نقد و بررسی سریال زن شگفت انگیز

داستان: درباره دختری به اسم چو یون جو که یه دادستانه. در یک تصادف اون با رئیس کانگ مینا اشتباه گرفته میشه و برای مدتی به جای اون زندگی میکنه. بنابراین زندگی چو یون جو دستخوش تغییراتی میشه که یکی یکی از مشکلات پیش روش عبور میکنه.

ادامه مطلب......

بعداز تموم شدن سریال عالی پنت هاوس، این سریال جایگزینش شد. ایده ی سریال جدید بود به خصوص بازیگر زن که عاشقش شدم. اما از یه جایی به بعد احساس میکردم زیاد نمیتونه بازیش رو به دلم بنشینه. 

اما عاشق اخلاق و رفتار چو یون جو شدم که باید سعی میکرد خودش رو جای کانگ مینا جا بزنه.

این سریال بهش بی توجهی شد. از زیرنویس های دیرش گرفته تا آمار بینندگان. من این سریال رو درحال پخش میدیدم پس خیلی سخت بود که منتظر زیرنویسی بمونی که یک روز بعد از پخش میومد. 

بیشتر وجه طنز روی شخصیت نقش اول زن بود. من نقش خانم هایی که شخصیت گانگستری رو خوب بازی میکنن خیلی می پسندم. توی خیلی از سریال های گانگستری زنان نقش برجسته ای دارن. که اینجور سریال ها باعث تقویت حقوق زنان میشه.

در طول سریال این سوال برام پیش اومد که واقعا کانگ مینا و چو یون جو چه ارتباطی دارن؟ وقتی هم که آزمایش دی ان ای چو یون جو اومد دیگه مطمئن شدم این دو نفر یه ارتباطی باهم دارن اما نویسنده بازهم با خلاقیتش ما رو شکه کرد....

از نظر من تماشا کردن این سریال لذت محض هست.

عاشق نکات متفاوت این سریال شدم. مثل زنی که فراموشی میگیره و با یکی دیگه اشتباه گرفته میشه. درست مثل فیلم های پلیسی ایرانی البته اینبار در سطح پیشرفته کره ای.

از نقش اول مرد هم خوشم اومد ولی احساس میکردم کمی سرد بازی میکنه. خلاصه زوج خوبی با لی هانی شده بود.

از موسیقی متن راضی نبودم. اصلا موسیقی متنی نداشت که بگم خوب بود یا بد. دلم میخواست چندتا شو دانلود کنم چون سریال رو خیلی دوست داشتم. اما متاسفانه دارای موسیقی متن آنچنانی نبود.

نویسنده به همه ی شخصیت هایی که وارد داستان کرده بود کامل می پرداخت. دقیق میدونست از کدوم در چه موقعی استفاده کنه و هیچ کدومشون اضافی یا سیاه لشکر نبودن.

اسپویل

مثلا اصلا نمی تونستم حدس بزنم که اون دستیار هان سونگ هی، همون کانگ مینای واقعیه. به هیچ وجه تصورش رو نمی کردم که اون عمل جراحی کرده باشه یا همچین چیزی.

پایان اسپویل

بالاخره کلی فراز و نشیب و مسکلات پی در پی رسیدیم به قسمت آخر. همونطور که انتظار قسمت آخر طنز و هپی اند تموم شد.

خیلی خوشحال شدم کانگ مینای واقعی بین یون جو و سونگ ووک واینستاد و رابطه اونها رو خراب نکرد. بازیگر جایگزینش هم شبیه لی هانی بود و انتخاب درستی کرده بودن.

در آخر که همه چی برگشت سر جای خودش یه همزاد دیگه شبیه چو یون جو و کانگ مینا پیدا شد که به این معنی بود، بازهم دردسر در راهه.

سریال دوست داشتنی بود و خیلی باهاش حال کردم. اگه دنبال سریالی میگردین که حالتون رو خوب کنه و غم هاتون رو از یاد ببره، زن شگفت انگیز رو بهتون پیشنهاد میکنم.

سریال زن شگفت انگیز نمره 8.25 رو از من میگیره.

نقد بعدی، سریال عشق شاهدخت.....

زندگی در تاریخ...ایران...کره

انصافا این سریال ارزش دیدن داشت حال آدمو خوب کرد

یس

سلام.

ببخشید شیما جون این سریال چند قسمته؟

سلام
۱۶ قسمت

ممنون شیما جون♡

خواهش میکنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Designed By Erfan Powered by Bayan