کتاب خانوادگی گو (سری هشتم تصاویر)

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی ممنونم از عکس های زیبات عزیزم 😍

من عاشق این سریال و فیلم نامه جدید و پر کششی که داره شدم😍

من قبل دیدن این سریال از سوزی خوشم نمی اومد قبلا ازش رویای بلند دیده بودم و اونجا خوشم نیومد ازش...  ولی با دیدن این سریال نظرم در موردش تغییر کرد 😍 هم نقشش هم بازیش هم قیافه اش دوست داشتم 😍

فکر کنم سر این سریال 19 سالش بوده 🤔

لی سونگی هم خیلی کیوت و خوبه 🥰 اولین سریالی که ازش می بینم 🤗

من زیاد سریال تاریخی دوست ندارم چون بیشتر شون سیاسی هستند اما اینو خیلی دوست دارم 😍

حالا سریال شو کامل دیدم باز هم میام نظرم کامل تر میگم 😍😍😍

بازیگر های این سریال عالین 😃 یو یون سوک هم خیلی خوبه 😊

خواهش میکنم گلم
منم توی این سریال از سوزی خوشم اومد. همینطور برای اولین بار از لی سونگی یه سریال دیدم و ترغیب شدم ازش سریال های بیشتری ببینم
فیلمنامه این سریال خیلی متفاوت تر از سریال های دیگه‌ست

سوزی تو این سریال قوی بود و قشنگ مهارت های رزمی بلد بود کلا خیلی به دلم نشست...

سوزی فقط 27 سالشه اما با کلی بازیگر خوب هم بازی شده مثل گونگ یو و کیم وو بین و لی سونگی و یو یون سوک...  تازه جزو ثروت مند ترین بازیگر های کره ست...  در این حد دوستش ندارم که بخوام فنش باشم و اینا...  ولی در کل بازیگر خوبیه...

بله فیلم نامه این سریال خیلی خوبه مخصوصا تو زمان خودش... 😊

ولی فکر کنم کره ای ها به گومیهو و موجودات افسانه ای اعتقاد دارند 😂 آخه خیلی از این موضوع سریال ساختن...  مثل افسانه روباه نه دم ، یک گومیهو هم اتاقی منه و همین سریال کتاب خانوادگی گو...

من هیچ وقت از سوزی بدم نیومده و کارهاش رو دوست دارم

کیدراما با همین تخیلات کامل میشه دیگه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan