم سوم بعد کامنت ها رو که نگاه میکردم سر سریال ها داشتن باهم بحث میکردن که چرا سریال مورد علاقه شون رای نیاورد چرا تاریخ آرتدال اول شد چرا بی خانمان اول نشد چرا کشیش بی اعصاب رای کم آورد چرا تو فوق العاده ای سوم شد خیلی سریال چرتی بود نباید سوم میشد!!...😐 سر سریال ها داشتن حرص میخوردن و دعوا میکردن!!! یعنی هنوز با این فرهنگ سلیقه آشنا نشدن و اینکه هرکسی خب یه هدفی داره از فیلم و سریال دیدن! شاید یه نفر تنها هدفش از فیلم و سریال فقط استراحته...

توی سریال اسنودراپ هم هر چی بدبختی هست نویسنده ریخته روی شخصیت اصلی ؟؟؟



چه سوبین یه سریال جدید بازی کرده به اسم پلیس های تازه کار. الان درحال پخشه سریالش
بفرما عزیزم
سریال خوبی بود اما مون چه وون توش اصلا جذاب نبود و همین باعث شد خیلی سریال رو دوست نداشته باشم
والا چی بگم
به قول گاندی که گفته دروغ نگیم باید عرض کنم به خدمتت، بله. همه ی بدبختی ها ریخته روی نقش اصلی. یعنی در واقع نقش اصلی هیچ نقطه روشنی توی زندگیش نداشته.
ولی نقش اصلی مستر سان شاین هم همینطوره. واسه همین هم هست که پایان غمگینی دارن
درسته که اینجور آدما لایق پایان خوشی هستن ولی واقعا همیشه روزگار برات پایان خوش رقم نمیزنه. و اگر هم پایان مستر سان شاین و اسنودراپ شاد بود قطعا جذابیت سریال از بین میرفت

من فکر میکنم که شاید هیچ کدوم مون نتونیم ارزش واقعی یک سریال که یه اثر هنری محسوب می‌شه رو بگیم!... در واقع ما فقط داریم نظر خودمون راجبش میگیم و مشخص کردن ارزش واقعی یک فیلم یا سریال کار خیلی سختیه فقط نظر دادن و حرف زدن راجبش راحته!...

بله، واقعا درست میگی
قطعا سریالی که یک یا دو سال براش زحمت کشیدن که بسازنش و توی یک ماه پخشش میکنن و تموم میشه رو نمیشه به این آسونی ها ارزشش رو بفهمیم
حالا دیگه اونایی که توی یک یا دو روز سریال رو میبینن بحثشون جداس

اون دیالوگ که می‌گفتم میخوام بنویسم. خوشحال میشم نظرتون راجبش بدونم!..

یه نفر کافیه تا یه نفر ادامه بده ، ما دنبال اون یه نفر میگردیم و امیدواریم برای یه نفر دیگه ، اون یه نفر باشیم... اون شخص می‌تونه تنها دلیل زندگیم باشه و امیدوارم این شخص ستاره ای باشه که مسیر زندگی منو روشن می‌کنه. شاید همین الانشم همون آدم خاص برای یه نفر باشی. ممکنه اون فرد تنها فرد و خاص ترین فرد زندگیمون باشه ، ایده این لامپ های قلبی رو از حرف های پدرم گرفتم ، وقتی به این لامپ ها دست بزنی به اون کسی فکر می‌کنی که میخوای احساساتت رو باهاش به اشتراک بذاری ، اگر دور نهایی رو برگزار کنین دوست دارم این لامپ های قلبی رو بهتون بدم امیدوارم مخاطب خاصتون رو پیدا کنید.

ببخشید که طولانی شد اما به نظر خودم این دیالوگ ها قشنگ بودن و نوشتم. جوجیا که نقشش چه سو بین بازی میکرد لامپ های قلبی درست کرده بود که وقتی به یکیش دست می‌زدی اون یکی هم روشن میشد حالا هر چقدر هم لامپ ها با هم فاصله داشته باشن بازم روشن میشد. حالا باید سریال ببینید تا متوجه بشید!...🙂

آره میدونم یه سریال در حال پخش داره که البته خب فکر کنم کلیشه ست 😁 نمیدونم چرا از بازیش ایراد می‌گیرن ولی خوبه به نظرم. از چه سو بین خوشت میاد؟

در واقع با اون نظر آخرم که گفتم ارزش واقعی یک سریال هیچ کدوم مون نمی‌تونیم بگیم منظورم این بود که مثلاً تو این سایت ها که سر سریال ها با هم اختلاف نظر دارن خب اون بحث ها و دعوا ها هیچ فایده ای نداره! اگه یه سریال نظر منفی زیاد داره یا زیاد طرفدار نداره و معروف و محبوب و گنده نشده دلیل نمیشه که بی ارزش باشه!... الان همین من ربات نیستم خیلی معروف و پرطرفدار نشده ولی دلیل نمیشه که بی ارزش باشه! ارزش سریال ها با رای گیری تو سایت ها و نظرات مشخص نمیشه! به هر حال برای ساخت یک سریال خیلی زحمت کشیده میشه هیچ کدوم مون نمی‌تونیم ارزش واقعی شو بگیم فقط داریم بر اساس برداشت و نظر شخصی قضاوت می‌کنیم..

وای پس قراره سر مستر سان شاین و اسنو دراپ کلی حرص بخورم! ولی بازم خیلی ممنونم از توضیحات کاملت 💜 ولی اشکال نداره من کلی سریال کمدی دارم که می‌تونه غم و غصه مستر سان شاین و اسنو دراپ بشوره ببره خخخ😅🧡 خیلی ممنونم از جوابت ولی به نظر من تو دنیای واقعی همه بدبختی ها ریخته نمیشه رو سر یه نفر! مگه میشه هر چی بدبختیه یه نفر داشته باشه؟!😅 

باورت میشه چندین بار دیالوگو خوندم اما هنوزم نفهمیدم منظورش چیه. شاید به خاطر اینکه سریالو ندیدم. 
بله خوشم میاد ازش. خیلی کیوته و به نظرم با حضورش هر سریالی رو کیوت تر میکنه. البته من که هیچ سریالی ازش ندیدم ولی اینجوری احساس میکنم
بله منظورتو فهمیدم
کلا وقتی خواستی این دوتا سریالو شروع کنی عزمتو جزم کن بعد برو سراغشون.
منم فک میکنم همچین چیزی نمیشه اما خب شخصیت های اصلی این دوتا سریال اینجوری بودن

آره باید سریال ببینید تا متوجه بشید. 

آره منم حتی وقتی هیچ سریالی از چه سو بین ندیده بودم هم دوستش داشتم! تو این سریال هم یو سونگ هو و چه سو بین خیلی بهم میومدن و زوج خوبی بودن! من نمیتونم بگم این سریال بهترینمه! ولی با زوجش و عاشقانه اش تونستم ارتباط برقرار کنم یه جاهایی خندیدم یه جاهایی بغض کردم منظورم آخراشه ولی به پای دو بونگ سون دختر قوی نمی‌رسید! ولی چون زوج سریال و یو سونگ هو و چه سو بین دوست داشتم دیدم و پشیمون نشدم برای یه بار دیدن و وقت گذروندن خوب بود مخصوصا که اون موقع که می‌دیدمش حالم زیاد خوب نبود یعنی مریض و ضعیف شده بودم و یه گوشه افتاده بودم!😅 خب دیگه بهم وحی شد که این من ربات نیستم که تو یه پوشه ای داره خاک میخوره رو نگاه کنم چون کامل هم دانلودش کرده بودم دیگه شروع کردم و تقریبا یه هفته ای تمومش کردم! از من بعید بود واقعا که عزمم جزم کنم و پشت سر هم ببینمش ولی شد!😅 بعد اون یه هفته هم حالم خوب شد. در کل سریال قشنگی بود و خاطرات خوشی باهاش گذروندنم و تونستم باهاش دردم فراموش کنم ولی خب آخر هاش دیگه حوصله ام سر می‌رفت مخصوصا اونجاهایی مربوط به شرکت و اینا میشد!... ولی بازیگر های فرعی هم خوب بودن آهنگ هایی که سر سکانس های عاشقانه پخش میشد مثلث عشقی زجر آور نداشت از کلیشه دور بود یه خورده هم عجیب غریب بود که انسان ربات شد حالا سریال باید ببینید بفهمید! دیگه صحنه هم نداشت خدارو شکر بر خلاف الان کیدراما که تو قسمت دو کیس میرن صحنه های عاشقانه پاک و معصوم بود خخخ خلاصه که ارزش یه بار دیدن داره یو سونگ هو هم که اینجا خیلی دلبر و خوشتیپ بود با اون کت و شلوار هاش!😅💜

راستی دوبونگ سون نگاه می‌کنی؟

میدونی من نظرات کسانی رو میخوندم که می‌گفتن وارثان و زیبای حقیقی رو 10 بار دیدن!..😶 خب من نمیتونم درک شون کنم چون هر دوتای این سریال ها برای من بی ارزش بودن ولی برای بعضی ها ارزش 10 بار دیدن رو داشتن! بخاطر همین میگم شاید هیچ کدوم مون نتونیم ارزش واقعی یک سریال بگیم! این دوتا سریال برای من بی ارزش ولی برای بعضی ها بسیار با ارزش که ربط داره به سلیقه!...

اگه از این مدل سریال های غمگین خوشت میاد پس فکر کنم از ریممبر هم خوشت بیاد!

آره دیگه واسه هر سریالی باید عزمم جزم کنم و اراده کنم یا بهم وحی بشه! مرسی از راهنماییت 🧡💜💛😍🥰🤩😎💖😘



نه والا. هنوز فرصت نکردم
فعلا که هنوز داغ اسنودراپ تازه‌س و روحیه‌ام هم اونقدر خوب نیست که برم سریال غمگین ببینم. اصلا این چند روزه خیلی کم وقت دارم
😁
خواهش میکنم عزیزم

دوبونگ سون غمگین نیست که!😅 

برای اینکه گفتم بعضی ها وارثان و زیبای حقیقی رو 10 بار دیدن ایموجی خنده گذاشتی؟😁😅 والا منم باورم نمیشه ولی دیگه سلیقه ها متفاوته!!!؟ سریال وارثان که تو زمان خودش هم کلیشه ای از پسران فراتر از گل بود واقعا نمیدونم چرا ریتینگش بالا بوده تو کره و اون جوایز دریافت کرده!!! به نظر من که خیلی سریال بدی بود واقعا نمیدونم چرا یه زمانی جذبش شده بودم و می‌گفتم خوبه 😐 ارزش یه بار دیدن هم نداره زیبای حقیقی هم همین طور ولی به سن و سال ربطی نداره به طرز فکر و دیدگاه و سلیقه ربط داره!...

نه من منظورم رمیمبر یود
نه واسه اونکه گفتی عزمتو جزم میکنی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan