تبریک تولد لی دونگ ووک

لی دونگ ووک که از بازیگران باتجربه مرد کره جنوبی هست، توی 6 نوامبر 1981 معادل 15 آبان 1360 به دنیا اومد.

اولین کاری که از این بازیگر دیدم گابلین بود که توی اون سریال یه زوج عالی با یو این نا شده بود. گویا لی دونگ ووک در سریال نوازش قلبت بازهم با یو این نا زوج بوده. خیلی دوست دارم این کار رو هم ازش بیینم.

کلا هرچی این بازیگر بازی کنه خیلی خوبه.

لی دونگ ووک امروز 40 ساله میشه و اصلا بهش نمیخوره 40 سالش باشه 😁

به هرحال تبریک میگم تولدش رو

کارهای معروف لی دونگ ووک عبارتند از: افسانه روباه نه دم (قصد دبدن داشتم اما به خاطر پایان غمگینش پشیمون شدم)، غریبه ها از جهنم، گابلین (سریالی محشر که لایق هر تعریفی هست)، نوازش قلبت و فراری از چوسان (نقشش رو توی این سریال اصلا دوست نداشتم).

یه چیز دیگه ته دلم مونده بگم، شاید اون توی گابلین نقش دوم بود اما انصافا بیشتر از نقش اول، یعنی گونگ یو دوستش داشتم. همینطور نقشش هم خیلی متفاوت بود.

نظرتون راجع به لی دونگ ووک چیه؟

زندگی در تاریخ...ایران...کره

منم خیلی لی دونگ ووک دوست دارم 😍😅 اوپامه دیگه 😅🥰

بله دیگه اوپامون کیوت و بی بی فیسه 😍 اصلا بهش نمیاد 40 سالش باشه 😅 

لی جون کی هم فکر کنم آخر های فروردین تولدشه و 40 سالش میشه و اصلا هم بهش نمیاد 😅😍

منم چند قسمت اول نوازش قلبت دان کردم و چند تا میکس ازش دیدم. حتی دیدن میکس های سریال نوازش قلبت هم برام خیلی لذت بخش بود چون من عاشق زوج های سریال گابلین بودم😍

خیلی ممنون از پست خوبت 💖



💗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan