کتاب خانوادگی گو..سری هفتم عکس ها

عکس های بعدی، از سریال تولد آبی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

مرسی از این عکس های زیبا 😊

میدونید که من زیاد از سوزی خوشم نمیاد ولی واقعا این هانبوک هایی که پوشیده بهش میاد😉. فکر کنم با لی یونگ گی تو این سریال زوج خوبی باشن نه؟

این سریال از قسمت سه به بعد بهتر و جذاب تر میشه؟

قربانت.... :)
سوزی توی این سریال خیلی ناز بود. زوج این دو نفر همیشه خوب بوده.
به نظرم این سریال از همون قسمت اول جذاب بود.

مثلث عشقی چی داره؟ اگه داره بگید که نبینم😂

مثلث عشقی های سریال های کره ای جزو بد ترین و آزاردهنده ترین چیز هایی هست که میشناسم 😂

آهان پس از قسمت اول جذاب بوده...  مرسی بابت راهنمایی هات👌🤗

لیست سریال هام تموم شد این سریال شروع میکنم 😃⁦❣️⁩

مثلث عشقی داره اونم دوتا.

از نظر من این سریال جزو سریال هایی هست که ژانر فانتزی رو خیلی خوب توش نشون دادن.

ولی خب زیاد عاشقانه نیست دیگه ، درسته؟

مثلث عشقی جزو چیزهای ثابت سریال های کره ای..

این چه سوال مسخره ای بود من پرسیدم 😂

عاشق سریال های فانتزی و رویا پردازی هستم و چقدر خوب که تو ژانر فانتزی قویه...👍

مرسی از توضیحاتت...👌💞

برعکس. نصف سریال یا بیشترش عاشقانه‌س. به نظرم حتما ببین، پشیمون نمیشی. کتاب خانوادگی گو جزو بهترین سریال هایی هست که دیدم.
خواهش میکنم

البته اگه بخوایم انصاف رعایت کنیم خیلی وقت ها همین چند ضلعی های عشقی یا مثلث های عشقی سریال جذاب و جالب میکنن 😉😅

باشه اگه وقت بشه حتما می بینم 😊

من بیشتر سریال های کره ای رو به خاطر چند ضلعی هاشون نگاه میکنم

منم بخاطر عاشقانه های زیبا شون نگاه میکنم ولی از این مثلث های عشقی که قلب آدم جر واجر می‌کنه خوشم نمیاد 😁😞

.... :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan