مالیخولیا...خلاصه داستان و معرفی سریال

سریال مالیخولیا ساخته ی کره جنوبی که هم اکنون درحال پخش است به کارگردانی کیم سانگ هیوب و با بازی ایم سو جونگ، لی دو هیون، جین کیونگ و جانگ هیون سانگ ساخته شده. این سریال داستان رسوایی ها و فساد در دبیرستان خصوصی در گنگنام را روایت میکند. این سریال به عنوان پروژه ویژه پانزدهمین سالگرد tvN پخش شد و هر چهارشنبه و پنجشنبه ساعت 22:30 قسمت های بعدی آن بر روی آنتن میروند. همچنین برای پخش در IQIYI و Viu در مناطق انتخاب شده در دسترس است.

خلاصه داستان

مالیخولیا داستان جی یون سو (با بازی ایم سو جونگ) یک معلم ریاضی در دبیرستان ریاضی معتبر آشِسونگ است که همچنین کانون فساد نیز است. او در ظاهر خوش اخلاق است اما زمانی که تصمیم خود را درمورد چیزی بگیرد بسیار سر سخت است. او که به شدت به ریاضیات علاقه مند است، معلمی است که دانش آموزانش را تشویق میکند تا به دنبال پاسخ های خود بروند. در مدرسه او با بک سونگ یو (با بازی لی دو هیون)، دانش آموز دردسر سازی که در انتهای کلاس است، ملاقات میکند. او متوجه پتانسیل او در ریاضیات میشود که به این دلیل نمرات سونگ یو در کلاس بالا میروند و رتبه اول کلاس را میگیرد.

خود بک سونگ یو دانش آموزی است که به ندرت صحبت میکند اما به عکاسی علاقمند است. او هیچ دوستی در مدرسه ندارد اما گذشته عجیبی دارد. وقتی کودک بود، در المپیاد های ریاضی زیادی برنده شد. وقتی که 10 ساله بود وارد موسسه فناوری ماساچوست آمریکا شد، اما در سن 12 سالگی ناگهان ناپدید شد.

یون سو هرگز نمی داست که توجه و ارتباط او با سونگ یو موجب ایجاد شایعات جنسی بین دانش آموز و معلم در بین دانش آموزان و والدین شده، که این امر موجب اخراج او از مدرسه میشود. چهار سال بعد، یون سو و سونگ یو مجدد یکدیگر را ملاقات میکنند. اکنون هردو به عنوان بزرگسال، برای افشای فسادهای دبیرستان آشِسونگ و برای به دست آوردن شهرت یون سو به عنوان یک معلم، متحد میشوند.

اسامی بازیگران

ایم سو جونگ در نقش جی یون سو. جست و جو، مدرسه 4

لی دو هیون در نقش بک سونگ یو. جوانان می، خانه شیرین، دوباره 18، هتل دل لونا

جون جین کی در نقش چوی سونگ هان

جین کیونگ در نقش نوه جونگ آه. لوکا، دکتر رمانتیک، خون، پینوکیو، کتاب خانوادگی گو

وو دا وی در نقش سونگ یه رین

اوه هیه وون در نقش نوه یون وو. رئیس جمهور موقت، شام رفیق

تولید

در آوریل 2021 به ایم سو جونگ پیشنهاد بازی در این سریال داده شد. آزانس او کینگ کنگ، اعلام کردند که آنها این پیشنهاد را مثبت در نظر میگیرند. ایم سو جونگ پس از دو سال وقفه، مجدد به تلویزیون بازگشت. آخرین سریال او serch:www محصول tvN بود. ترکیب بازیگران سریال در جولای 2021 تایید شد. همچنین سون وو نیز پس از 7 سال وقفه در این سریال حضور دارد. او آخرین بار در سریال راز خانواده 2014 ظاهر شد.

در 31 اکتبر 2021 گزارش شد که 4 کارمند در محل فیلمبرداری مبتلا به کووید 10 شده اند و طبق دستور العمل های بهداشتی تولید به حالت تعلیق در آمد. از آنجایی که این سریال بر پخش سریال تاثیر داشت، بنابراین پخش قسمت اول به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

این سریال قرار بود در تاریخ 3 نوامبر 2021 پخش شود اما همانگونه که گفته شد به دلیل کووید 19 پخش آن به 10 نوامبر موکول شد.

معرفی بعدی، معرفی سریال سر آستین قرمز

زندگی در تاریخ...ایران...کره

یه داستان جدیده که من بار اوله تو کیدراما می بینم و اصلا تکراری نیست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan