معرفی کامل کلاس ایته وون

نام: کلاس ایته وون ، Itaewon Class

ژانر: غذایی، جوانی، درام، عاشقانه

نویسنده: گوانگ جین

کارگردان: کیم سونگ یون

تعداد قسمت ها: 16

زمان قسمت ها: 70 دقیقه

شبکه سازنده: JTBC

داستان: پارک سه رویی (پارک سوجون) به دلیل تصادفی که باعث مرگ پدرش شد، اقدام به کشتن جانگ گون وون (آن بو هیون) پسر بنیانگذار گروه جانگا، جانگ ده هی (یو جه میونگ) کرد. او زندانی شد و زنی که دوستش داشت، اوه سوآه (کوون نارا)، توسط جانگ ده هی بورسیه دانشگاهی دریافت کرد و بعدا کارمند شرکت گروه جانگا شد.

پس از آزادی پارک سه رویی از زندان، یک رستوران کوچک را در ایته وون باز میکند.او میخواهد موفق شود و به دنبال انتقام از گروه جانگا است. با این حال او در مدیریت کسب و کار خود موفق نیست. او سپس با جو یی سو (کیم دامی) آشنا میشود.

بازیگران:

پارک سوجون در نقش پارک سه رویی

   مالک دان بام، رستورانی در ایته وون. سه رویی در جوانی به دلیل مشت زدن به پسر مدیر جانگا، گون وون که برای همکلاسی خود قلدری میکرد، از مدرسه اخراج شد و بعدا گون وون در هنگام مستی با ماشین به پدر سه رویی میزند و او را میکشد. او که از مرگ پدرش عصبانی است، به گون وون حمله میکند که منجر به سه سال زندانی شدن او میشود. پس از اینکه سه رویی از زندان آزاد شد، در طول هفت سال یک رستوران در ایته وون باز میکند. او میخواهد با استفاده از رستورانش با گروه جانگا رقابت کند. در سال 2020 او مدیر عامل شرکت IC Group میشود.

کیم دامی در نقش جو یی سو

   دختری با استعداد و باهوش با بهره هوشی 162 است. او از نیویورک برای ادامه تحصیل به کره جنوبی نقل مکان کرد. او همچنین در رسانه های اجتماعی به عنوان یک وبلاگ نویس قدرتمند مشهور است. با علاقه به سه رویی او پیشنهاد میکند که دان بام را بچرخاند. با وجود اینکه سه رویی او را رد میکند، اما همچنان یی سو به عنوان مدیر و شریک در کنار سه رویی میماند درحالی که هنوز احساسات خود را نسبت به او حفظ میکند. در سال 2020 یی سو مدیر مالی شرکت IC Group سه رویی میشود. در نهایت سه رویی به احساسات خود نسبت به سو یی پی میبرد و به او اعتراف میکند.

یو جه میونگ در نقش جانگ ده هی

   مدیر عامل شرکت مواد غذایی جانگا. او مردی خود ساخته است که علیرغم احتمالات، موفق میشود بار کوچک خود را به یک شرکت بزرگ حق رای تبدیل کند. او در سالها تجربه رهبری جانگا، اعتقاد قوی به قدرت و اقتدار به عنوان وسیله ای برای رسیدن به اهدافش پیدا میکند. هنگامی که سه رویی پس او را میزند، انتظار دارد سه رویی برای بخشش زانو بزند. با اینحال سه رویی مقاومت کرده و برای همین زندگی را برایش سخت تر کرد. در سال 2020 تشخیص داده شد که او به سرطان لوز المعده مبتلا است و زمان زیادی برای زندگی ندارد. فعالیت های غیر قانونی او فاش شدند و شرکتش نابود شد. با وجود اینکه او در برابر سه رویی برای نجات شرکتش التماس کرد، اما سه رویی نپذیرفت و جانگا و ده هی را به کلی نابود کرد.

کوون نارا در نقش اوه سوآه

   سرپرست تیم برنامه ریزی گروه جانگا. همکلاسی سابق سه رویی و عشق اول او.سوآه که توسط مادرش رها شده بود، در یک یتیم خانه بزرگ شد و با پدر سه رویی، سونگ یول صمیم شد. او با سه رویی آشنا میشود که او را دوست دارد. او پیشنهاد یک بورس تحصیلی از گروه جانگا دریافت میکند و به زودی کارمند شرکت میشود.اگرچه به کار خود علاقه زیادی دارد، اما بین وفاداری خود به جانگا و عشقش به سه رویی سرگردان است. در نهایت سوآه متوجه میشود که احساسات سه رویی تغییر کرده اند و آن دو فقط به عنوان دو دوست باقی می مانند.

تولید: اولین خواندن فیلمنامه در آگوست 2019 در ساختمان JTBC در سانگام دونگ سئول کره جنوبی برگزار شد.

این سریال دومین همکاری پارک سوجون و یو جه میونگ است که قبلا آنها در درام هوارانگ KBS2 باهم همکاری کرده اند.

موسیقی متن اصلی: موسیقی متن سریال در یک آلبوم چهار قسمتی که در 20 مارس 2020 منتشر شد گرد آوری شده است. سی دی های 1 و 2 حاوی آهنگ های موضوعی درام و نسخه های ابزاری آنها هستند. زیر مجموعه های فهرست پخش آنلاین هستند. 

قسمت آخر کلاس ایته وون 16.548 درصد سهم مخاطب در سراسر کشور را به ثبت رساند که آن را به سومین رتبه پر بیننده ترین در JTBC و هشتمین درام با بالاترین رتبه در تاریخ تلویزیون کره بود. 

مجله تایم کلاس ایته وون را در فهرست 10 درام برتر کره برای تماشا در نتفلیکس قرار داد و همچنین فوربس این سریال را در لیست 13 درام برتر کره در سال 2020 قرار داد. 

بیشترین ریتینگ در کره: 16.548 درصد

کمترین ریتینگ در کره: 4.983 درصد

بیشترین ریتینگ در سئول: 18.328 درصد

کمترین ریتینگ در سئول: 5.283 درصد

معرفی بعدی، معرفی سریال بازرس کو

زندگی در تاریخ...ایران...کره

این سریال خیلی خوبه. من خودم اولش دراپش کردم اما بعدا بازم رفتم سمتش و جذبم کرد. شاید تا هفت قسمت اول جذبتون نکنه اما از اونجا به بعد خیلی عالی میشه. باید به اینجور سریالا فرصت داد تا خودشون رو پیدا کنن و جا بیفتن.

به همه پیشنهاد میکنم این سریال رو ببینه و اصلا ازش نا امید نشه چون ارزش دیدن خیلی داره

نمیدونم چرا این همه از این سریال تعریف میکنن!

هر چی تعریف بود از این سریال شنیدم تهش هم جذب نشدم. خیلی سلیقه ایه...

ولی در جواب مهنا والا من حوصله ندارم تا قسمت 7 صبر کنم بعد جذب بشم😂

من به هر سریال 3 قسمت فرصت میدم. جذب شدم که هیچی، جذب نشدم دراپ😅😂 تازه به این سریال 5 قسمت فرصت دادم😐😂😐

اوایلشو دوست نداشتم ولی از قسمت 7 جذبش شدم

من کلا اگه تا قسمت7جذبش نشم دراپ میکنم

من تا قسمت پنج دیدم ولی دراپش کردم. قصد دارم توی یه فرصت ادامه شو ببینم. امیدوارم جذبم کنه
شنبه ۶ آذر ۰۰ , ۱۴:۲۰ دخی میراپرمر

از گئون وون بدم میادد😡

يكشنبه ۱۶ بهمن ۰۱ , ۱۹:۱۸ دختر دهه هشتادی

آخی؛اولین سریال خارج از تلوزیونی که دیدم😍

به نظرم سریال خیلی خوبی  بود،  از محتوا گرفته تا طراحی صحنه.

ولی سه قسمت آخر حال و هواش به کل با بقیه  سریال  فرق داشت؛ انگار نویسنده وسطش یهو عوض شده باشه.

ولی نفهمیدم؛چرا سه رویی  تو طول ۱۴ سال اصلا تکون نخورد؟😐اونوقت مثلا گیون سو تو طول ۴ سال از این رو به اون رو شد😑

طنزای سریال هم  دیگه نگم براتون؛ عالی بودن. 

و اما شخصیتها.

سه رویی واقعا شخصیت خوبی داشت؛ولی آخه ثبات عاطفی نداش قربونش برم😂 یه روز  عاشق یی سو بود، یه روز عاشق سوآ!یی سو هم که واقعا شخصیت  قدرتمندی داشت. جانگ دهی هم که منفی ترین کاراکتر بود  و همه ک‌.ث.ا.ف.ت کاری ای میکرد و شیک و مجلسی قصر در میرف😐واقا میخواسم خفش کنم.و اما سوآ.. شخصیت موردعلاقه خودم.. دختری که با وجود کار تو محیط فاسد؛ پاک موند و دستشو به کوچکترین جنایتی آلوده نکرد و آخرشم جای گریه زاری؛ رو پای خودش وایساد.گیون وون هم که لج درار ترین کاراکتر بود،  میخواسم جرش بدم😂

گیون سو هم که واقعا خیلی مظلوم بود.. فقط معلوم نبود طرف کیه که البته  بهش حق میدم.. یه طرفو میدونس حقه و یه طرف پدرش بود.

بقیه شخصیتها رو خیلی یادم نمونده..

در کل؛ نمره ۹ رو میدم  به سریال و برام  واقعا  خاطره انگیزه و تجربه خوبی میتونه باشه دیدنش..

منم تقریبا پارسال چند قسمت این سریال رو دیدم
ولی خوشم نیومد 😑 یعنی داستانش و روند سریال جوری نبود که انتظار و توقع داشتم
پارک سوجون رو اینجا دوست نداشتم و یه جوری بود. از مدل موش گرفته تا نحوه بازیش
کیم دامی هم به نظرم کاپل خوبی رو باپارک سوجون درست نکرده بود و بازی دامی هم یه جوری مصنوعی بود
در کل این سریال اصلا باب دلم نبود
البته به احترام همه ی طرفداران این سریال این رو گفتم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan