عشق شاهدخت 2

منتظر نظرات خوبتون هستم.....

تصاویر بعدی، سری دوم تصاویر سریال علاقه پادشاه.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی ممنونم از عکس های قشنگت

من دارم این سریال رو نگاه میکنم. قسمت سه ام. راستش اصلا خودم انتظار نداشتم به سمتش کشیده شم چون میدونستم خیلی غم انگیزه و منم روحیه نگاه کردن سریال های غمگین رو دیگه ندارم

اما حقیقتش ازش چندتا میکس دیدم و خوشم اومد. واسه همین خودمو کامل مجهز کردم که با یه پایان غمگین روبه رو میشم و رفتم سمتش 😁

از حالا افسردگی گرفتم و طاقت دیدن قسمت آخرش رو ندارم. درست مثل ملکه هفت روزه

ای کاش هیچ وقت نمی فهمیدم آخرش غم انگیزه

خواهش میکنم

منم سر ملکه هفت روزه همینجوری بودم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan