تو فوق العاده ای 3

 

این پری ماهی مرکب چقدر بامزه بود :)

عکس های بعدی، سری چهارم عکس های سریال با وجود اینکه میدانم...به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

یه سوال؟

شما سریال تو فوق العاده ای رو با زیرنویس چسبیده دیدید؟ سایتی رو میشناسید که زیرنویس چسبیده گذاشته باشه؟

من با زیرنویس آنلاین دیدم ولی دلم زیرنویس چسبیده میخواد 😭😂 اگه میشناسی بهم بگو..

دلم میخواد تو آرشیوم داشته باشم این سریال رو 😭

مرسی 💛

عکس هات هم خیلی زیبا هستند

قسمت اول و دوم رو با زیرنویس چسبیده دان کردم ولی هماهنگ نبود واسه همین با آنلاین دیدم
بیاتو کره و اکومووی دارن
تو نماشا هم یکی هست به اسم shymu که کانال تلگرام داره. شاید اونجا زیرنویس چسبیده باشه

ممنون عزیزم 💛

به اون سایت نماشا سر زدم متاسفانه نبود.. یعنی تو کانال تلگرام هم میزارن؟

سایت اکومووی باید حتما تو سایت عضو باشی و اشتراک بخری؟ یعنی مثلاً من که عضو نیستم همینجوری میتونم دان کنم؟

ببخشید انقد سوال کردم😅🤦

همه ی اونایی که تو نماشا سریال درحال پخش میزارن تو تلگرام هم کانال دارن
اکومووی رو نمیدونم اما بیاتوکره باید حتما عضو باشی
خواهش میکنم.... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan