معرفی سریال جیریسان

نام: جیریسان ، Jirisan

ژانر: اکشن، هیجان انگیز، معمایی، درام

سال ساخت: 2021

کشور سازنده: کره جنوبی

زبان: کره ای

تعداد قسمت ها: 16

زمان قسمت ها: 70 دقیقه

شبکه سازنده: tvN

داستان: این سریال داستان محیط بانان و کارمندان پارک ملی جیریسان را به تصویر میکشد، که از مناطق ناشناخته و مرموز کوه بالا میروند و سعی می کنند بازماندگان و کوهنوردان گمشده را نجات دهند. این درام حول محور معمایی پیرامون بازدیدکنندگان زیاد کوه است. کسانی که برای کشتن خود و نابودی زندگیشان به آنجا می روند.

بازیگران:

*جون جی هیون در نقش سو یی کانگ

  کیم دو یون در نقش جوانی سو یی کانگ

   او با نام های مستعار «خدای روح کوه» و «شیطان سو» بهترین محیط بان پارک است که به طور غریزی میداند چگونه در مسیرهای کوهستان حرکت کند. تجربه او باعث شده است که او به اندازه کافی دانش داشته باشد تا بتواند یک کوهنورد گمشده را تنها از روی یک برگ یا تکه ای علف پیدا کند. با وجود این او کوه را مکانی وحشتناک می بیند و آروزی ترکش را داشت، اما به خاطر مادر بزرگش به ناچار در آنجا مانده است. دیدگاه بد بینانه او نسبت به کوه پس از ملاقات با رنجر تازه کار هیون جو، که شریک و معتمد او میشود، شروع به تغییر میکند.

*جو جی هون در نقش کانگ هیون جو

   فارغ التحصیل آکادمی نظامی که زمانی به درجه سروانی رسید. او رازی عمیق درون خود دارد که نمی تواند به کسی بگوید. پس از مواجه با حادثه ای در کوه جیریسان، او توان دیدن تصاویر غیر قابل درک مرگ را دارا شد. با اعتقاد به این که این کوه از او خواسته تا آنها را نجات دهد، او تبدیل به یک تکاور میشود. همانطور که او با تکاور ارشد یی کانگ در کوه سفر میکند، آنها به شرکای واقعی تبدیل میشوند تا جایی که حاضرند برای یکدیگر زندگیشان را بدهند. او بعدا چیزی وحشتناک را در کوه جیریسان کشف میکند و این شروع به تغییر دیدگاه او نسبت به کوه های زیبا و مردم او میکند.

*سون دونگ ایل در نقش جو ده جین

   رئیس شعبه پارک که بیشتر عمر خود را به پارکبانی گذراند. او نسبت به شغل خود احساس وظیفه قوی دارد. علیرغم اینکه به عنوان یک محیط بان مورد احترام است، اما نتوانسته بود در مواقعی که خانواده اش به او نیاز دارند در کنارشان باشد. خانواده اش در نهایت او را ترک میکنند و کوه تنها چیزی است که برایش میماند. بنابراین زندگی خود را وقف نجات دیگران میکند و زندگی زیر دستان را وظیفه خود میداند.

*اوه جونگ سه در نقش جونگ گو یونگ

   یک محیط بان بسیار واقع بین که با این شعار زندگی میکند: من باید قبل از اینکه بتوانم از دیگران مراقبت کنم، باید از دیگران محافظت کنم سپس خودم». به این ترتیب او مطمئن میشود که تمام روزهای تعطیلش را در سر کار میگذراند، کارش را درست سر وقت انجام میدهد و درست قبل از اخراج ناپدید میشود. در واقع او قلب خوبی دارد و با سایر محیط بانان رفاقت عمیقی دارد.

تولید

جیریسان توسط کارگردان لی یونگ بوک و نویسنده کیم اون هی ساخته شده است. کیم اون هی داستان جیریسان را بر اساس مصاحبه هایش با رئیس پارک نوشته است. کیم در مصاحبه ای گفت: زمانی که در ابتدا جیریسان را می نوشتم، بر روی محیط بانان تمرکز نداشتم. من بیشتر به داستان هایی درمورد کوهنوردان علاقه مند بودم. با اینحال پس از مصاحبه با آنها، بیشتر شیفته کارشان شدم.

در 3 مارس 2020 گزارش شد که جون جی هیون درحال مذاکره برای بازی در سریال جدید کیم اون هی است. در 4 سپتامبر رسما تایید شد که جون در کنار جو جی هیون بازی خواهد کرد. سونگ دونگ ایل و اوه جونگ سه رسما در 10 سپتامبر به بازیگران اصلی پیوستند. عکاسی اصلی درام در 18 سپتامبر 2020 در سانائه میون در ناموون جئونبوک آغاز شد. تولید از 8 تا 20 دسامبر به دلیل افزایش کووید 19 متوقف شد. فیلمبرداری در ژوئن 2021 به پایان رسید. جیریسان اولین سریال تلویزیونی است که در پارک ملی جیریسان فیلمبرداری شده است.

جیریسان با بودجه 32 میلیارد روپیه (27.4 میلیون دلار آمریکا) فیلمبرداری شد. در سال 2020 IQIYI به حقوق توزیع خارج از کشور برای بیش از 25 میلیارد پوند، حدود 80 درصد از هزینه های تولید دست یافت. در 25 سپتامبر 2021 tvN اعلام کرد که این سریال از 23 اکتبر شنبه و یک شنبه ها ساعت 21:00 پخش خواهد شد.

منتظر نظرات دلگرمتونم....

معرفی بعدی، معرفی سریال عشق شاهدخت.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

این سریال جای دهکده ساحلی چاچا اومد. ولی من که دیگه بعد دیدن دهکده ساحلی چاچا دیگه سریالی به دلم نمی شینه 😂 

باید یه چند ماه کلا سریال نبینم!😂

شیما جون میشه از فیلم ادوارد دست قیچی عکس بذاری؟ یه فیلم قدیمی آمریکایی هست.



سر فرصت میذارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan