معرفی گو هه ریونگ مورخ تازه کار

گو هه ریونگ مورخ تازه کار یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی ساخته ی سال 2019 است. در این سریال شین سه کیونگ بازی کرده که نقش اصلی زن را بر عهده دارد و او به عنوان یک مورخ زن انتخاب شده، که چا اون وو نیز در کنار او بازی میکند.

این سریال در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه از شبکه MBC در ساعت 21:00 از 17 جولای تا 26 سپتامبر 2019 پخش شد. همچنین نتفلیکس این سریال را در سطح بین المللی پخش کرد. 

این سریال دو خط داستانی را در هم آمیخته است. یکی از آنها در اوایل قرن 19 زمان سلسله چوسان رخ میدهد. و دیگری 20 سال قبل از آن اتفاق میدهد (سال اسب سفید: 1810). دوره ی اول در محوطه سونگ کیون کوان است که جوک، حقه بازی و دعوای دانش آموزان را نشان میدهد. دومی که فقط با فلش بک های کوتاه به تصویر کشیده شده، درباره وضعیت ناعادلانه مردم و سرکوب وحشیانه هر کسی است که جرات اعتراض داشته باشد.

در نسخه نتفلیکس سه شخصیت زیر در سکانس آغازین هر قسمت مطرح میشوند:

شین سه کیونگ در نقش گو هه ریونگ

   بانویی اشراف زاده است که یکی از چهار مورخ زن دربار میشود. او دختر سو مون جیک، رئیس فقید سورائون است و با سرپرستش جه کیونگ که او را برادر بزرگترش میداند زندگی میکند. او از جمله زنان چوسان است که میخواهد استقلال، اخلاق و رفتار خود را تقویت کند و عقاید و نظرات خود را بیان کند. به عنوان یک مورخ، او به عنوان فردی شجاع شناخته میشود که از هیچ کس، حتی خود پادشاه نمی ترسد. او اغلب حتی در بدترین شرایط، برای مثال زمانی که در زندان است شوخی میکند.

چا اون وو در نقش یی ریم (شاهزاده دوون)

   اولین پسر پادشاه خلع شده هویونگ یی گیوم و وارث واقعی تاج و تخت است. او که از اصل و نسب واقعی خود اطلاعی ندارد، مخفیانه به عنوان یک رمان نویس با نام مهوا کار میکند. او خود را درگیر مسائل سیاسی نمی کند و عمویش پادشاه یی تائه را پدرش، و پسر عمویش ولیعهد یی جین را برادر بزرگتر خود میداند. معنی کلمه دوون جزیره دور افتاده است. یی ریم تا زمانی که با هه ریونگ ملاقات میکند، زندگی تنهایی دارد. هه ریونگ اولین و تنها دوست یی ریم است.

پارک کی وونگ در نقش ولیعهد یی جین

 

بودجه کل این سریال 13 میلیارد وون است که توسط نتفلیکس تامین شد.

بیشترین ریتینگ سریال در کره 7.3 درصد و کمترین ریتینگ آن 3.7 درصد بود. و بیشترین ریتینگ سریال در سئول 7.6 درصد و کمترین ریتینگ سریال 4.8 درصد بود.

سال جایزه دسته بندی گیرنده نتیجه
2019 جوایز MBC درما جایزه بزرگ شین سه کیونگ نامزد شد
2019 جوایز MBC درما درام سال گو هه ریونگ مورخ تازه کار نامزد شد
2019 جوایز MBC درما تاپ اکسلنس جایزه زن شین سه کیونگ برنده شد
2019 جوایز MBC درما تاپ اکسلنس جایزه مرد چا اون وو برنده شد
2019 جوایز MBC درما تاپ اکسلنس جایزه مرد پارک کی وونگ نامزد شد
2019 جوایز MBC درما تاپ اکسلنس جایزه زن پارک جی هیون نامزد شد
2019 جوایز MBC درما بهترین بازیگر نقش مکمل لی جی هون برنده شد
2019 جوایز MBC درما جایزه بهترین زوج چا اون وو و شین سه کیونگ برنده شد

نظر فراموش نشه!

معرفی بعدی، معرفی سریال در مخفی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan