تصاویر سریال زیبایی حقیقی

 ​​​​​تصاویر بعدی، سری چهارم تصاویر سریال شکارچی شهر.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

عکس ها خیلی قشنگ و زیبا هستند 😊⁦❤️⁩

من این سریال چند وقت پیش دیدم که دوستش داشتم ولی در کل زیاد قوی نبود..   بیشتر بازیگراش خوب بودن🙂

شیما جون اگه ممکنه از سریال دهکده ساحلی چاچا عکس بذار سریالش در حال پخش جایگزین قاضی شیطان شده

مرسی 😍

مرسی
منم سه قسمتشو دیدم. به نظرم داستانی شبیه وارثان داره ولی طنزهاش خیلی خنده دارن.
از این سریال قبلا آپ کردم و به مرور بیشتر آپ میکنم.
قربانت

ببخشید دیر جواب میدم شیما جون..🙏💚 

من بازم تو این سریال سندروم نقش دوم مرد داشتم شدید...  و در کل زیاد از ژانر مدرسه خوشم نمیاد ولی تو این ژانر سریال های تو فوق العاده ای، مدرسه 2015 و وارثان قشنگ ترن😍

جدی قبلا آپ کردی؟ میشه بگی کی آپ کردی؟ دوست دارم ببینم⁦🙂

راستی سریال شو می‌بینی؟ خیلی قشنگه⁦☺️⁩

من بخاطر شین مین آه شروع کردم میخواستم با دوست دختر کیم وو بین آشنا بشم😅⁦❤️⁩ که باید بگم هم از نقشش خوشم اومد هم سریال...  به نظرم بازیگر خوبیه 😊 ولی همچنان من میگم به وو بین نمیاد 😂 ولی در کل این زوج خیلی طرفدار دارن🙂

 

خواهش میکنم عزیزم
:)
اره. اینجا کلیک کن
نه، دنبال نمیکنم. منم تعریفشو زیاد شنیدم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan