تولد هان جی مین

امروز 4 نوامبر 2021 تولد هان جی مین بازیگر زن کره جنوبی هست. یه بازیگر کیوت و دوست داشتنی و بانمک که با لبخند ها شیرینش و نگاهای خندانش، توی هر سریال و فیلمی میدرخشه.

از سریال های هان جی مین میتونم به ایسان، شاهزاده زیر شیروانی، جواهری در قصر و جکیل و من اشاره کنم.

خب امروز سی و نهمین سالگرد تولد هان جی مین عزیز هست.

از طرف خودم و همه ی طرفدارانش بهش تبریک میگم و عمری طولانی براش آرزومندم

تبریک تولد بعدی، تولد لی دونگ ووک....به زودی

زندگی در تاریخ...ایران...کره

خیلی ممنون از این پست 🥰

از این بازیگر قسمت اول همسر آشنا، یک شب بهاری و نور چشمانت دان کردم همشون هم سریال های خوبین اما نمیدونم چرا دست و بالم نمیره برم نگاه کنم🤭

قسمت اول هاید جیکل و من هم دان کرده بودم اما حذف کردم 😂

در کل میشه گفت من هیچی ازش ندیدم ولی خب دوستش دارم 😍 که همین دوست داشتن باعث میشه هر مدل که بازی کنه بازی شو بپسندم 🥰

خواهش میکنم
من هان جی مین رو جزو کیوت ترین بازیگرهای کره ای می بینم

بی نهایت ممنونم از پست قشنگت

جدیدا دلم میخواد یه سریال از هان جی مین و ها جی وان ببینم. ولی جدید باشع. نمیدونم این دو نفر جدیدا سریالی بازی کردن یا نه؟

خواهش میکنم عزیزم
قراره سریال بلوزهای ما از هان جی مین پخش بشه ولی زمانش هنوز معلوم نیست
دنیای سریال ها هم سریال جدید ها جی وانه

در جواب سارا جدید ترین سریال های هان جی مین نور چشمانت و یک شب بهاری هستند 😊

هر دو مال سال 2019 هستند و من تعریف شود رو شنیدم. 

سریال همسر آشنا هم مال سال 2018 که با جی سانگ همبازی هستن و تعریف شو شنیدم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan