نقد و بررسی سریال آقای ملکه

با نقد و بررسی کامل سریال آقای ملکه در خدمتتونم. به شخصه تعریف این سریال رو زیاد شنیده بودم. مشتاق بودم که حتما ببینمش. داستان این سریال کاملا متفاوته و درمورد آشپز کاخ آبی هست که بعداز افتادن در استخر توی بدن ملکه ی منتخب چوسان بلند میشه.

ادامه مطلب....

*اول اینکه سریال های زیادی رو دیدم که ژانرشون سفر زمان بوده یا دارای تناسخ بودن مثل عاشقان ماه. اما اینبار قضیه فرق میکرد. اینبار روح یه مرد وارد جسم یه زن شده. قطعا نویسنده با اینکارش یه سریال پیچیده و طاقت فرسا رو شروع به نوشتن کرده که ممکنه هر لحظه مورد انتقاد قرار بگیره و از ریتم بیفته. پس برای جلوگیری از این اتفاق طنزهایی رو وارد داستان کرد که هیچ وقت از دیدنشون خسته نمیشین و مدام درحال خندیدن هستین. هر وقت سریال وارد اتفاقات پیچیده و خسته کننده سیاسی میشد این طنزها سریال رو نجات میدادن و مانع از ریتم افتادن میشدن.

*شین هه سان قطعا یه بازیگر توانمنده و خیلی هم خوشحالم که کشفش کردم. اون خیلی خوب می تونست نقش زنی رو بازی کنه که روح یه مرد درون بدنش گیر کرده. یا وقتی هم که روح کیم سویونگ دوباره به بدنش برگشت، کاملا شاهد تفاوت رفتار و اخلاق بودم و میتونستم حس کنم که این ملکه همون ملکه ایه که روح کیم سویونگ داخل بدنش قرار داره.

*نکته ی بعدی اینکه نویسنده با مهارت و توانایی بالاش هنر آشپزی رو هم به سریال افزوده بود و بهتر از اون این بود که سریال در هنگام سکانس های آشپزی کلیشه ای نشده بود. اگر یادتون باشه توی سریال جواهری در قصر هم آسپزی وجود داشت اما بیشتر حس رقابتی بهم دست میداد ولی توی آقای ملکه از اول تا آخر می خندیدم و ملکه رو تحسین میکردم که با این هنر آشپزی که داره همه رو به حیرت فرو برده.

*بهتون پیشنهاد میکنم بعداز تموم کردن سریال حتما دو قسمت ویژه رو هم نگاه کنید چون در اونجا رازهایی براتون فاش میشن که اصلا فکرش رو هم نمیکردین که وجود داشته باشن. مثلا اینکه قبل از انتخاب شدن کیم سویونگ به عنوان ملکه، اون و پادشاه هم رو دیده بودن و عاشق همدیگه شده بودن. فقط پادشاه به این دلیل که ملکه از خاندان آندونگ کیم هست اون رو نادیده میگرفت. اما کم کم پادشاه متوجه شد که ملکه با خاندانش تفاوت داره و عشق بین این دو نفر شکل گرفت.

*لباس هایی که بانوان دربار می پوشیدن خیلی زیبا و رنگارنگ بودن. این رنگ ها طراوت بیشتری به سریال میدادن به خصوص لباس های ملکه که رنگ دامن و لباس خیلی خوب باهم ست شده بود. 

*و اینکه اون ملکه ی شوخ طبع که هیچکدوم از رفتارهاش شبیه ملکه ها نبود در کمال ناباوری باهوش بود و با نقشه های زیرکانش که هرکدومشون از یه طرف به آشپزی ختم میشدن، خیلی خوب تونست پادشاه رو نجات بده. اون با این هوشش فقط پادشاه رو نجات نداد بلکه همه چیز رو عوض کرد از جمله سرنوشت جانگ بونگ هوان.

*یه چیزی رو متوجه نشدم اونم عشق پادشاه به صیغه سلطنتی اویی (هوا جین) بود. آیا پادشاه واقعا اون رو دوست داشت؟ و هوا جین چی، اونم عاشق پادشاه بود؟ کلا این موضوع رو متوجه نشدم که آیا این دو نفر عاشق هم بودن یا نه؟

*وقتی قسمت آخر سریال رو دیدم جدا دلم برای سریال تنگ شد چون خیلی با سریال خوی گرفته بودم. جدا این سریال تونسته بود منو به خودش مجذوب کنه و بعداز تموم شدنش جدا دلم براش تنگ شد.

*سخن آخر اینکه آقای ملکه رو به همه پیشنهاد میکنم و مطمئن باشین هیچوقت از دیدنش خسته نمیشین و وقتی تموم شد دلتون براش تنگ میشه. هرچند بار این سریال رو ببینین هیچوقت براتون تکراری نمیشه و پیشنهاد میکنم حتما بعداز قسمت آخر دو قسمت ویژه رو نگاه کنین.

زندگی در تاریخ...ایران...کره

نگاه کن می خوام یه سریال تاریخی کوتاه مثلا ۲۰ قسمته ببینم 

ولی نمی دونم چی می شه یه چند تا پیشنهاد بدی؟ 

ممنون

آقای ملکه، ملکه هفت روزه، مستر سان شاین، کتاب خانوادگی گو، تاریخ آرتدال
خواهش میکنم :)

سریال آقای ملکه خیلی خنده دار بود و اینکه عاشقانه های سریال هم زیبا بودن 

یس
يكشنبه ۱۴ آذر ۰۰ , ۰۹:۰۶ دخی کیپاپر و کیدرامر(دخی میراپرمرم)(دیگه میراکولر نیستم)

پیشنهاد میکنم سریال آخرین ملکه رو هم ببینین خیلی جالبه💖

 

توی لیست سریال هام هست

از سبک سریال های آشپزی زیاد خوشم نمیاد مثل سریال های جواهری در قصر و پاستا که از تلویزیون پخش شدن و دوست نداشتم اما عاشق سبک آشپزی این سریال شدم... 😂❤️

این سریال بی نظیره گشتم نبود نگردید نیست😂 یه سریال تاریخی باشه فانتزی و طنز و تخیلی و رنگی رنگی و شاد و عاشقانه و معمایی باشه بازیگر های خوب داشته باشه دیگه آدم برای عاشقی کردن چی میخواد واقعا سریال خوبیه.

ولی خب خیلی ها هم ممکنه با سبک این سریال نتونن ارتباط برقرار کنن و من نظرات منفی هم از این سریال خوندم.. ممکنه خیلی ها سبک کمدی این سریال به دلشون نشینه اما برای من سریال خیلی حال خوب کنی بود البته هنوز تمومش نکردم 😂💛

موافقم

شما نیمه اول آقای ملکه رو بیشتر دوست داشتید یا نیمه دومش ؟

بعضی ها میگن نیمه اول بهتر بود بعضی ها هم میگن نیمه دوم. من از دوستم پرسیدم گفت اولش چرته نیمه دوم خوبه عاشقانه ست 😂😍 

منم نیمه دومش رو بیشتر دوست داشتم

به نظر منم نیمه دوم قشنگ تر و پر کشش تره و عاشقانه آروم و قشنگی هم داره و عاشقانه اش کلیشه و اجباری نیست...🧡💛 شین هه سانم چقد تو این سریال هانبوک های خوشگل میپوشه و بهش میاد و چقدر هم خوب بازی میکنه 😍 خیلی دختر خوبیه تو آهنگ مرگ هم خیلی دوستش داشتم 😍

ولی دیگه امتحانات نهایی از رگ گردن به من نزدیکتره فکر نکنم حالا حالا ها بتونم تمومش کنم 😞😂💛

اهوم
اره واقعا، هانبوکاش خیلی قشنگ بودن
.....

به نظرت ارزش داره تو فوق العاده ای رو ادامه بدم؟😂🤔 آخه من شنیدم که نقش کیم هی یون یعنی اوه دان اوه بود فکر کنم تو سریال اسمش نقشش تو اسنو دراپ منفی و رو مخه 😂 بعد من این دختر خیلی دوست دارم به نظرم کیوت و خوشگله ارزش داره قبل دیدن اسنو دراپ ادامه سریال تو فوق العاده ای رو ببینم ؟😂🤪 

راستش بخوام بگم فکر کنم قبلا هم گفتم ولی این سریال قبلاً ازش میکس دیده بودم و از میکس هاش هم خوشم اومده بود خیلی هم پرطرفدار بود و زیادی تعریف شنیده بودم ولی وقتی سریالش شروع کردم از عاشقانه اش خوشم نیومد!😞 با وجود اینکه من عاشقانه های سریال های کره ای رو اکثرا دوست دارم اما نمیدونم این دختر داستان زیادی دنبال پسره می‌رفت و دنبال شاهزاده سوار بر اسب سفید بود خوشم نیومد 😂😂😂 ولی زوجش دوست داشتم 😂 ولی تا اول های قسمت 7 دیدم ول کردم.

فکر نکنم برای من سریال خاصی باشه!😞😞😂😂

به نظر من این سریال اصلا در حد تعریف هاش نبود! البته خب ژانر مدرسه ایش و عاشقانه کلیشه ایش هم توی این نظرم بی تاثیر نیست.! 

اصلا همون بهتر که تو فوق‌العاده ای نبینم چون میدونم خوشم نمیاد و حرص میخورم 😂 وقتی از 6 قسمتش خوشم نیومد چه انتظاری میشه داشت ؟😂

اصلا چه سوال مزخرفی پرسیدم 😂😐🤦

ولی خب دوست دارم نظرت بدونم...

منم قبل از اینکه شروعش کنم تعریفشو زیاد شنیده بودم. ولی وقتی شروع کردم تا دو قسمت اول جذاب بود. بعدش فقط به خاطر این ادامه دادم که بفهمم گذشته شخصیت ها چی بوده، همین. از من میکنی ادامه شو نبین. چون به نظرم با هیچ ذهنیتی از کیم هی یون اسنودراپو ببینی خیلی بهتره.
اره برات سریال خاضی نیست. قطعا نیست

برای منم فقط دو سه قسمت اولش جذاب بود بعدش دیگه بیشتر کلیشه و چرت بود به نظرم.. حتی سریال های کلیشه ای و پر از نظرات منفی مثل منشی کیم چشه و زندگی خصوصی او رو بیشتر از تو فوق العاده ای دوست داشتم...

من الان یه ذهنیت دختر خوب و کیوت از کیم هی یون دارم!😂😍 با همون چند قسمت اول که دیدم و میکس هایی که از تو فوق العاده ای دیدم فهمیدم که کیوته تو این سریال.😅🤪 

ولی ممکنه اگه سریال اسنو دراپ ازش ببینم ذهنیتم در موردش عوض بشه 😂😐

مرسی عزیزم از راهنمایی و توضیحاتت 😍🥰😘🧡💕💓💗💖❤️💜


خواهش میکنم

یه سوال ،چرا تو قسمت پنجم وقتی آقای ملکه به معشوقه سلطنتی یعنی بانو اویی گفت من رازتو میدونم و دروغی که به پادشاه گفتی رو خبر دارم معشوقه سلطنتی برگشت گفت منم میدونم میخواستی پادشاه و بکشی ؟یعنی چی متوجه نشدم؟آخه کی میخواست پادشاه رو بکشه آقای ملکه مگه دوسش نداشت؟تو فیلم هم مشخص نشد آخر...

راستش من دقیق یادم نیست ولی اره راست میگی توی سریال نشون ندادن منظور معشوقه از این حرف چی بود
حالا شایدم اشتباه ترجمه بوده یا نویسنده همینجوری برای مهیج کردن داستان اینو نوشته

در جواب رها عزیز من آقای ملکه رو چند بار دیدم و با دقت هم دیدم😂💜 خودم اینطوری برداشت کردم که منظور معشوقه سلطنتی تو دوران بچگی بوده که پدر و عموش میخواستن شاه رو تو بچگی تو چاه بکشند و ملکه تو بچگی به خدمتکار و پدر و عموش خبر داد که شاه توی چاهه اونا هم میخواستن بکشنش و معشوقه سلطنتی همه این اتفاقات رو دیده بود..  بخاطر همین بهش گفت می‌خواستی شاهو بکشی!..

منظور ملکه هم از دروغ معشوقه این بود که تو بچگی خودشو جای کیم سو بونگ جا زده بود..

سلام وقت بخیر تعریف این سریال رو زیاد شنیده بودم.کلیپ هایی هم ازش دیدم که واقعا جذبم کرد اما موضوعی رو فهمیدم که باعث شد کلا از دیدنش دست بکشم و

اسپویل

اون هم ترویج هم**ج**ن*س*گرایی بود.چطور؟ خوب مسلمه چون ملکه در واقع یک مرده! تنها اتفاقی که افتاده اینه که تصادفی توی بدن یک زن فرو رفته وگرنه تمایلات و افکار و احساساتش و حتی روحش مال یک مرده.بعد آخرش میبینیم عاشق پادشاهی شده که اونم مرده و حتی ازش بچه دار شده و زمانی هم که به بدن اصلی خودش برمیگرده دلتنگش هست..! به عبارتی سازنده هاش خیلی ریز این موضوع رو بهمون قالب کردن و متاسفانه حواسمون نیس و صرف ظاهر و طنز و حتی عاشقانه ای که داره به این نشونه ها توجه نمی‌کنیم

امیدوارم کره مثل نتفلیکس که داره گند میزنه به فیلم و سریالا، این موضوعات رو تکرار نکنه و اون حسای شیرین سریالای کره ای قدیمی تر رو بهمون برگردونه..

در جواب به کاربر Mc : درسته که روح ملکه مرد بود ولی بخاطر ترشحات هورمون های بدنش تمایلات زنونه داشت

سلام من تاریخ کره رو کُلِش رو خوندم و همشو حفظم😂😅😊 تاریخ تولد دقیق و زندگی نامه ی همه ی ملکه ها و امپراتور و شاهزاده خانومای چوسان بلدم.. و آقای ملکه بهترین فیلمه خیلی قشنگه هیچوقت ازش خسته نمیشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan