تولد سونگ جونگ کی

امروز تولد بازیگر محبوبم «سونگ جونگ کی» هست. بازیگری که پتانسیل یه بازیگر عالی و جذاب رو داره و میتونه توی هر نقشی متفاوت ظاهر بشه. بازیگری که کارهای برتری مثل تاریخ آرتدال، نسل خورشید، وینچنزو و رسوایی سونگ کیون کوان داشته. 

سونگ جونگ کی توی سال 2017 با سونگ هه کیو (همبازیش توی سریال نسل خورشید) ازدواج کرد. اما متاسفانه این زوج در سال 2019 از هم طلاق گرفتن. (کلا به نظرم ازدواج دوتا بازیگر کار خیلی اشتباهیه) 

سونگ جونگ کی در 19 سپتامبر 1985 به دنیا اومد که برابر هست با 28 شهریور 1364. و سونگ جونگ کی عزیز امروز 36 سالش میشه.

امیدوارم در تمام عرصه ها بدرخشه و همچنان با آثار عالیش ماندگار باشه.

تبریک تولد بعدی، تولد کیم جی وون....به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

سونگ جونگ کی خیلی کیوته 🥰 

تولدش مبارک باشه 😍 😍 😍

امیدوارم با آثار جذاب بدرخشه و ما رو خوشحال کنه و همیشه موفق باشه 😍😍😍

سلام شیما جون

چه پست خوبی! سونگ جونگ کی به نظر من یکی از بهترین های کره جنوبیه. هم قیافه ی خوبی داره و هم بازی فوق العاده ای.

منم ناراحت شدم وقتی فهمیدم از سونگ هه کیو جدا شده اما خوب دیگه همه ی زوج هایی که بازیگر هستن، از هم جدا نمیشن. مثلا جی سونگ و همسرش که الان اسمش یادم نیست.

در کل مرسی از پست جذابت

سلام عزیزم
موافقم
قربانت

راستی خیلی ممنونم از پست خوبت که باعث شد تولد بازیگر مورد علاقه ام بدونم😍😍😍

و اینکه نمیشه گفت ازدواج بازیگر ها همیشه اشتباهه...   ولی خب بازیگر ها بخاطر شغل شون مجبورن به جاهای مختلف سفر کنند و خلاصه سرکار هستند و وقتی ندارن که باهم بگذرونن و حالا جدای اینا بخاطر کارشون باید با پارتنر شون مچ باشن و این ممکنه باعث ناراحتی و حساسیت بشه...   خلاصه اینکه به قول شما در اکثریت مواقع اشتباه هست ازدواج دو بازیگر...

منم زوج نسل خورشید دوست داشتم اما فقط تو سریال و دلم نمی‌خواست باهم ازدواج کنن حالا ولش کن بیخیال 😅

ولی در کل زندگی خصوصی بازیگرا زیاد برام مهم نیست ، بازی شون و سریال هاشون و کاراکتر هایی که بازی میکنن برام مهمتره...  که مثلا تو همین نسل خورشید از همه چیز این بازیگر راضی بودم...  هرچند که با یه سریال نمیتونم قضاوت کنم و باید فیلم و سریال های بیشتری ازش ببینم 😄

 

قربانت.... :)

سونگ جونگ کی واقعا خیلی بازیگر خوبیه...😍😭

من جدیدا دارم فیلم سینمایی پسر گرگ نما رو ازش میبینم و اون تو این فیلم عالی بازی کرد...😭

متاسفانه هنوز فیلمش کامل نکردم... ولی نقش سختی رو داشت... نقشش یه جوری بود که نمیتونست حرف بزنه و باید با میمیک صورتش با مخاطب حرف میزد و مظلومیت رو نشون میداد... واقعا عالی بود 👌

حقیقتش من اولین سریالی که از سونگ جونگ کی دیدم نسل خورشید بود... سریال خوبی بود ولی من موضوع سریال رو دوست نداشتم و اینجور مواقع دلم نمی‌خواد خودمو شکنجه بدم تا آخر ببینم 😐😂

نمیدونم چرا از نقشش و بازیش هم خوشم نیومد 😁 سلیقه ایه شیما جون یه وقت ناراحت نشی..🙏 نظر منه دیگه زیاد خودتو درگیرش نکن😂😐 نمیدونم واقعا.. یعنی هم خوشم اومد هم خوشم نیومد 😂 نمیدونم...😂😐

ولی این فیلم پسر گرگ نما مال سال 2012 و من نمیدونم چند سالش بوده یا چند سال بوده که بازیگر بوده ولی خیلی خوب بود...🥰

و من مشتاق تر که بنشینم و تاریخ آرتدال ببینم ولی فعلا در تحریم هستم فقط فیلم های سینمایی 😂

فیلم های سینمایی هم بعد از امتحانات ترم😂 یعنی برای کامل کردن فیلم سینمایی پسر گرگ نما باید اول امتحان های دی ماه تموم بشه...😅😅

ولی در کل سونگ جونگ کی واقعا دوست داشتنیه 😍

در یک کلام سونگ جونگ کی تکه تک (این هم نظر منه درمورد بازیگر مورد علاقم)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan