دهکده ساحلی چا چا چا 3

تصاویر شین مین آه توی سریال دهکده ساحلی چا چا چا

نظرتون راجب این بازیگر چیه؟

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال خورشید سیاه

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی ممنونم که به درخواستم توجه کردیدو از این بازیگر عکس گذاشتی😍 از دیدن عکس ها کیف کردم 😍

حقیقتش فکر میکنم شین مین آه جزو اون بازیگر هایی که تا به کار ازش نبینی ازش خوشت نمیاد.. یعنی بازیگر چهره نیست که یه چهره خیلی ناز و خوشگل و کیوت داشته باشه اما اگه یک کار ازش ببینید به بازی خوبش پی میبرید.. تو همین دهکده ساحلی چاچا خیلی خوب بود 😍

تازه شین مین آه دستمزدش هم خیلی زیاده برای هر قسمت که بازی میکنه فکر کنم 25 هزار دلار میگیره 😅

من شاید یه وقت نظر خوبی راجب این بازیگر نداشتم اما الان که یه سریال ازش دیدم خیلی هم دوستش دارم 🙂 و دلم میخواد زودتر با کیم وو بین ازدواج کنن و عروسی کنن 😂 اما نمیدونم چرا نمیکنن؟🤔🤭😐

 

خواهش میکنم عزیزم.... :)

راستش من زیاد دلم روشن نیست که این دوتا باهم ازدواج کنن

البته شین مین آه قیافه اش هر چی باشه از جون جی هیون خیلی خوشگلتره.. البته این یه نظر شخصیه ولی کلا از قیافه جون جی هیون خوشم نمیاد..  و گفتم دیگه بعضی از بازیگر ها تا یه سریال ازشون نبینی ازش خوشتون نمیاد..  مثلاً من یه زمانی از شین هه سان هم خوشم نمیومد اما وقتی آقای ملکه رو دیدم ازش خوشم اومد.. تو آقای ملکه کیوت بود😍

در مورد شین مین آه هم اینجوری شد ، من دهکده ساحلی چاچا رو ازش دیدم و اونجا به نظرم خیلی کیوت بود و دوستش داشتم 😍

آره بابا همون بهتر که با هم ازدواج نکنن!😂 ممکنه تهش طلاق بگیرن و اینا. من بازیگر ها رو دوست دارم براشون هم احترام قائلم ولی شغل شون یه جوری هست که نمیتونن تو زندگی شخصی و ازدواج موفق باشن!

من دهکده ساحلی چاچا رو در حال پخش میدیدم که کلی هم کیف داشت 😍😅 اصلا در حال پخش دیدن یه چیز دیگه ست 😉

شما هم عاشقان آسمان سرخ در حال پخش دیدید. واقعا کیف نداشت؟😅 ولی بعضی ها دوست ندارن.

حقیقتش من خودم از شین مین آه خوشم نمیاد چون به قول خودت هنوز هیچ سریالی ازش ندیدم تا جذبش بشم.
و قصد داشتم از شین هه سان هم آخرین ماموریت فرشته رو ببینم اما متاسفانه زمان....
درحال پخش خیلی حال میده. به خصوص وقتی در انتظار قسمت بعدی روز و شب نداری 😁

آره به نظر منم در حال پخش خیلی خوبه. اینکه هر هفته منتظری و خوندن نظرات بچه های سایت بعد اینکه قسمت ها میاد خیلی باحاله 😉

ولی بعضی ها در حال پخش بهشون حال نمیده..

اگه میخوای از شین هه سان چیزی ببینی آهنگ مرگ ببین! کلا سه قسمته.. البته خیلی غمگینه. من ندیدم ولی فکر میکنم خوب باشه 😅 یه چند تا میکس دیدم ازش.

یه چندتا میکس از آخرین ماموریت فرشته دیدم اما نمیدونم چرا زوجش دوست ندارم 😁

میدونی چند روز پیش نظر یکی رو میخوندم می‌گفت کیم وو بین و شین مین آه همین ماه نوامبر میخوان با هم ازدواج کنن😅 منم خوشحال شدم 🤭 اما روز بعد یکی دیگه نوشت شایعه ست😂 آخرش نفهمیدم چی میخواد بشه😂

یادمه اون موقع که دهکده چاچا رو در حال پخش میدیدم بعضی ها می‌گفتن این صحنه های عاشقانه رو کیم وو بین نباید ببینه 😂🤦


زیاد دست و بالم سمت سریالهای غمگین نمیره واسه همین فک نکنم آهنگ مرگ رو ببینم

😂

والا منم مثل شما غمگین دوست ندارم.. ولی امروز قسمت اول آهنگ مرگ امروز دان کردم و جلو جلو زدم و دیدم. خب به نظرم خیلی هم غمگین نبود اتفاقاً موزیکال هم بود😅

شاید تهش غمگین باشه.. به هر حال چون تعداد قسمت هاش هم کمه به نظرم ارزش دیدن داره.

آخه مثلاً دهکده چاچا صحنه بد و حال به هم زن نداشت😅 عاشقانه اش کیوت بود 🥰 به نظر من که کیم وو بین هم می‌تونه ببینه😂

اصلاً از کجا معلوم شاید دیده باشه😂 دهکده ساحلی چاچا ریتینگ بالایی داشت. هم تو کره، هم خارج از کره ، هم شبکه جهانی نتفلیکس..

و این ریتینگ هیچوقت افت نکرد و همین طور بالا رفت😍 جوری که برای کره تبدیل به یک موفقیت تجاری شد...

پیشنهاد میکنم این سریال نگاه کن،😅😂😜💖

 


فعلا فرصت خالی برای دیدن سریال ندارم. تا ببینم بعدا چی پیش میاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan