معرفی سریال کره ای خورشید سیاه

خورشید سیاه (نقاب) یک مجموعه تلویزیونی درحال پخش کره جنوبی است که در آن نام گونگ مین، پارک ها سان و کیم جی ایون به ایفای نقش پرداخته اند. این سریال در 17 دسامبر 2021 هر جمعه و شنبه ساعت 22:00 از MBC پخش میشود.

نام: نقاب ، The Veil یا خورشید سیاه black Sun

ژانر: جاسوسی، اکشن، هیجان انگیز، درام

کارگردان: کیم سونگ یونگ

نویسنده: پارک سوک هو 

تعداد قسمت ها: 12

زمان هر قسمت: 60 دقیقه

شبکه پخش: MBC

خلاصه داستان

این سریال درمورد یک مامور برتر در سرویس اطلاعاتی ملی (NIS) است. وی پس از آنکه یک سال پیش مفقود شد، به سازمان بازمیگردد تا یک خائن نفوذ یافته را بیابد.....

بازیگران

نام گونگ مین در نقش هان جی هیوک 

   بهترین مامور NIS که به دلیل عملکرد زیرکانه و بی نقصش توسط همکارانش مورد تحسین قرار میگیرد.

پارک ها سان در نقش سئو سو یون

   همکار جی هیوک در NIS و رئیس مرکز ادغام اطلاعات جنایی.

کیم جی ایون در نقش یو جه یی 

   شریک جی هیوک که زود از KAIST فارغ التحصیل شد و یک مامورد امیدوار است.

تولید

این سریال 15 میلیارد وون سرمایه گذاری از MBC و Wavve برای تولید آن دریافت کرد. و به عنوان پروژه ویژه 60 سالگی MBC برچسب گذاری شده.

این سریال خیلی وقته قرار بود پخش بشه و تیزر های زیادی ازش پخش کردن. به هرحال امیدوارم جذاب باشه و برای علاقه مندان به ژانر جنایی چیز جالبی از آب در بیاد.

زندگی در تاریخ...ایران...کره

دلم میخواد سریال شو ببینم 🧡 ولی فعلاً روم نمیشه و کلی سریال دارم😂 از طرفی پرت شدم سمت ژانر کمدی عاشقانه و هنوز خسته نشدم😅

ولی در کل خوشحالم که پارک ها سان پر کار تر شده 😄⁦❤️⁩💚  اصلا دلیل اینکه دوست دارم این سریال ببینم بخاطر این بازیگر...😂😍

ولی معلومه خیلی هزینه برده...  

ولی من فکر میکنم عاشقانه هم داشته باشه چون رومنس چاشنی همه سریال های کره ای 🙂

امیدوارم کار خوبی باشه 😄

من برعکس تو از سریال های کمدی و عاشقانه زده شدم.
کاملا، سریال های کره ای نمی تونن خالی از عاشقانه باشن

نمی‌دونم ولی کلا ژانر کمدی عاشقانه و فانتزی ژانر مورد علاقمه 😂 شاید بخاطر سن کم و زیادی احساساتی بودنم باشه 😂😁 البته خب ژانر ملودرام هم خوشم میاد 🥰 کلا سریال هایی که بهم آرامش میدن و لطیفن دوست دارم 😍

مثلاً همین دهکده ساحلی چاچا بهم آرامش میده...👌

پس الان چیزی نمی‌بینی؟

:)

عاشقان آسمان سرخ رو درحال پخش می بینم، همینطور باد و ابر و باران در کنار زیبایی حقیقی

راستش یه تیزر از این سریال دیدم و فهمیدم کلا سریالش به دردم نمیخوره 😂

از گریم پارک ها سان هم تو اونجا خوشم نیومد 😁

در کل از اونجایی که تو فیلم و سریال دیدن خیلی تنبلم بهترین راه اینه که کلا نبینم😂

منم چند وقتیه دور سریال های اکشن رو خط کشیدم. همشون بدو بدو ان ... :)

اهوم سریال های اکشن شبیه همن...   ولی آدم گاهی اوقات به هیجان سریال های اکشن نیاز داره...

ولی یه چیز جالبی بگم؟ به ندرت سریال های کره ای هم پیدا میشن که عاشقانه نداشته باشن مثل سریال ذهن های جنایتکار که اکشن و اصلا عاشقانه نداره...

فکر کنم این سریال هم عاشقانه نداره...

البته من عاشقانه های سریال های کره ای رو دوست دارم حتی اگه کلیشه باشه😂

دقیقا
منم عاشقانه هاشون رو دوست دارم ولی دیگه توی بعضی سریال ها خیلی لوس و بی مزه میشن

به نظر منم کره ای ها عاشقانه های زیبا و لطیفی دارن فقط اگه کلیشه ای و لوس و بی مزه اش نکنن خیلی خوب میشه 💚 ولی متاسفانه در اکثریت مواقع میکنن و عاشقانه رو اعصاب میشه جوری که آدم میگه ای کاش عاشقانه نبود😂

:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan